Unge mødre( ikke dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Muhmi

- jeg er aldrig blevet overvåget... vi forsøger os selv..

dog var vores søn ikke planlagt.. men, det er da noget lort du fyre af..

Du var jo heller ikke 14 da du planlagde barn??? Og hvis du var, så står jeg bestemt ved mine holdninger...

Og nej det er ikke lort, det er min mening og der er absolut ingen grund til at sige den er lort.. Prøv kammertonen missy...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Camilla..

Muhmi skriver:

Du var jo heller ikke 14 da du planlagde barn??? Og hvis du var, så står jeg bestemt ved mine holdninger...

Og nej det er ikke lort, det er min mening og der er absolut ingen grund til at sige den er lort.. Prøv kammertonen missy...

jeg var 16 da jeg blev gravid - det er ikke langt fra 15

- måden du skrev det på..

Anmeld

6. februar 2012

Muhmi

Camilla.. skriver:

jeg var 16 da jeg blev gravid - det er ikke langt fra 15

- måden du skrev det på..

Nej det er der ikke... Men fordi jeg har en holdning til dette emne, betyder det ikke at det personligt er rettet imod dig... Jeg står ved min mening om at det er ALT for ung en alder at planlægge børn i...

Det er fint at i får det til at fungere, men for langt de fleste ville den her historie ende i tvangsfjerning fordi mor og far simpelthen ikke har tid til deres baby, fordi de skal ud og fulde sig og opføre sig dumme og DET er i mine øjne meget  Og meget umodent og rigtig tarveligt overfor for dette lille uskyldige liv de har været så dumme at sætte i verdenen.

Anmeld

6. februar 2012

LenaJohansen

Lullaby skriver:

Børn skal ikke have børn. Jeg selv var 22 og anede faktisk ikke hvad jeg gik ind til. En 13-14 årig er slet slet ikke moden nok og jeg undrer mig over hvor de forældre er henne??

Lige min tanke

Anmeld

6. februar 2012

Pigent

Maja88 skriver:

Jeg havde egentlig overvejet at skrive det her indlæg som anonym. men jeg vil sku stå ved mine holdninger og meninger....

Jeg står ved bussen i går morges og ved siden mig står der en 15 årig pige som er gravid... 15 år!!!!! og sørme om jeg så ikke hører i dag om det var planglagt og de havde prøvet snart i et år

Hvad er det der får 13/14 årige til at planlægge et barn... de er  jo selv kun lige blevet teenagere..(de har hele deres ungdom foran dem). jeg synes ærlig talt det er synd for de kommende forældre samt barnet som bliver sat i verden... Når du er 15 har du blandt andet ingen økonomisk mulighed for at finansere det, det koster at have et barn....Der er selvfølgelig også manglende livserfaring osv.

¨Kan godt forstå jeg støder folk. Men synes faktisk det er forkasteligt at unge bare kan tænke... IIIIh det kunne være hyggeligt med et lille barn.. mor og far betaler nok eller gør samfundet....

men hvad er jeres holdning

Jeg er 17 år og min kæreste er 18. Vi skal ikke have børn endnu. 
Han er i gang med en uddannelse og jeg går i 10 klasse. Starter på uddannelse efter sommerferien. 

Jeg kan ikke sige endnu hvornår vi går igen med at prøve og få en lille. Vi skal først have styr på økonomien, flytte sammen, have uddannesle (i mit tilfælde når jeg nok ikke og få hele uddannelsen inden). Jeg vil gerne have den første inden jeg er 25. 
Lige nu nyder vi bare tiden som kærester og vores ungdom. 

Hvis jeg skulle blive gravid uplanlagt så vil vi beholde barnet, men ja vi passe på og beskytter os så chancen for uheld er lille. 

At få et barn planlagt som 15 årige synes jeg godt nok er tidligt?? Hvis det havde været et uheld kunne jeg bedre forstå det, men synes der er mange unge piger og drenge der ikke passe på og beskytter sig. 
Kan kun sige godt det ikke er mig der skal stå med det ansvar som 15 årige. Jeg har passet børn i 5 år og har haft dem fra de var helt små. Har haft dem både dag og nat.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.