omsorgssvigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Mira0911

Phoenix skriver:

Har ikke læst alle 21 sider igennem.

Men som svar på ts spørgsmål, så nej. Det er ikke omsorgssvigt. Hvor vi som familier er i vores liv, er vidt forskellige. Enhver situation er forskellig.

Tænker det må være dybt krænkende at få smidt i hovedet (herinde) at ens barn/børn er omsorgssvigtet eller man prioriterer forkert, pga 9-10 timer dgl i daginstitution. Det er der simpelt hen intet videnskabeligt belæg for at påstå. Folk bør nogle gange tænke sig lidt om, inden de udtaler sig så grænseoverskridende om andres måder at få en hverdag til at fungere.

Jeg synes det er forfærdeligt at få smidt i hovedet!! Det har intet med omsorgssvigt at gøre... Det bliver defineret fuldstændig forkert her i tråden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

isabellasmor

Mira0911 skriver:

Nej, men du siger man sagtens kan lave noget derhjemme uanset hvad!

ja, og i det store hele er det min holdning.

færdig slut 

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

isabellasmor skriver:

ja, og i det store hele er det min holdning.

færdig slut 

Det kan man så ikke med et kolik barn! 

Så du vil lade barnet ligge og skrige fordi du skal have lavet en masse i stedet for!!

Anmeld

26. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vil lige bede alle om at bevare en ordentlig tone i debatten! Husk at gå efter bolden og ikke efter manden!

fortsat god aften!

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

Laulund87 skriver:

Kolik er da ikke hvad man gør det til?! Du synes jeg du bevæger dig ud i noget du slet ikke har erfaring i og det er synd. Måske du skal huske på at du sårer rigtig mange med de udsagn du kommer med.

Desuden HAR det altså betydning med din alder og erfaring. Bare det at du udtaler dig om noget du slet ikke står i endnu, chokerer mig.

At du har arbejdet med børn er totalt langt ude, sorry to say, at du bruger det som "erfaring". Der er milevidt fra at passe børn og så selv stå med en 1-2 årig hvor der er adskillige udfordringer.

At dømme og være bedre, er virkelig nemt!

hvis du mener at det at have stået med børn der græder og savner mor og far og gerne vil hjem (når mor og eller far bare er hjemme), er at vide ingenting om det, må det betyde at det i den situation kun er forældrene du tænker på, hvilket jeg ikke gør. så det er klart vi er uenige. og nu hvor den er kørt så langt ud så det ikke er tråd emnet de forskellige holder sig til, så synes jeg den skal stoppe her jeg har sagt min mening, hvis jeg vil snakke om kolik børn og erfarring, så kommentere jeg når i opretter en tråd om disse 

Anmeld

26. januar 2012

Phoenix

Mira0911 skriver:

Jeg synes det er forfærdeligt at få smidt i hovedet!! Det har intet med omsorgssvigt at gøre... Det bliver defineret fuldstændig forkert her i tråden... 

Lige præcis. Det er kvalmende, når folk prøver at presse deres egne normer ned over hovedet på andre og forsøger at sælge dem som sandheder. 

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

Mira0911 skriver:

Det kan man så ikke med et kolik barn! 

Så du vil lade barnet ligge og skrige fordi du skal have lavet en masse i stedet for!!

nej overhovedet ikke ! - men ville heller ikke give det til den første og bedste passer, for at få tid til mig selv.

ikke mere "mening" herfra 

Anmeld

26. januar 2012

Laulund87

isabellasmor skriver:

hvis du mener at det at have stået med børn der græder og savner mor og far og gerne vil hjem (når mor og eller far bare er hjemme), er at vide ingenting om det, må det betyde at det i den situation kun er forældrene du tænker på, hvilket jeg ikke gør. så det er klart vi er uenige. og nu hvor den er kørt så langt ud så det ikke er tråd emnet de forskellige holder sig til, så synes jeg den skal stoppe her jeg har sagt min mening, hvis jeg vil snakke om kolik børn og erfarring, så kommentere jeg når i opretter en tråd om disse 

Jeg mener det udelukkende er dig der har kørt den her for langt ud hvor du ikke kan bunde, men jeg smutter fra tråden nu for den er ikke konstruktiv mere.

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

Laulund87 skriver:

Jeg mener det udelukkende er dig der har kørt den her for langt ud hvor du ikke kan bunde, men jeg smutter fra tråden nu for den er ikke konstruktiv mere.

Anmeld

26. januar 2012

Tin

Profilbillede for Tin
morethanperfect skriver:

HÆHÆ .. Mon det er alderen der gør det

Er det så ikke  underligt at bringe kolik ind i emnet.....når det drejer sig om opstart i DP mv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.