Hej,
Jeg er virkelig glad for at jeg fandt denne her side.
Jeg er fortiden i den situation at det er 8 dage siden jeg skulle have haft min menstruation, men den er ikke kommet endnu og jeg har taget mange tests som kun viser bragende negativ
.
Vi har planer om og få en lille en, men det er ikke fordi jeg stresser mig med tanken. Jeg har 2 piger i forvejen hvor jeg har testet positiv ved nr. 2 lige efter udeblevet menstruation. ved min første var det meget sent, men der havde jeg ikke tænkt over at jeg kunne være gravid.
Min kæreste siger, at jeg har mange humørsvingninger, føler ømhed i underlivet nogle gang er jeg svimmel og føler lidt kvalme men det er mere sjældent og træthed. Døjer også med hård mave. Har læst mig frem til at det er et tegn i en tidlig graviditet.
Min menstruation plejer og komme meget præcis, det har da svinget med 1-2 dage men det er længe siden.
Er begyndt at tro på at det ikke kan være graviditet, fordi alle tests vist bragende negativ
, men på en måde har jeg svært ved at tro på at min mens. bare udebliver, når den plejer og komme trofast hver eneste mdr. lige meget om jeg er stresset eller ej.
Er ved at blive skør af ikke og vide hvor jeg stor hen. Nogen der føler på sammen måde ??????
Anmeld