støttede i indsamlingen igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

twinny

Nej jeg gjorde ikk.. Af den grund jeg kender en der har været dernede son læge... Hun siger det er sååå lidt der faktisk kom derned. Og derfor støtter jeg ikk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

twinboys

SØS skriver:

FEDT Majbritt!

Vi støttede med 150 kr.

Anmeld

4. februar 2012

JulieE

twinboys skriver:

Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr...

Majbritt

Super fedt!!! Og hvor er de skønne, dine DP-børn 

Anmeld

4. februar 2012

JulieE

Selvfølgelig støttede vi!! Både selv og gennem indsamling på min søns skole!!!

Anmeld

4. februar 2012

Ansemusen

Mimic skriver:

Jeg gjorde, men var ikke oplyst om det, hvilket faktisk gør mig gal,

vi har handlet ind i Fakta i sidste uge og da jeg kommer hjem, ser jeg at vores indkøbspose har kostet 5 kr, og lige under står der at 2 (TO)  kroner går til DK indsamlingen, ja det er ikke ret meget at gi, men når man ikke er oplyst om det, så er det sgu irriterende, især når det ikke er noget man ønsker at støtte.

(får sikkert høvl for det)

Hvordan kan du direkte have noget imod, at en pose du gerne ville betale 5 kr. for støtter børn i Afrika???

Anmeld

4. februar 2012

Ansemusen

Jeg støttede med 150 kr.

Anmeld

4. februar 2012

Ansemusen

twinny skriver:

Nej jeg gjorde ikk.. Af den grund jeg kender en der har været dernede son læge... Hun siger det er sååå lidt der faktisk kom derned. Og derfor støtter jeg ikk.

Danmarksindsamlingen er netop den sikreste måde at støtte på. Der er man sikker på at pengene går til det de er bestemt for

Anmeld

4. februar 2012

anynom

Jeg gjorde det sidste gang, der var indsamling. Og synes det er rigeligt.
Vi skulle hellere støtte Danmark i stedet for altid at brokke os over nedskæringer etc.

Anmeld

4. februar 2012

Kay

jeg har stemt blankt... jeg stødtede ikke i går... men har gjort det i løbet af ugen via p3

så det slet ikke i går... så film med kæresten og hyggede

Anmeld

4. februar 2012

Benjamins'mor

Jeg købte et par af de der poser i Brugsen fordi de ikke havde andre. Ellers ikke. Heller ikke igår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.