Unge mødre( ikke dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Maja88

mor-30/10/09:) skriver:

min søn er en upser så meget som han kan være jeg var 11 uger henne da jeg fant ud af jeg var gravid så havede en uge til og vælge abort men nej jeg ku aldrig finde på og planlække det aldrig.. jeg er gået glip af så meget nu jeg også alene med min søn og har altid vært da faren skred da jeg fant ud af jeg var gravid og min ungsom røg helt jeg elsker min søn og vil ikk undvære ham for noget men og blive ung mor er sgu virkelig noget man skal tænke over og mange kontakter mig fordi de jo kan se jeg er ung mor og må ærligt indrømme jeg siger VENT VENT VENT for guds skyld! og nyd jers ungdom

årgh hvor er jeg glad for at høre dit indlæg...bare alle var som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Christina :-)

Maja88 skriver:

årgh hvor er jeg glad for at høre dit indlæg...bare alle var som dig

tror bare detsværre bare de unge føst ser hvordan et barn er når det kommet til verden og hvor meget det kræver og hvor meget man mister. jeg ville aldrig selv ha planlagt et barn så tidligt jeg forstår ikk hvorfor man skal ha et barn så tidligt det må jeg indrømme nyd da ungdomen inden altså

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

tror bare detsværre bare de unge føst ser hvordan et barn er når det kommet til verden og hvor meget det kræver og hvor meget man mister. jeg ville aldrig selv ha planlagt et barn så tidligt jeg forstår ikk hvorfor man skal ha et barn så tidligt det må jeg indrømme nyd da ungdomen inden altså

tror måske mange unge(det her er bare noget jeg antager) synes spædbørn er nuttede og søde.. og er de også... men man tænker måske ikke lige over alt arbejdet. børn er søde og nuttede i den alder når man kan aflevere dem igen...

Anmeld

3. februar 2012

tror måske mange unge(det her er bare noget jeg antager) synes spædbørn er nuttede og søde.. og er de også... men man tænker måske ikke lige over alt arbejdet. børn er søde og nuttede i den alder når man kan aflevere dem igen...

ja det er de. men man tænke ikkr over hvad de enlig kræver og jeg syns ikk de bliver nemmere min søn er 27 mdr nu

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

ja det er de. men man tænke ikkr over hvad de enlig kræver og jeg syns ikk de bliver nemmere min søn er 27 mdr nu

nej og jeg synes ski heller ikke altid det er lige nemt, og jeg er endda 23

Anmeld

3. februar 2012

Maja88 skriver:

nej og jeg synes ski heller ikke altid det er lige nemt, og jeg er endda 23

hvor gammel er din datter?

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

hvor gammel er din datter?

11 måneder i dag....

og hun er endda det man vil kalde et nemt barn... men hun har da sværre perioder

Anmeld

3. februar 2012

Maja88 skriver:

11 måneder i dag....

og hun er endda det man vil kalde et nemt barn... men hun har da sværre perioder

ok hun ser ud  men hende på 15 sage hun selv til dig det var planlagt:=

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

ok hun ser ud  men hende på 15 sage hun selv til dig det var planlagt:=

hvad ser hun ud. hvis du tænker på billedet... der er hun 5 måneder...

nej kunne høre hun stod og snakkede med en anden om de havde prøvet i lang tid

Anmeld

3. februar 2012

isabellasmor

Jeg er 17 (bliver 18 D. 19/2)og mor til en lille pige på 3 mdr. Jeg fortryder ingenting, og har intet mistet.. Jeg var hurtigt ude, og har vidst oplevet på 3 år, hvad andre oplever på 10 år. Jeg synes ikke man kan dømme ud fra alder.. Man kan være meget umoden, men altså også meget moden af sin alder, UANSET hvor gammel man er selvfølgelig er der nogle umodne imellem, og nogle som har umodne grunde til at planlægge/beholde barn. Men mener det vigtigste er kærlighed og vilje, og har man det, så kommer det andet automatisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.