jeg er hjemmegående, med vores den mindste.
den store går i skole møder kl 8 sfo det ser han frem til hverdag, han ville endelig gerne blive der til kl 16:30 eller til luk men jeg har sagt mellem 15- 15:30 så skal han hjem, så har han haft en meget lang dag.. men ja han kommer i sfo, han kan så ha fridage fra sfo hvor vi bare hygger eller noget. han har så fri fra sfoen i alle skoleferiene undtagen sommerferien der er han afsted 1-2 uger.
vores næst ældste dreng som går i bhv. han kommer afsted kl 8 da det skal passe med de 3 andre, jeg også skal aflevere 3 forskellige steder, nogle dage er han der til kl 14 og andre dage er han der til kl 16, går an på hvad de skal og mange andre ting, men han har også mange fri dage, + fri i alle skole ferier undtaget et par uger i sommerferien
så har jeg den næst mindste han går i bhv. kommer afsted 7:20 ca. og jeg kan ikke hnete ham før kl 14 da han sover til middag fra 11:30 til 14, igen nogle dage bliver han hentet 14 andre dage senere, går an på igen hvad de skal og om jeg skal noget, han har også en del fri dage + ferierne lige som de andre
syns nu ikke det er omsorgssvigt, de ved jeg altid er der, og hvis de vil ha fri en dag, så for de det, drengene elsker og komme op og lege med deres venner, de elsker da også når jeg kommer og henter dem, eller når vi tager en flok venner med hjem og de spiser med til aften, eller når de har en fri dag med mig, uden alle er der, men når ikke de har været afsted i flere dage, savner de da det hele..
jeg har gået hjemme med til de er blivet 3 år, jeg for ikke penge nogle steder fra, heller ikke det der med nogle for, for at passe deres egne børn, så det er der ikke nogle der behøver og ha ondt i numsen over det
.