isabellasmor skriver:
Hvad har min alder at gøre med sagen ? - du mener at hvis jeg havde været ældre så var det ok at ytre min mening ??? 
naa.. men så gad jeg da godt vide hvordan du klarede dig før dp var en mulighed ? (de første par mdr af din søns liv) ? synes ikke man kan bruge din søns sensitivitet som undskyldning for at sende ham afsted... så må man da omvendt bruge tid på at få det til at fungere så man netop kan leve et familieliv, hvor man ikke skal planlægge alt ting til når sønnen er væk, for det er det eneste tidspunkt man kan... det er jo så hvis du spørg mig, hvilket du gør, fordi at man ikke gider bruge energi på det, så er det nemmere at sende ham i institution... sådan lyder det for mig... men vi er jo nok også uenige i dét 
og lige til sidst... min datter vil da også have opmærksomhed, hvilket betyder man lige må ligge det man er igang med, hvis det er det ... men BØRN KRÆVER OPMÆRKSOMHED.... sådan tror jeg altid det har været.. så må man jo vente med de ting til de lige beskæftiger sig selv
Nej du må gerne ytre din mening , det siger jeg skam ikke .
Men hvis dit barn kun er 3 mdr. så har du ikke været så meget igennem som andre har , hvis børn f.eks. er 1, 2 eller 3 år . Det er dét jeg mener ..
Jeg bruger ikke hans sensetivitet som en UNDSKYLDNING for at sende ham i dp . ! Jeg siger bare jeg ikke kan have ham med ud og handle pga. hans sensetivitet . For det KAN jeg ikke .
Da han var yngre , lignede vores lejlighed LORT , og engang i mellem blev han passet af sin farmor , 2 timers tid , da vi dengang boede 1 km. fra hende .. Meen nu bor vi 11 ..
Og så kan jeg virkelig ikke se problemet i at sende ham i dp. hvor han er tryg , hvor han blir udfordret , ned til sine legekammerater hvor han faktisk godt kan li og være .. !
Han får al den opmærksomhed han skal have , og det er skam ikke hver dag jeg går hjemme hvor jeg sender ham i dp.
Jeg går på kursus , og vi har fri en dag hver anden uge , og det er en fast fridag for mig . Hvis vi har fri udover det , beholder jeg ham hjemme fra dp. Det er tit , når min kæreste har fri , han så beholder ham hjemme , eller henter ham før han bliver lagt til middag ..
Tror ikke du ved særlig meget om sensetive børn 
Hvis man har sådan et , skal man planlægge og planlægge . Alt skal foregå på faste tidspunkter , ellers kan de ikke rumme det er deres hoveder .
Og du tror jeg ikke gider bruge energi på min søn ??!!! 
Jeg bruger AL min energi på min søn .
Jeg tror ikke du ved hvad omsorgssvigt betyder , og jeg tror ikke du ved , hvad sensetivitet betyder . Slå det op i en ordbog !!!
-Out .