støttede i indsamlingen igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

twinboys

JulieE skriver:

Super fedt!!! Og hvor er de skønne, dine DP-børn 

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
JulieWH skriver:

Jeg gjorde det sidste gang, der var indsamling. Og synes det er rigeligt.
Vi skulle hellere støtte Danmark i stedet for altid at brokke os over nedskæringer etc.

Du kan da ikke sammenligne vores "problemer"i Dk med de seriøse udfordringer i Afrika?? Det handler altså om liv og død dernede...

Anmeld

4. februar 2012

Father

AalborgPigen skriver:

Nej.. Og kommer heller ikke til det .. Jeg har ikke lyst af en masse grunde... 

Kan du give os et indblik i disse grunde....?

Det selvfølgelig fair nok, jeg gider personligt ikke støøte udkantsdanmark hvor du bor sååå.......

Anmeld

4. februar 2012

Father

Malthes mor skriver:

Jeg gav intet. Og synes at det er flot (ironisk), at Danmark kan komme til lommerne, når det drejer sig om børn på flugt og lign. Men når det handler om noget nærliggende, som fx Kræftens Bekæmpelses landsdækkende indsamling i april sidste år, så er det straks sværer for os, at få hænderne op af lommerne......Tanke vækkende 

Det da overhovedet ikke tankevækkende.

Kræftforskning betaler vi via skat, det samme med behandlingen.

ffs!!!!!

Anmeld

4. februar 2012

havana

Nej, jeg støttede ikke, og kunne ikke drømme om at gøre det. Jeg betaler mere end rigeligt i skat, som går til ulandsbistand osv. Og der er ganske enkelt for mange mennesker dernede, og de yngler som rotter.. Vi kan ikke rede alle, støtter vi dem nu, overlever de lidt længere, og laver flere børn, som må sulte ihjel.. Hvem er det så vi hjælper? Og overfald mig bare, det bider ikke på..

Anmeld

4. februar 2012

Moar'en

Ja vi støttede begge to herhjemme. sendte en sms hver, så 300 kr herfra. Og jeg har gjort det med glæde, det kan godt være det ikke er det hele der kommer derned, men hvis vi ikke giver noget er vi da helt sikre på der slet ikke kommer noget derned. Lidt er bedre end ingenting.

Anmeld

4. februar 2012

Mimic

Ansemusen skriver:

Hvordan kan du direkte have noget imod, at en pose du gerne ville betale 5 kr. for støtter børn i Afrika???

havde jeg set den støttede noget jeg ikke gik ind for havde jeg ikke købt den...

Anmeld

4. februar 2012

132319

Jeg støttede ikke i går.

Jeg støtter SOS børnebyerne med et fast beløb hver måned, i stedet for

Showet kørte i baggrunden herhjemme i går og hold da op hvor var Søren Rasted og Medina da elendige som værter 

Anmeld

4. februar 2012

1000Ben

lucas<3 skriver:

jep gjorder i det eller..?

Yep, altid 

Anmeld

4. februar 2012

sarahb

twinboys skriver:

Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr...

Majbritt

Hvor er i bare seje!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.