mor:) skriver:
Du kan samle nok så meget ind til Danmark og der vil stadig være "problemer".
Du skriver "ting der skal på plads i DK" - hvis det er hjemløse du hentyder til så vil de altid være der, da der altid vil være misbrugere, psykisk syge, folk som ikke kan finde ud af at håndtere egen økonomi.
Er det kræftens bekæmpelse du hentyder til...så bliver det betalt via skattepengene til forksning, men der kommer jo ikke en kur på 2 minutter bare fordi der er flere penge til forskning.
Nogle ting kan man løse i Dk ved at bruge skattepengene anderledes, men hvad er det du synes, skal på plads i DK?
Jeg synes der er mange ting der skal styre på i Danmark, alt for mange til at nævne her..
Men synes blandt andet at vi skulle få styr på vores egen økonomiske krise.. folk mister job hver dag, må gå fra hus og hjem... ja det er et lukus problem, men hvis der ikke bliver gjort noget ved det, så kan det ende meget værre..
Og ja det er nok kun udkantsdanmark er hårdest ramt, men der er sku også folk der skal kunne leve der..
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre folk de støtter og ikke støtter... det må de virkelig selv om..
Jeg støtter "bare" kun danmark for tiden.. og når vi så er på bedre fod, støtter jeg andre ting igen, som jeg har gjort før...
Ja igen, det er nok lukus problemmer for dig at vi har hjemløse i danmark, og du føler det er deres egen skyld.. men så lad være med at støtte deres sag, som jeg lod være med at støtte afrika, hvor jeg tilgengæld, støtter vores hjemløse..
Vi er alle forskellige..