omsorgssvigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Hvad så når du engang i fremtiden får arbejde eller skal starte i skole igen ?? Hvis du engang får 7 - 16 job , hvem skal så passe på dine børn ??
Skal det heller ikke i børnehave og lege med de andre børn ??
Det skal måske også ha hjemmeundervisning ??

Ej nu må det stoppe . Så meget kan man ikke beskytte sine børn fra .

Og ja , som du selv har skrevet 40 gange , kræver alle børn opmærksomhed , men hvis hun er 3 mdr. og ikke er syg på nogen måde , skulle der nok være plads til at lave andet også
Du har det nemt , det kan man tydeligt høre .
Ha du din mening i fred og syns at hele danmarks befolkning omsorgssvigter deres børn fordi de kommer udenfor hjemmet !  

Vi 2 er meget enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Vi 2 er meget enige

Det da dejligt én er enig med mig

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

i det store hele  yeap!

kan selvfølgelig ikke gå ind og kommentere til alle mulige situationer, selvom jeg kan hører det er meget efterspurgt... 

og selvfølgelig er der situationer der er anderledes og skal "behandles" anderledes. men i det store hele , er det min holdning 

Du har jo slet ikke mulighed for at kommentere alle mulige forskellige situationer, da du IKKE ANER EN SK*D OM DEM

Jeg håber du bliver klogere med alderen og lærer at rumme andre mennesker....

Anmeld

26. januar 2012

K&S

Jonatansmor skriver:

Blander mig fordi jeg synes den her snak er blevet fuldstændigt bizar.

morethanperfect gør hvad millionvis af kvinder gør hver eneste dag - får livet til at dreje rundt.

Hvis det der er omsorgssvigt, burde min dreng være blevet fjernet for lang tid siden. Han bliver afleveret 7.45 og bliver hentet 15.15. Hver mandag til fredag. Men hvor mon kommunen er?

Men jeg kan jo se på min dreng at han elsker det. 7.15 står han klar med støvler på, hatten i hånden og det der smørrede grin i fjæset. Og lørdag og søndag skal vi have os en lang samtale om hvorfor vi ikke skal op til dp. Jeg ville ikke fratage ham hans venskaber, børn som han elsker højt og lyser op over at se. De oplevelser han får, selvstændige oplevelser, gør min dreng til den lykkelige, velbalancerede lille dreng han er.

Og det gør hans mor og far til overskudsmennesker, med orden i vasketøj, indkøb og alt det andet der tager irriterende tid fra vores enorme byggeprojekt i lego på gulvet. Og det gør min dreng endnu mere lykkelig.

Fastlåste holdninger om hvordan et moderne liv burde køres, burde stampes i jorden. Vi burde istedet fokusere alt vores opmærksomhed på de få der så sandeligt er omsorgssvigtede. Det her handler jo bare om idealer - havde livet været perfekt, fandtes der ikke penge, ikke regninger, ikke forpligtelser. Det gør der bare, hip hurra fordi der er dp'ere derude der gider tage vores børn, imens vi får vores egne hjul til at dreje rundt.

SUPER GODT SKREVET

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Det kan man sagtens (eller nogle kan), men der forskel på måden, man udtrykker sig på og du har en meget nedladende og dømmende måde at skrive dit budskab på...!

det har du heelt ret i og det har jeg fordi jeg synes det er et meget stort problem, som man ser rigtig tit når man arbejder i henholdsvis bh og vuggestue  og børnene spørg efter mor og far hele tiden, til tider græder de (børnehavebørnene), fordi de gerne vil hjem og lave det og det og det med mor/far fordi det har de lovet når de kom hjem osv...... så bliver man lidt gal på de forældre (af dem man ved går hjemme ) på børnenes vegne. .. det er sq synd. men igen, min mening.

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Du har jo slet ikke mulighed for at kommentere alle mulige forskellige situationer, da du IKKE ANER EN SK*D OM DEM

Jeg håber du bliver klogere med alderen og lærer at rumme andre mennesker....

og hvad ved du om hvad jeg ved og ikke ved? fordi jeg er 17??? 

kan kun grine... synes det her er kørt af sporet, ts bad om en mening , JEG er kommet med  min og så er den skid slået .

god torsdag aften 

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

det har du heelt ret i og det har jeg fordi jeg synes det er et meget stort problem, som man ser rigtig tit når man arbejder i henholdsvis bh og vuggestue  og børnene spørg efter mor og far hele tiden, til tider græder de (børnehavebørnene), fordi de gerne vil hjem og lave det og det og det med mor/far fordi det har de lovet når de kom hjem osv...... så bliver man lidt gal på de forældre (af dem man ved går hjemme ) på børnenes vegne. .. det er sq synd. men igen, min mening.

Man kan sagtens formulere sig ordentligt, selvom man synes det er et stort problem...

Anmeld

26. januar 2012

isabellasmor

K&S skriver:

Man kan sagtens formulere sig ordentligt, selvom man synes det er et stort problem...

jeg kan ikke gøre for at folk føler sig så truffet. man kan vel bare lade vær med at blive ved, hvis man ikke kan lide mine formuleringer 

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

og hvad ved du om hvad jeg ved og ikke ved? fordi jeg er 17??? 

kan kun grine... synes det her er kørt af sporet, ts bad om en mening , JEG er kommet med  min og så er den skid slået .

god torsdag aften 

Har du været ledig?

Har du været sygemeldt (af den ene eller den anden grund)?

Har du været på barsel med nr. 2, mens du havde nr. 1 hjemme?

Anmeld

26. januar 2012

K&S

isabellasmor skriver:

jeg kan ikke gøre for at folk føler sig så truffet. man kan vel bare lade vær med at blive ved, hvis man ikke kan lide mine formuleringer 

Du kunne såmænd også overveje om du burde lære at snakke ordenligt til andre mennesker, selvom de har en anden holdning end dig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.