Hej.
Jeg har normalt meget regelmæssig menstruation (hver 4. søndag begynder det og stopper cirka om torsdagen).. Sidst jeg havde menstruation var d. 1 februar 2009. Jeg burde altså have haft ægløsning omkring d. 15 februar - og i det tidsrum har jeg haft ubeskyttet sex. Jeg burde så have fået min menstruation d. 1 marts, dette er 10 dage siden nu.
Jeg har taget 2 graviditetstests, men alle negative - hvilket irriterer mig rigtig meget, for hvis jeg er gravid, vil jeg gerne vide det.
Jeg har mange humørsvingninger - hyppige vandladninger - oppustet (ligner seriøst en gravid med måden min mave er formet på for tiden) - træthed.. Har haft kvalem 3 gange de sidste 3 uger, men kan jo være en tilfældighed.. Alt i alt, så føler jeg mig gravid, men testene er negative... Det er ikke fordi jeg går og længes efter at blive gravid, så tror næppe, at det er dét der skyldes min menstruation af udeblevet.
Inderst inde håber jeg på 2 streger, så jeg ved hvad jeg har med at gøre.. Vil gerne gå til min læge, men er lige flyttet til en anden kommune ca. 160km væk, så det er ikke lige så simpelt, som det kunne være.
Mit spørgsmål lyder på om man godt kan teste negativ trods man er gravid? - og om hvor mange dage du er gået over tiden, hvis du har prøvet det?
Mange hilsner
Maiken
P.s. min hund har klistret til mig de sidste par uger.. Den sidder endda på mit skød nu, hvor jeg er ved computeren. Kan den mon "føle" noget?
Anmeld