Det meste jeg har læst , siger folk at man sagtens kan lave noget selvom børnene er i hjemmet .. Så vil jeg lige sige , det afhænger MEGET af barnet , og hvordan man bor .
Her skal vi ned fra førstesalen udenfor i vores skur for at ordne vasketøjet , og jeg vil hverken lade Oscar være alene heroppe , selvom det kun tager 5 min. og jeg gider ikke give ham overtøj på for at gå ned med vasketøj .. Så det kan jeg ikke ordne når han er hjemme ..
Jeg kan desværre ikke ha ham med ud at handle , da han er meget sensetiv , og simpelthen ikke kan klare det .. Vi syns faktisk det var blevet bedre med alderen , men det var det bestemt ikke alligevel 
Og så vil jeg gerne kunne støvsuge og vaske mit gulv, uden at Oscar får våde sokker af og gå rundt . Lyder måske total latterligt i nogles ører , men sådan er jeg .
Oprydning , er selvf. umuligt når han er hjemme , så det blir gjort om aftenen ..
Hvis jeg er hjemme , sender jeg ham alligevel i Dp. ved 9 tiden og henter ham igen ildt i 4 ..
Og nej , hvorfor skulle det være omsorgssvigt ??
Vi hygger når han kommer hjem , og jeg kan være glad og tilfreds med at der ser godt ud og jeg fik ordnet det jeg skulle .
Når han kommer hjem fra Dp. bruger jeg al min tid på at lege med ham , tage på legepladsen , gå ture osv. Og han får masser af kærlighed .. Er omsorgssvigt ikke hvor børnene mangler tryghed og kærlighed ?? For det gør han bestemt ikke .. 
Forstår ikke folk der har deres barn i dp. 10 timer hvis de alligevel er hjemme hele dagen , men hvis de f.eks. er på barsel , forstår jeg det godt ..
Så igen , nogle mødre , hvis de f.eks. går sygemeldt med en depression eller lign. kan have det svært . Så syns jeg det er i orden at barnet et i dp. og moderen lige får noget tid for sig selv , så barnet kommer hjem til en glad mor som er overskud til det ..
Det blev vidst lidt lang ..