Laulund87 skriver:
Kolik er da ikke hvad man gør det til?! Du synes jeg du bevæger dig ud i noget du slet ikke har erfaring i og det er synd. Måske du skal huske på at du sårer rigtig mange med de udsagn du kommer med.
Desuden HAR det altså betydning med din alder og erfaring. Bare det at du udtaler dig om noget du slet ikke står i endnu, chokerer mig.
At du har arbejdet med børn er totalt langt ude, sorry to say, at du bruger det som "erfaring". Der er milevidt fra at passe børn og så selv stå med en 1-2 årig hvor der er adskillige udfordringer.
At dømme og være bedre, er virkelig nemt!
hvis du mener at det at have stået med børn der græder og savner mor og far og gerne vil hjem (når mor og eller far bare er hjemme), er at vide ingenting om det, må det betyde at det i den situation kun er forældrene du tænker på, hvilket jeg ikke gør. så det er klart vi er uenige. og nu hvor den er kørt så langt ud så det ikke er tråd emnet de forskellige holder sig til, så synes jeg den skal stoppe her
jeg har sagt min mening, hvis jeg vil snakke om kolik børn og erfarring, så kommentere jeg når i opretter en tråd om disse 
Anmeld