Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej jeg gjorde ikk.. Af den grund jeg kender en der har været dernede son læge... Hun siger det er sååå lidt der faktisk kom derned. Og derfor støtter jeg ikk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SØS skriver: FEDT Majbritt! Vi støttede med 150 kr.
FEDT Majbritt!
Vi støttede med 150 kr.
twinboys skriver: Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr... Majbritt
Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr...
Majbritt
Super fedt!!! Og hvor er de skønne, dine DP-børn
Selvfølgelig støttede vi!! Både selv og gennem indsamling på min søns skole!!!
Mimic skriver: Jeg gjorde, men var ikke oplyst om det, hvilket faktisk gør mig gal, vi har handlet ind i Fakta i sidste uge og da jeg kommer hjem, ser jeg at vores indkøbspose har kostet 5 kr, og lige under står der at 2 (TO) kroner går til DK indsamlingen, ja det er ikke ret meget at gi, men når man ikke er oplyst om det, så er det sgu irriterende, især når det ikke er noget man ønsker at støtte. (får sikkert høvl for det)
Jeg gjorde, men var ikke oplyst om det, hvilket faktisk gør mig gal,
vi har handlet ind i Fakta i sidste uge og da jeg kommer hjem, ser jeg at vores indkøbspose har kostet 5 kr, og lige under står der at 2 (TO) kroner går til DK indsamlingen, ja det er ikke ret meget at gi, men når man ikke er oplyst om det, så er det sgu irriterende, især når det ikke er noget man ønsker at støtte.
(får sikkert høvl for det)
Hvordan kan du direkte have noget imod, at en pose du gerne ville betale 5 kr. for støtter børn i Afrika???
Jeg støttede med 150 kr.
twinny skriver: Nej jeg gjorde ikk.. Af den grund jeg kender en der har været dernede son læge... Hun siger det er sååå lidt der faktisk kom derned. Og derfor støtter jeg ikk.
Danmarksindsamlingen er netop den sikreste måde at støtte på. Der er man sikker på at pengene går til det de er bestemt for
jeg har stemt blankt... jeg stødtede ikke i går... men har gjort det i løbet af ugen via p3
så det slet ikke i går... så film med kæresten og hyggede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128