morethanperfect skriver:
Nej du må gerne ytre din mening , det siger jeg skam ikke .
Men hvis dit barn kun er 3 mdr. så har du ikke været så meget igennem som andre har , hvis børn f.eks. er 1, 2 eller 3 år . Det er dét jeg mener ..
Jeg bruger ikke hans sensetivitet som en UNDSKYLDNING for at sende ham i dp . ! Jeg siger bare jeg ikke kan have ham med ud og handle pga. hans sensetivitet . For det KAN jeg ikke .
Da han var yngre , lignede vores lejlighed LORT , og engang i mellem blev han passet af sin farmor , 2 timers tid , da vi dengang boede 1 km. fra hende .. Meen nu bor vi 11 ..
Og så kan jeg virkelig ikke se problemet i at sende ham i dp. hvor han er tryg , hvor han blir udfordret , ned til sine legekammerater hvor han faktisk godt kan li og være .. !
Han får al den opmærksomhed han skal have , og det er skam ikke hver dag jeg går hjemme hvor jeg sender ham i dp.
Jeg går på kursus , og vi har fri en dag hver anden uge , og det er en fast fridag for mig . Hvis vi har fri udover det , beholder jeg ham hjemme fra dp. Det er tit , når min kæreste har fri , han så beholder ham hjemme , eller henter ham før han bliver lagt til middag ..
Tror ikke du ved særlig meget om sensetive børn 
Hvis man har sådan et , skal man planlægge og planlægge . Alt skal foregå på faste tidspunkter , ellers kan de ikke rumme det er deres hoveder .
Og du tror jeg ikke gider bruge energi på min søn ??!!! 
Jeg bruger AL min energi på min søn .
Jeg tror ikke du ved hvad omsorgssvigt betyder , og jeg tror ikke du ved , hvad sensetivitet betyder . Slå det op i en ordbog !!!
-Out .
mener stadig ikke det er ok at de skal være flere timer i dp hver dag, når man er hjemme... det er da utroligt du bliver ved
min mening ændre sig ikke uanset HVOR meget din søn er sensitiv. undskyld hvis jeg lyderv hård, men kan ikke se hvor du vil hen? den her tråd handler ikke om dig og din sensitive, kolik søn... nej har aldrig haft et barn med kolik, men kender nu lidt til sensitivitet
- og min mor kunne sagtens lave ting med min bror selvom han var MEGET sensitiv da han var lille/yngre... det krævede bare MEGET tålmodighed og forståelse, men sådan var det jo så bare