Omsorgssvigt....nej!
Men simpelhen usmageligt i mine øjne! Det ER forkert, og man kan sagtens lave noget i hjemmet med børnene, og forøvrigt tager det jo ikke 40-50 timer om ugen at holde hus!
Jeg har 5 børn i forskellige aldre, og de nyder da at hjælpe til. Den bette kan sagtens være med til at ordne vasketøj, lave mad osv.
Og de sætter stor pris på at komme med ud at handle! Og jeg nyder at have dem med alle sammen (Uden min mand da han arbejder fra 6 til 18 hver dag). Vi hygger os, griner og fjoller og alle hjælper både med at fylde vognen, slæbe varene osv,
Mener generelt det er en dårlig undskyldning.....at man intet får lavet fordi man har børn i huset! Det er et spørgsmål om overblik, system og lyst.
Desuden har alle børn behov for frihed til at gøre lige det de har lyst til og det kan de ikke gøre i DP eller BH. Hvis vi har behov for enetid som forælder....hvorfor skulle vores børn så ikke have det også?
Ser desværre selv alt for mange børn der nærmest bor i BH/DP.....og de bruger hver evig eneste dag på at spørger : hvornår bliver jeg hentet
, hvornår kommer min mor osv. Det er deleme mere synd......ja det var så bare min mening... og skynder mig at tilføje at mine børn også går i SFO/BH, dog kun 5-6 timer dagligt, med 1 ugentligt fridag. Jeg henter altid så snart jeg kan og tager aldrig hjem uden ungerne. Og de holder altid ferei når jeg gør. De store holder ydermere ferie i hele skolens sommerferie og på alle skolens lukkedage.
Er Så enig ! 

Anmeld