Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

chriss

Hejsa...

bliver helt glad over at læse jeres tråd.

jeg er selv i den situation at jeg er gået 8 dage over tid. Har ikke haft mens siden d.24 januar (har en lang cyklus på ca 36 dage). Jeg tager ikke p-piller og ønsker at blive gravid.

men men men jeg tester negativ gang på gang på gang.... jeg er ALDRIG før gået over tid, med undtagelse af sidste gang jeg var gravid.

det er så frustrende ikke at vide noget. De eneste symptomer jeg har er en trykken i underlivet, men har også fået konstateret blærebetændelse så måske er det "bare" det. Har også kun haft blærebetændelse i forbindelse med graviditet før.

så ja jeg går bare og venter... venter på en positiv test (hvilket jeg næsten har opgivet) eller min mens. For vil jo også gerne have gang i min cyklus og æggeløsning igen.

ihhh jeg synes det er svært... skal til super hyggelig middag på fredag og vil jo ikke drikke vin hvis jeg er gravid, men samtidig er chancerne små....

knus fra mig der er lidt forvirret/frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

rapanden

Hejsa .. 

Jeg sidder i præcis samme situation som dig. 

Jeg har også fået konstateret blærebetændelse, og fået pencilin mod det. 

Er nu gået 3 dage over tid. Har ondt i brysterne, lidt i underlivet og lidt kvalme. 

Jeg vil så gerne have svar snart. Har været til lægen, men blev testet negativ, det er små to uger siden nu. Men havde ondt i underlivet og fik så konstateret blærebetændelse. 

Det føles som om der er noget. Har aldrig oplevet dette før. 

Har du fået svar endnu?

Knus.

Anmeld

21. marts 2011

oo

hvis I går ind under hendes profil kan I se, at hun fik et barn cirka 9 måneder efter hun oprettede dette spørgsmål, så mit gæt er, at JA, hun var gravid

Anmeld

21. marts 2011

oo

rapanden skriver:

Hejsa .. 

Jeg sidder i præcis samme situation som dig. 

Jeg har også fået konstateret blærebetændelse, og fået pencilin mod det. 

Er nu gået 3 dage over tid. Har ondt i brysterne, lidt i underlivet og lidt kvalme. 

Jeg vil så gerne have svar snart. Har været til lægen, men blev testet negativ, det er små to uger siden nu. Men havde ondt i underlivet og fik så konstateret blærebetændelse. 

Det føles som om der er noget. Har aldrig oplevet dette før. 

Har du fået svar endnu?

Knus.

tråden er fra marts 2009 hun fik et barn i november 2009, så man må gå ud fra, at hun var gravid

Anmeld

21. marts 2011

oo

mjevsine skriver:

Hej Missisipi, hvis du stadig læser med på denne gamle tråd?? Jeg er super nysgerrig for om det viste sig at du var gravid da du skrev dit indlæg i denne tråd? Jeg er i 100 % samme situation, også hvor jeg testede positivt 1 dag over tid med mine to første børn, og nu er gået over tid, har symtomer, men tester negativt...

tråden blev oprettet marts 2009 og hun fik et barn i november 2009, så mon ikke hun VAR gravid

Anmeld

22. marts 2011

rapanden

Hej Tjuhl.

Det svar jeg skrev igår var til Chriss ..

Kunne godt regne ud at der måtte være kommet svar på om den der startede indlægget var gravid.

Det er et stykke tid siden jo.

Anmeld

25. marts 2011

chriss

hej igen...

Har ikke lige fået set at der var svar til mig . sorry

Men ja jeg endte med at gå 13 dage over tid før min mens kom. Blev ret skuffet for troede jo den var god nok. Men ja endte med en cyklus på 48 dage så lige nu er der helt rod i det hele. Aner ikke hvornår jeg har æggeløsning eller hvornår jeg kan forvente mens næste gang.

Hva med dig??

knus

Anmeld

27. marts 2011

xLuise

Hej

Vil meget gerne høre jeres opdateringer.
Står i præcis samme situation..

Anmeld

19. juni 2011

BettyBoo

Hej alle!

Ja, jeg tillader mig også lige at rippe op i denne gamle tråd igen, fordi jeg selv er lidt i samme båd lige nu, som trådstarter var i for nogle år siden.

Sagen er den, at som tingene er lige nu så er jeg gået 3½ uge + - over tid nu, og har testet negativ både herhjemme og hos lægen. Jeg har i forvejen en meget lang cyklus på normalt 33-37 dage, og har alle dage haft det, så jeg bed først mærke i at noget ikke var helt som det skulle være forrige weekend, da jeg var gået lidt over 2 uger over tid. Og så lang tid har jeg ALDRIG gået over tid.

Jeg har mange af symptomerne, og har haft dem i længere tid uden at tage videre notits af dem. Men har jævnligt kvalme, spænden i underlivet og lænden, kunne sove en hel uge i streg, tisser meget mere end jeg plejer og Babs og Nutte er vokset betydeligt, så selv manden har lagt mærke til det. Som sagt har jeg allerede været ved lægen, som fejede det af med at det var stress. Tror jeg ikke rigtig på, eftersom jeg har fået min mens alle de andre gange, hvor jeg har været om muligt endnu mere stresset. Og der var heller ingen blærebetændelse at spore. Blodprøve ville hun ikke tage, men hvis ikke jeg havde fået min anden mens, som ligger i slutningen af denne måned, så ville hun se mig igen.

Nu har jeg så haft pletblødninger i snart tre dage. Ikke noget som kan ses ude, for nu at sige det sådan, men det er der. Oplevede noget lignende i februar/marts, hvor jeg pletblødte i tre inden min mens kom - bortset fra at der var det kraftigere og det kunne ses ude. Og det er aftagende, men tager så en lille smule til igen for så at aftage igen, og skifter lidt mellem rødligt og brunt.

En af mine veninder siger, at hendes moster var i 4 måneder henne før hun kunne teste positiv med alle hendes. Er bare monsterforvirret.  

Er der nogen som har oplevet at gå SÅ lang tid over tid, og så teste negativ stadigvæk? Eller er det bare mig der er fjollet?

Anmeld

27. juni 2011

missml

Jeg gik 5 dage over og har nu små bitte mørke/tørre pletblødninger - plejer at bløde meget (undskyld) men tester stadig negativ 7 dage efter? Jeg forstår dig udemærket! Og tænker udfra det skrevne at jeg måske alligevel godt kan være gravid stadig?! ...vil det bare så gerne, - har prøvet i 7mdr. - så vil heller ik piske det op - er bare vant til meget præcise og kraftige perioder og nu det her?! - mystisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.