Mor og meget mere skriver:
Jeg kan ikke komme i tanker om, hvordan en 15-årig skulle kunne forsørge et barn - med mindre, barnets far er ældre og har en indtægt af en vis størrelse. Kan man som 15-årig både tage sig af et barn og tjene tilstrækkeligt til at forsørge det?
Altså jeg giver dig ret i at størstedelen ikke ville kunne gøre begge dele på samme tid, og at de behøver hjælp til dette. Men hvis de får den rette hjælp (forældre, kæreste etc.) og har en stor kærlighed til barnet, så mener jeg ikke der er et problem.
Er glad for jeg ikke blev gravid som 15 årig, for der var jeg sgu ikke klar til det.
Men tror også på at alt sker af en grund.
Vil sige at jeg har det lidt dobbelt med det, for synes godt at jeg kan støde ind i piger som er mere modne end deres alder fortæller. Samtidig med at der er mange 15 årige der ikke er udviklingsmæssigt modne nok.
I forhold til økonomien har du ret, men hvis for eksempel moderen til den 15-årige hjælper til med praktiske ting og er der ligeså meget for barnet som den 15-årige er, synes jeg ikke det er galt.
Jeg tror på at kærligheden vil sejre, og hvis den unge mor har nok kærlighed og omsorg, så tror jeg ligeså meget på hende som den 30-årige mor... 
Anmeld