Hej alle!
Ja, jeg tillader mig også lige at rippe op i denne gamle tråd igen, fordi jeg selv er lidt i samme båd lige nu, som trådstarter var i for nogle år siden.
Sagen er den, at som tingene er lige nu så er jeg gået 3½ uge + - over tid nu, og har testet negativ både herhjemme og hos lægen. Jeg har i forvejen en meget lang cyklus på normalt 33-37 dage, og har alle dage haft det, så jeg bed først mærke i at noget ikke var helt som det skulle være forrige weekend, da jeg var gået lidt over 2 uger over tid. Og så lang tid har jeg ALDRIG gået over tid.
Jeg har mange af symptomerne, og har haft dem i længere tid uden at tage videre notits af dem. Men har jævnligt kvalme, spænden i underlivet og lænden, kunne sove en hel uge i streg, tisser meget mere end jeg plejer og Babs og Nutte er vokset betydeligt, så selv manden har lagt mærke til det. Som sagt har jeg allerede været ved lægen, som fejede det af med at det var stress. Tror jeg ikke rigtig på, eftersom jeg har fået min mens alle de andre gange, hvor jeg har været om muligt endnu mere stresset. Og der var heller ingen blærebetændelse at spore. Blodprøve ville hun ikke tage, men hvis ikke jeg havde fået min anden mens, som ligger i slutningen af denne måned, så ville hun se mig igen.
Nu har jeg så haft pletblødninger i snart tre dage. Ikke noget som kan ses ude, for nu at sige det sådan, men det er der. Oplevede noget lignende i februar/marts, hvor jeg pletblødte i tre inden min mens kom - bortset fra at der var det kraftigere og det kunne ses ude. Og det er aftagende, men tager så en lille smule til igen for så at aftage igen, og skifter lidt mellem rødligt og brunt.
En af mine veninder siger, at hendes moster var i 4 måneder henne før hun kunne teste positiv med alle hendes. Er bare monsterforvirret.
Er der nogen som har oplevet at gå SÅ lang tid over tid, og så teste negativ stadigvæk? Eller er det bare mig der er fjollet?