MinNoah skriver:
jeg synes virkelig du virker provokerende... Du må tilsyneladende ha fået et meget nemt barn (og har ikke været mor så længe endnu) siden du kan skrive som du gør...
Helt fint at du har den mening du har, men det kunne jo ske det ændrede sig hvis du en dag fik et sensitivt barn. Du kan ikke udtale dig om hvordan andres børn er og hvad andres børn "Burde".
Min søn på 2,5 år har også en del sensitive træk, og ja jeg sender ham afsted selvom jeg har fri (er studerende med rimelig meget fritid pt). For det første hygger han sig i dagplejen, for det andet trænger JEG til tid alene hvor jeg enten kan gøre rent, handle ind, slappe af osv. Dermed ikke sagt at min søn aldrig hjælper med det - for det gør han! Hver dag næsten... Han er typisk i Dp fra 9-15 når jeg har fri.
Jamen altså
det er MIN mening... jeg har på intet tidspunkt sagt til NOGEN overhovedet, hvad de skulle gøre med deres børn... 
Og det kunne heller ikke falde mig ind 
de er jeres og ikke mine
- ja min datter er en nem lille en, MEN hun kræver stadig opmærksomhed!! og vi må TIT OG OFTE ligge det vi har i hænderne for at ligge os ned og lege med hende... men derfor skal hun da ikke være i dp 8 timer hver dag til den tid !!! herregud... så er livet da heller ikke hårdere!- end at ens planer nogengange går i vasken pga børnene.... 
jaa, man bliver en smule irreteret når folk læser det de gerne vil læse, og ikke det jeg skriver
jeg pådutter INGEN herinde hvad de skal gøre og ikke gøre, men skriver tværtimod hvad jeg ALDRIG ville gøre 
Anmeld