omsorgssvigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

K&S

Laulund87 skriver:

Det er da godt nok utroligt som nogen kan være nok så smarte og dømmende! Udtal dig ikke hvis du ikke har stået i situationen med depression eller en presset hverdag hvor man dagligt har brug for et break!

Man kan ikke være en god forældre hvis man ikke passer på sig selv, lige så meget som sit barn!

Fint at nogen mener det er forkert at sende sit barn i institution hver dag i 10 timer, men man kan dælme godt sige det på en ordentlig måde! Synes det er trist og smageligt som der bliver beskyldt og dømt i den her tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Laulund87

morethanperfect skriver:

Skulle lige af med noget damp

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

Mira0911 skriver:

Nu plejer kolik så for det meste at komme ved spæd børn... Det er ikke tit man ser et kolik barn i dagpleje!! 

Har aldrig hørt om dagplejere som har kolik børn over 1,2,3 år... 

er jeg klarv over, men nu var det ikke mig der brugte det som eksempel på at man ikke kunne rydde op i hjemmet med sit barn.

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

vi behøver ikke være enige 

Nej og det bliver vi heller ikke, da du ikke har nogen som helst erfaringsmæssig belæg for de udsagn, du kommer med...

Anmeld

26. januar 2012

morethanperfect

isabellasmor skriver:

er jeg klarv over, men nu var det ikke mig der brugte det som eksempel på at man ikke kunne rydde op i hjemmet med sit barn.

Det har da intet med det at gøre ??
Men kan INTET med et kolik barn søde ven !  

Anmeld

26. januar 2012

sandratobias

Nej det zyz jeg nu ikk det er.. Man/barnet har brug for at være lidt adskilt fra hinanden lidt.. Eller jeg har da i hvert fald..
Jeg aflevere min datter kl. 9 og henter kl 15... Og kæresten aflevere vores søn kl. 9 og blir hentet kl 16/16 15...  

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Nej det er det ikke, men du bliver sur, hvis man hentyder til at du ikke kan vide, hvad der kan gøre sig gældende i de situationer mht. børn i instition eller ej - og det mener jeg jo ikke du kan, hvis ikke selv du har oplevet det ...! Og ja, det siger jeg ud fra din alder...

okay men skal jo heldigvis ikke stå til ansvar for dig, mht hvad jeg ved, har oplevet, og kender til... UANSET alder 

men det er fint du har fundet ud jeg er 17, så kan den jo blive brugt når du ikke har andet 

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Nej og det bliver vi heller ikke, da du ikke har nogen som helst erfaringsmæssig belæg for de udsagn, du kommer med...

det mener jeg så bestemt jeg har 

men igen, enige bliver vi ikke. så synes ligesom den er kørt død nu...

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Det da dejligt én er enig med mig

Er også enig med dig... Men det ved du... 

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

morethanperfect skriver:

Det har da intet med det at gøre ??
Men kan INTET med et kolik barn søde ven !  

det er jo hvad man gør det til. men det skal vi ikke diskutere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.