isabellasmor skriver:
Jamen altså
det er MIN mening... jeg har på intet tidspunkt sagt til NOGEN overhovedet, hvad de skulle gøre med deres børn... 
Og det kunne heller ikke falde mig ind 
de er jeres og ikke mine
- ja min datter er en nem lille en, MEN hun kræver stadig opmærksomhed!! og vi må TIT OG OFTE ligge det vi har i hænderne for at ligge os ned og lege med hende... men derfor skal hun da ikke være i dp 8 timer hver dag til den tid !!! herregud... så er livet da heller ikke hårdere!- end at ens planer nogengange går i vasken pga børnene.... 
jaa, man bliver en smule irreteret når folk læser det de gerne vil læse, og ikke det jeg skriver
jeg pådutter INGEN herinde hvad de skal gøre og ikke gøre, men skriver tværtimod hvad jeg ALDRIG ville gøre 

Hvad så når du engang i fremtiden får arbejde eller skal starte i skole igen ?? Hvis du engang får 7 - 16 job , hvem skal så passe på dine børn ??
Skal det heller ikke i børnehave og lege med de andre børn ??
Det skal måske også ha hjemmeundervisning ?? 

Ej nu må det stoppe . Så meget kan man ikke beskytte sine børn fra .
Og ja , som du selv har skrevet 40 gange , kræver alle børn opmærksomhed , men hvis hun er 3 mdr. og ikke er syg på nogen måde , skulle der nok være plads til at lave andet også 
Du har det nemt , det kan man tydeligt høre .
Ha du din mening i fred og syns at hele danmarks befolkning omsorgssvigter deres børn fordi de kommer udenfor hjemmet !
Anmeld