støttede i indsamlingen igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

MinNoah

Støttede ikke... Gad ikk engang se det.. syns også de samler ind konstant. Det eneste jeg plejer at støtte er når de samler ind til kræftens bekæmpelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Nej, det gjorde jeg ikke.. 

Men har støttet i løbet af ugen, via P3´s indsamling

Anmeld

4. februar 2012

Carina:-)

Ja det gjorde jeg.

Vil meget hellere støtte børne relateret end så meget andet .

Og så glædede jeg mig over at jeg ikke er bor i et land hvor jeg er prisgivet andres vilje til at støtte ,men får alt hvad jeg behøver og mere til via vores fantastiske velfærdssamfund.

Anmeld

4. februar 2012

Troldemommi

Jeg var alene hjemme igår og da Johanne var kommet i seng kl 19, så begravede jeg mig i en krimi, og dukkede først op da min lille mand kom hjem kl 23 :-) så nej jeg støttede dem ikke :-)

Plejer ellers at gøre det, men syntes der er så mange ting at støtte for tiden

Monica

Anmeld

4. februar 2012

Fenja09

Nej vi støttede ikke - så heller ikke indsamlingen. Synes hele tiden vi skal støtte et eller andet, så denne gang gav vi ingenting.

/Fenja

Anmeld

4. februar 2012

Malthes mor

Jeg gav intet. Og synes at det er flot (ironisk), at Danmark kan komme til lommerne, når det drejer sig om børn på flugt og lign. Men når det handler om noget nærliggende, som fx Kræftens Bekæmpelses landsdækkende indsamling i april sidste år, så er det straks sværer for os, at få hænderne op af lommerne......Tanke vækkende 

Anmeld

4. februar 2012

anna-jonas

Ja, da............................selvfølgelig. Vi har så meget her i DK. så både min mand og jeg, støttede med 300 kr. Forstår ikke folk, der ikke ønsker at hjælpe.

Anmeld

4. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
twinboys skriver:

Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr...

Majbritt

FEDT Majbritt!

Vi støttede med 150 kr.

Anmeld

4. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Malthes mor skriver:

Jeg gav intet. Og synes at det er flot (ironisk), at Danmark kan komme til lommerne, når det drejer sig om børn på flugt og lign. Men når det handler om noget nærliggende, som fx Kræftens Bekæmpelses landsdækkende indsamling i april sidste år, så er det straks sværer for os, at få hænderne op af lommerne......Tanke vækkende 

Må indrømme at jeg på INGEN måde forstår dig - vi snakker om uskyldige børn på flugt! Hvordan man ikke kan mene, at det er en "Go'" sag at støtte er mig ubegribeligt...

Anmeld

4. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kris89 skriver:

nej gjorde jeg ikke.

jeg går LAAAANGT forbi alle de der indsamlinger... det er jo hele tiden der holdes indsamling... 

Hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.