Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442.722 visninger
80 svar
16 synes godt om
11. marts 2009

Smukkert

Hej.

Jeg har normalt meget regelmæssig menstruation (hver 4. søndag begynder det og stopper cirka om torsdagen).. Sidst jeg havde menstruation var d. 1 februar 2009. Jeg burde altså have haft ægløsning omkring d. 15 februar - og i det tidsrum har jeg haft ubeskyttet sex. Jeg burde så have fået min menstruation d. 1 marts, dette er 10 dage siden nu.
Jeg har taget 2 graviditetstests, men alle negative - hvilket irriterer mig rigtig meget, for hvis jeg er gravid, vil jeg gerne vide det.

Jeg har mange humørsvingninger - hyppige vandladninger - oppustet (ligner seriøst en gravid med måden min mave er formet på for tiden) - træthed.. Har haft kvalem 3 gange de sidste 3 uger, men kan jo være en tilfældighed.. Alt i alt, så føler jeg mig gravid, men testene er negative... Det er ikke fordi jeg går og længes efter at blive gravid, så tror næppe, at det er dét der skyldes min menstruation af udeblevet.

Inderst inde håber jeg på 2 streger, så jeg ved hvad jeg har med at gøre.. Vil gerne gå til min læge, men er lige flyttet til en anden kommune ca. 160km væk, så det er ikke lige så simpelt, som det kunne være.

Mit spørgsmål lyder på om man godt kan teste negativ trods man er gravid? - og om hvor mange dage du er gået over tiden, hvis du har prøvet det?

Mange hilsner
Maiken

P.s. min hund har klistret til mig de sidste par uger.. Den sidder endda på mit skød nu, hvor jeg er ved computeren. Kan den mon "føle" noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Smukkert

Glemte at nævne at jeg har ømme bryster - hvilket også er blevet større....

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

jeg testet først posetiv på 10 dagen min veninde på 14 dagen.

Anmeld

11. marts 2009

Doktor Doolittle

Du lyder gravid, mon ikke testen snart bliver positiv?
Knus Tina

Anmeld

11. marts 2009

tumle81

I min første graviditet testede jeg positiv første dag over tid!

Jeg gik næsten en uge over tid i min anden graviditet. Fik taget blodprøver, som også vidste positiv :-)

Denne gang var jeg ikke opmærksom på tiden og testede næsten en uge over tid og den var bragende positvi!

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

Lullaby

14 dage over tid før jeg stod med en positiv test

Anmeld

11. marts 2009

malou

Jeg havde 3 negative test..... den sidste en søndag!! mandag tog jeg til lægen og den var positiv!!! så til lægen med dig og held & lykke

knus malou

Anmeld

11. marts 2009

Smukkert

malou skriver:

Jeg havde 3 negative test..... den sidste en søndag!! mandag tog jeg til lægen og den var positiv!!! så til lægen med dig og held & lykke

knus malou

Hvor mange dage udeblev din menstruation?

Kan det passe man er nedtrykt humørmæssigt, når man er gravid??

Håber godt nok jeg snart finder svar.. Der er jo mange ting der skal tages stilling til.

Anmeld

11. marts 2009

Mikkelmusen

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår der kan testes positiv. Nogle tager længere tid end andre. Hvis du går til lægen og den er negativ og du stadig ikke har mens så bed om en blodprøve så du kan vished.

Anmeld

12. marts 2009

malou

Smukkert skriver:

Hvor mange dage udeblev din menstruation?

Kan det passe man er nedtrykt humørmæssigt, når man er gravid??

Håber godt nok jeg snart finder svar.. Der er jo mange ting der skal tages stilling til.

Jeg tog den sidste p.pille d.15 januar sidste år... men testede først positiv d. 4 marts så jeg var ikke så hurtig med at få testene frem. Tog det stille og roligt! Havde nok ikke regnet med det gik så stærkt.... men nu sidder jeg med den skønneste lille dreng på 4 md

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.