isabellasmor skriver:
Jeg synes hele situationen skriger på at der er noget grueligt galt! man kan ikke byde sine børn at være væk hjemmefra så længe, når man selv luller rundt derhjemme... og nu er den der "alenetid" blevet nævnt et par gange... puha.. det er da ikke derfor man får børn! ja det er da træls man ikke lige kan rende rundt og kigge på tøj 3 timer i træk, hygge lidt med far , eller ligge på sofaen og slappe af LIGE NÅR MAN LYSTER DET.... men for mig er det bare en selvfølge at det kan man ikke når man har små børn, og det vidste man da fra det sekund af man valgte at få barn/børn.... men det er jo nok bare mig 
Selvfølgelig må man da gerne have alenetid UDEN børn engang imellem! Man har fået børn for at være sammen med dem, elsker dem, lære dem en masse ting, se dem udvikle sig og vokse op og meget mere. Men jeg tror de færreste kan holde en sund mental balance, hvis de altid er sammen med deres børn. Jeg elsker både at være sammen med min elskede søn, men også at være alene 
Det har min sundhedsplejerske i sin tid KUN omtalt som værende helt helt normalt og sundt!
Alle mennesker (i hvert fald de fleste) har brug for tid til sig selv, eller i hvert fald fritid uden børn (altså ikke kun tid uden børn mens man arbejder, men FRITID).
Det at være en god forælder er både at passe på sit barn OG på sit barns forældre og på sit barns forældres parforhold 
Anmeld