omsorgssvigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Det da dejligt én er enig med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Mira0911

Aprilmor11 skriver:

Man kan ikke lave noget med et barn med kolik. Med mindre at man lader barnet ligge og græde mens du ordner tingene. Det er ikke okay. Man kan lave noget mens de sover, Men man trænger til at slappe af når det er. Ikke for at blande mig, men det er ikke nemt, med et kolikbarn.

Jeg er fuldstændig enig.. Man kan IKKE lave noget når man har et kolik barn... 

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Har du været ledig?

Har du været sygemeldt (af den ene eller den anden grund)?

Har du været på barsel med nr. 2, mens du havde nr. 1 hjemme?

nu er det ikke det tråden handler om 

Anmeld

26. januar 2012

Laulund87

Det er da godt nok utroligt som nogen kan være nok så smarte og dømmende! Udtal dig ikke hvis du ikke har stået i situationen med depression eller en presset hverdag hvor man dagligt har brug for et break!

Man kan ikke være en god forældre hvis man ikke passer på sig selv, lige så meget som sit barn!

Fint at nogen mener det er forkert at sende sit barn i institution hver dag i 10 timer, men man kan dælme godt sige det på en ordentlig måde! Synes det er trist og smageligt som der bliver beskyldt og dømt i den her tråd

Anmeld

26. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Præcis ! 

Nogle folk forstår det bare ikke , når de ikke selv har oplevet det ...

Nej, det er SÅ nemt at vide ALT om noget, man aldrig selv har oplevet...!

Anmeld

26. januar 2012

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Det er da godt nok utroligt som nogen kan være nok så smarte og dømmende! Udtal dig ikke hvis du ikke har stået i situationen med depression eller en presset hverdag hvor man dagligt har brug for et break!

Man kan ikke være en god forældre hvis man ikke passer på sig selv, lige så meget som sit barn!

Fint at nogen mener det er forkert at sende sit barn i institution hver dag i 10 timer, men man kan dælme godt sige det på en ordentlig måde! Synes det er trist og smageligt som der bliver beskyldt og dømt i den her tråd

Anmeld

26. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Nej, det er SÅ nemt at vide ALT om noget, man aldrig selv har oplevet...!

Ja åbenbart  

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Du kunne såmænd også overveje om du burde lære at snakke ordenligt til andre mennesker, selvom de har en anden holdning end dig...!

synes nu også jeg fører en pæn samtale, men kan ikke gøre for at nogen bliver provokeret fordi jeg har en anden holdning. 

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

isabellasmor skriver:

så må det da være EKSTRA svært for dagplejemoren/pædagogen?

Nu plejer kolik så for det meste at komme ved spæd børn... Det er ikke tit man ser et kolik barn i dagpleje!! 

Har aldrig hørt om dagplejere som har kolik børn over 1,2,3 år... 

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

nu er det ikke det tråden handler om 

Nej det er det ikke, men du bliver sur, hvis man hentyder til at du ikke kan vide, hvad der kan gøre sig gældende i de situationer mht. børn i instition eller ej - og det mener jeg jo ikke du kan, hvis ikke selv du har oplevet det ...! Og ja, det siger jeg ud fra din alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.