omsorgssvigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

det er jo hvad man gør det til. men det skal vi ikke diskutere 

Hahaha, igen du har ikke et kolikbarn....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Er også enig med dig... Men det ved du... 

Syns det er plat .. 

Anmeld

26. januar 2012

morethanperfect

isabellasmor skriver:

Nej det er det ikke !
Håber du får et kolik barn + et sensetivt barn så kan du sku se hvordan det er . Du er SÅÅ latterligt at høre på . Og det er tydeligvis ikke kun mig der syns det .. 

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Hahaha, igen du har ikke et kolikbarn....!

men du er heller langt fra den eneste der har at du ikke kan noget med ham, er jo bare sådan det er... det skal vi ikke diskutere...

slut.

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

isabellasmor skriver:

er jeg klarv over, men nu var det ikke mig der brugte det som eksempel på at man ikke kunne rydde op i hjemmet med sit barn.

Nej, men du siger man sagtens kan lave noget derhjemme uanset hvad!

Anmeld

26. januar 2012

Polkaprik

Synes helt ærligt i skulle tage at stoppe det her pjat. Hvor herre bevares.

Øv at der skal komme sådanne tråde hvor folk ikke kan styre sig!

Anmeld

26. januar 2012

Phoenix

Har ikke læst alle 21 sider igennem.

Men som svar på ts spørgsmål, så nej. Det er ikke omsorgssvigt. Hvor vi som familier er i vores liv, er vidt forskellige. Enhver situation er forskellig.

Tænker det må være dybt krænkende at få smidt i hovedet (herinde) at ens barn/børn er omsorgssvigtet eller man prioriterer forkert, pga 9-10 timer dgl i daginstitution. Det er der simpelt hen intet videnskabeligt belæg for at påstå. Folk bør nogle gange tænke sig lidt om, inden de udtaler sig så grænseoverskridende om andres måder at få en hverdag til at fungere.

Anmeld

26. januar 2012

Laulund87

isabellasmor skriver:

Kolik er da ikke hvad man gør det til?! Du synes jeg du bevæger dig ud i noget du slet ikke har erfaring i og det er synd. Måske du skal huske på at du sårer rigtig mange med de udsagn du kommer med.

Desuden HAR det altså betydning med din alder og erfaring. Bare det at du udtaler dig om noget du slet ikke står i endnu, chokerer mig.

At du har arbejdet med børn er totalt langt ude, sorry to say, at du bruger det som "erfaring". Der er milevidt fra at passe børn og så selv stå med en 1-2 årig hvor der er adskillige udfordringer.

At dømme og være bedre, er virkelig nemt!

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

morethanperfect skriver:

Nej det er det ikke !
Håber du får et kolik barn + et sensetivt barn så kan du sku se hvordan det er . Du er SÅÅ latterligt at høre på . Og det er tydeligvis ikke kun mig der syns det .. 

det der vil jeg slet ikke kommentere... 

Anmeld

26. januar 2012

TroldeMor<3

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det for omsorgssvigt - men jeg synes lidt det er det samme som at løbe lidt fra sit ansvar.

I nogle familier er det nødvendigt pga. arbejde - men er man hjemme alligevel, så synes jeg ikke der er nogen grund til at lade en masse pædagoger passe og opdrage det barn man selv har sat i denne verden. At passe hjemmet og, gøre de forskellige ting, kan man godt gøre, selvom barnet er der - det gør man jo også under sin barsel. 

Klart synes jeg også det er bedst at børn, kommer i en intutition - så de for noget socialt samvær med andre børn, på deres alder. Meen der må være grænser for hvor længe de skal være der. De har jo også brug for et break, og komme hjem i de trygge rammer og koble fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.