Unge mødre( ikke dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

isabellasmor

Maja88 skriver:

nej er skam ikke kune byture jeg tænker på.....

nej er ikke alderen som afgør om man er en god mor eller ej...

men må jeg spørge hvordan du forsøger dit barn????

Lige nu er jeg på barsel og derefter afslutter jeg min uddannelse min kæreste arbejder som it-medarbejder, og tjener hvad der svarer til en pædagogs løn gange 2 sådan forsøger vi vores datter (brugte pædagog som eksempel, da det er det min udd går ud på). Men ville nu ikke diskutere indkomst,ville bare lige komme med min mening  

God fredag aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Maja88

isabellasmor skriver:

Lige nu er jeg på barsel og derefter afslutter jeg min uddannelse min kæreste arbejder som it-medarbejder, og tjener hvad der svarer til en pædagogs løn gange 2 sådan forsøger vi vores datter (brugte pædagog som eksempel, da det er det min udd går ud på). Men ville nu ikke diskutere indkomst,ville bare lige komme med min mening  

God fredag aften til jer alle

nårh nej men en af de ting vi diskuterede var, hvordan barnet blev forsørget..

Anmeld

3. februar 2012

JH12

15 år ?  Også er det planlagt, endnu mere  ..

De har ingen livserfaring, de har ingen økonomisk "forstand", de har ingen uddannelse, de har jo ingenting, udover forhåbentligt et SUPER godt bagland..

Jeg kan 'forstå' dem der bliver gravide ved et uheld, og ikke vil have en abort, men ligefrem at planlægge et barn, når man stadigvæk selv er et? ... Hun / de får aldrig en ungdom, ihvertfald ikke som vi andre havde det..

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Joyce skriver:

15 år ?  Også er det planlagt, endnu mere  ..

De har ingen livserfaring, de har ingen økonomisk "forstand", de har ingen uddannelse, de har jo ingenting, udover forhåbentligt et SUPER godt bagland..