isabellasmor skriver:
nu handler det ikke om hvorvidt man har en depression eller ej, og hvordan man kommer igennem det som familie, så det vil jeg slet ikke gå ind og kommentere..
nu er det vidst løbet lidt ud på et sidespor 
jeg synes ikke det er omsorgssvigt, men det er noget værre gylle, (synes JEG) at lade sit barn vokse op i en institution , når man har mulighed for at have dem hjemme. 
Jeg svarede nu bare lidt mere nuanceret på din udmelding om, at man ikke bør være hjemme i flere timer selv, mens ens barn er i dagpleje. Men det kan jo være helt okay, hvis moren fx har en depression og derfor har deltidsarbejde eller er sygemeldt, netop fordi en almindelig hverdag ikke hænger sammen for hende (eller for faren for den sags skyld). Der er det jo fuldstændigt ligegyldigt for barnet hvorvidt mor og far er på arbejde eller tager en lur derhjemme for ikke at ryge i hullet.
Jeg ved godt vi nok ikke bliver enige, selvom min holdning også groft sagt er at man skal sætte sine børn før sig selv i de allerfleste situationer, og der hvor det er nødvendigt. Men jeg mener ligeledes, at man skal se nuanceret på tingene og se alting i et større perspektiv end der hvor man selv lige er! Der er så mange måder at være gode forældre på, og der er så mange grunde til at folk gør som de gør hver især.
Men vi er bestemt enige om, at det er synd for de børn der bliver passet uden for hjemmet i 9-10 timer hver dag og ingen ferie får 
Anmeld