Unge mødre( ikke dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

maria_wlt

Lullaby skriver:

Børn skal ikke have børn. Jeg selv var 22 og anede faktisk ikke hvad jeg gik ind til. En 13-14 årig er slet slet ikke moden nok og jeg undrer mig over hvor de forældre er henne??

Jeg har præcis samme holdning...

Selvom jeg har en gammel veninde der blev gravid da vi gik i folkeskole.. 15 år gammel... Er nu 31 og har en datter på 15.. Hun har sku ben i næsen..

MEN IKKE PÅ VILKÅR OM JEG VIL GÅ IND FOR DET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Christina :-)

Maja88 skriver:

hvad ser hun ud. hvis du tænker på billedet... der er hun 5 måneder...

nej kunne høre hun stod og snakkede med en anden om de havde prøvet i lang tid

sød skulle der stå

Anmeld

3. februar 2012

Gry91

En ting er at blive gravid uplanlagt som 15 årig og så beholde barnet, men at have planlagt og prøvet i et helt år inden.. det er jo for vildt 

Jeg synes ikke man skal have børn så ungt, jeg ved godt at nogle faktisk klarer det godt på trods af det, men jeg synes stadig det er for ungt.

Jeg tænker også som andre har skrevet, hvor er deres forældre i alt det her ?  

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

isabellasmor skriver:

Jeg er 17 (bliver 18 D. 19/2)og mor til en lille pige på 3 mdr. Jeg fortryder ingenting, og har intet mistet.. Jeg var hurtigt ude, og har vidst oplevet på 3 år, hvad andre oplever på 10 år. Jeg synes ikke man kan dømme ud fra alder.. Man kan være meget umoden, men altså også meget moden af sin alder, UANSET hvor gammel man er selvfølgelig er der nogle umodne imellem, og nogle som har umodne grunde til at planlægge/beholde barn. Men mener det vigtigste er kærlighed og vilje, og har man det, så kommer det andet automatisk 

men det omhandler jo stadigvæk også den sag at man ikke er myndig!!!...

men tro mig når du er 23.. så har du oplevet en del mere og er gået glip af en del mere

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Gry91 skriver:

En ting er at blive gravid uplanlagt som 15 årig og så beholde barnet, men at have planlagt og prøvet i et helt år inden.. det er jo for vildt 

Jeg synes ikke man skal have børn så ungt, jeg ved godt at nogle faktisk klarer det godt på trods af det, men jeg synes stadig det er for ungt.

Jeg tænker også som andre har skrevet, hvor er deres forældre i alt det her ?  

ja man kan jo ikke gøre andet end at tænke negativ social arv..

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

mor-30/10/09:) skriver:

sød skulle der stå

tak skal du have.. gør din søn også

Anmeld

3. februar 2012

Gry91

Maja88 skriver:

ja man kan jo ikke gøre andet end at tænke negativ social arv..

Nej desværre 

Anmeld

3. februar 2012

Christina :-)

Maja88 skriver:

tak skal du have.. gør din søn også

tak men det er lidt underligt når jeg er 23 som dig så begynder min søn i skole så er han 6.. og ved jeg nok skal få blikke men gir dig ret man skal ikk planlække børn så tidlig

Anmeld

3. februar 2012

isabellasmor

Maja88 skriver:

men det omhandler jo stadigvæk også den sag at man ikke er myndig!!!...

men tro mig når du er 23.. så har du oplevet en del mere og er gået glip af en del mere

Nu er det jo ikke alle der har et kæmpe behov for at være ung og gå ibyen osv (går ud fra det er det du hentyder til)   og nej, som 15 årig er man ikke myndig, men synes nu heller ikke det er det der gør en til en god forælder eller ej  

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

isabellasmor skriver:

Nu er det jo ikke alle der har et kæmpe behov for at være ung og gå ibyen osv (går ud fra det er det du hentyder til)   og nej, som 15 årig er man ikke myndig, men synes nu heller ikke det er det der gør en til en god forælder eller ej  

nej er skam ikke kune byture jeg tænker på.....

nej er ikke alderen som afgør om man er en god mor eller ej...

men må jeg spørge hvordan du forsøger dit barn????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.