Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

pinilli

En lille opdatering..

D. 25 dec viste en test streg nr 2 meget meget utydelig og det har den gjort lige siden. Vil gerne have en tydeligere test før vi tør tro rigtig på det

Men har mange symtomer. ømme bryster, tisser hele tiden og er meget træt-

Jeg kiggede lige tilbage i mine gamle kalendere og kan se jeg var gået 16 dage over tiden før jeg tog en positiv test med min søn men kun 2 dage over tiden med den jeg mistede.

Men prøver igen i morgen tidlig og forsøger at holde mig så længe som muligt i nat og ik drikke for meget i aften..

God dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Brunette-92

Hej alle sammen.

Det er efterhånden noget tid siden, folk har skrevet herinde, men mangler svar og håber måske i kan gi mig nogle.

Jeg skulle have min mens den 11-1-13 - fik dog noget brunt ulækkert slim i to dage, i stedet for min mens. Tænkte ikke videre over det, så lod det faktisk ligge, indtil jeg fik nogle helt sindsyge humørsvigninger(har jeg aldrig prøvet) - så begyndte at overveje om jeg var gravid og tog derfor en test søndag den 20-1-13 og der var ingen tvivl om, at den var negativ.

Så begyndte jeg også at få oppustet mave og sådan helt sløj ( træthed og mærkelig følese i maven) så tog til læge i dag, men han kunne ikke sige hvad det var, andet end min mave lød normalt og han lod den ligge der.

Jeg vil gerne vide om der er nogle der har prøvet det sammen, og hvad det endte ud i?

Om jeg er gravid eller ej, vil jeg gerne vide hvad søren der sker med min krop :/

Anmeld

6. februar 2013

midtjyden

hejsa jeg er en smule i samme båd, forventede min mens d. 28 januar men den dukkede ikke mim, men ventede for det kan til tider godt variere med 1-2 dage men havde efter kærestens udsagn haft humørsvinger... og lidt ondt i maven, da min mens ikke var kommet d.  2. februar tog jeg en test, negativ, nå men vi måtte jo bare vente lidt og prøve at teste igen mandag... det skal siges jeg har været meget træt den sidste periode, og haft vægtøgning, lidt halsbrand.. søndag middag begyndte jeg at bløde lidt, og jeg plejer at bløde rimelig meget, det blev mandag og jeg testede igen, negativt, det et ni onsdag og bløder stadig minimalt, men har den tid ved lægen i formiddag så nu må vi se hvad hun siger til det... 

Anmeld

6. februar 2013

Hemmeligpigeendnu

Smukkert skriver:

Hej.

Jeg har normalt meget regelmæssig menstruation (hver 4. søndag begynder det og stopper cirka om torsdagen).. Sidst jeg havde menstruation var d. 1 februar 2009. Jeg burde altså have haft ægløsning omkring d. 15 februar - og i det tidsrum har jeg haft ubeskyttet sex. Jeg burde så have fået min menstruation d. 1 marts, dette er 10 dage siden nu.
Jeg har taget 2 graviditetstests, men alle negative - hvilket irriterer mig rigtig meget, for hvis jeg er gravid, vil jeg gerne vide det.

Jeg har mange humørsvingninger - hyppige vandladninger - oppustet (ligner seriøst en gravid med måden min mave er formet på for tiden) - træthed.. Har haft kvalem 3 gange de sidste 3 uger, men kan jo være en tilfældighed.. Alt i alt, så føler jeg mig gravid, men testene er negative... Det er ikke fordi jeg går og længes efter at blive gravid, så tror næppe, at det er dét der skyldes min menstruation af udeblevet.

Inderst inde håber jeg på 2 streger, så jeg ved hvad jeg har med at gøre.. Vil gerne gå til min læge, men er lige flyttet til en anden kommune ca. 160km væk, så det er ikke lige så simpelt, som det kunne være.

Mit spørgsmål lyder på om man godt kan teste negativ trods man er gravid? - og om hvor mange dage du er gået over tiden, hvis du har prøvet det?

Mange hilsner
Maiken

P.s. min hund har klistret til mig de sidste par uger.. Den sidder endda på mit skød nu, hvor jeg er ved computeren. Kan den mon "føle" noget?

sidst jeg var gravid, var jeg 5 uger henne inden jeg kunne få en positiv test..

Anmeld

22. marts 2013

ChiaBaby

Det er nu ved at være lidt tid siden der er blevet skrevet her, men jeg kender jeres følelser... Jeg er selv gået 5-6 dage over tid nu (måske mere) jeg plejer jeg få min mens mellem d. 14. og d. 17. i hver måned... Og den er stadig ikk kommet... Jeg blev testet i mandags (d. 18/3-13) ved lægen og den var bragende negativ, men efter jeg sammen med lægen fik regnet frem og tilbage på det kunne jeg være 4+0 i mandags, så det var ikk sikkert at det kunne ses på en GT endnu, så skal teste igen på mandag - men selvfølgelig var jeg utålmodig og testede igen igår og den var ozo negativ... Jeg håber INDERLIGT at den på mandag viser POSITIV, for både min kæreste og jeg ønsker et barn... Vi har begge en pige fra tidligere forhold, hans er knap 5 og min er knap 4... Så vi mener begge at vi og de er klar til en lille ny i familien...

Anmeld

7. april 2013

Funny

Hej,

Jeg er virkelig glad for at jeg fandt denne her side.

Jeg er fortiden i den situation at det er 8 dage siden jeg skulle have haft min menstruation, men den er ikke kommet endnu og jeg har taget mange tests som kun viser bragende negativ .

Vi har planer om og få en lille en, men det er ikke fordi jeg stresser mig med tanken. Jeg har 2 piger i forvejen hvor jeg har testet positiv ved nr. 2 lige efter udeblevet menstruation. ved min første var det meget sent, men der havde jeg ikke tænkt over at jeg kunne være gravid.

Min kæreste siger, at jeg har mange humørsvingninger, føler ømhed i underlivet nogle gang er jeg svimmel og føler lidt kvalme men det er mere sjældent og træthed. Døjer også med hård mave. Har læst mig frem til at det er et tegn i en tidlig graviditet.

Min menstruation plejer og komme meget præcis, det har da svinget med 1-2 dage men det er længe siden.

Er begyndt at tro på at det ikke kan være graviditet, fordi alle tests vist bragende negativ, men på en måde har jeg svært ved at tro på at min mens. bare udebliver, når den plejer og komme trofast hver eneste mdr. lige meget om jeg er stresset eller ej.

Er ved at blive skør af ikke og vide hvor jeg stor hen. Nogen der føler på sammen måde ??????

Anmeld

21. april 2013

Pedir un bebé <3

Halløjsa 

Kan se denne tråd er meeeget gammel men åbenbart stadig i live.

Skønt, for jeg står nu i samme situation som jer andre. Jeg havde min første mens efter p-pille stop, i januar. I feb og marts har både æg læsning og mens kommet som forventet, men jeg er nu gået 5 dage over, og har så sent son igår testet negativ 

Det er frustrende at der ikke er noget at forholde sig til. Men må vel bare væbne mig sig med tålmodighed og vente en uge med at tæste igen hvis mens stadig ikke er kommet.

Vil riiiiiiiigtig gerne ha en baby, men tør ikke håbe for meget når nu man tester negativ. Har egentlig ingen symptomer udover at jeg føler mig lidt træt og drænet for energi. Har lige nu en smule ømme bryster, men det er først kommet efter jeg har læst om jer andre der har det, så det er nok bare ren indbildning 

for at i andre nu har fået 2 streger på testen 

Anmeld

1. maj 2013

Funny

Hej Pedir,

Jeg håber for dig at du får de 2 streger. Jeg har ikke fået 2 streger. Min menstruation kom 21 dage forsinket desværre. Jeg har ikke haft sådan en oplevelse i 8 år, men nu er jeg da blevet klogere og tage planen op igen denne mdr.

Anmeld

12. december 2013

KThomsen

Hej.

Hvor er det rart at finde dette opslag :-) ved godt det er ved at være en gammel tråd med skriver alligvel i håb om at der er nogle der kan hjælpe mig?

Jeg har ikke haft min mens i 4 uger +/- et par dage nu, altså 8 uger siden jeg havde mens sidst. Nu har jeg taget tre tests som alle er negative. Har symptomer på at jeg er gravid i form af ond i lænden, kvalme og spændinger i underlivet. Jeg tager p-piller med havde glemt at tage i to dage og min kæreste og jeg havde sex et par dage efter.

Kan jeg være gravid? Skal til læge idag og undersøgelse. 

Håber der  er nogle der kan hjælpe mig:-)

Anmeld

12. december 2013

EnSødMor

KThomsen skriver:

Hej.

Hvor er det rart at finde dette opslag :-) ved godt det er ved at være en gammel tråd med skriver alligvel i håb om at der er nogle der kan hjælpe mig?

Jeg har ikke haft min mens i 4 uger +/- et par dage nu, altså 8 uger siden jeg havde mens sidst. Nu har jeg taget tre tests som alle er negative. Har symptomer på at jeg er gravid i form af ond i lænden, kvalme og spændinger i underlivet. Jeg tager p-piller med havde glemt at tage i to dage og min kæreste og jeg havde sex et par dage efter.

Kan jeg være gravid? Skal til læge idag og undersøgelse. 

Håber der  er nogle der kan hjælpe mig:-)

Hej, jeg skulle have haft min mens den 3 december, men har stadig ikke fået det, har taget en test for 4 dage siden der var negativ, så ved ikke hvad jeg skal tro, kom gerne med Update efter dit lægebesøg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.