Tak allesammen.
Var til læge idag. Han påstod jeg ikke var gravid. Han sagde testen var negativ og viste mig den, jeg sagde så at jeg da godt kunne se en meget svag nr. 2 streg. Han sagde så, tja - det må jeg ondt indrømme, men tror du ikke bare du skal slappe lidt af og så kan du komme tilbage om 2 ugers tid og få en ny test. Det er ikke så sandsynligt, at du er gravid og hvis det er - så er det noget du LIGE er blevet.. BULLSHIT, tænker jeg. Er gået 16 dage over tiden, så ifølge baby.dk's "graviditetskalender", så er jeg på vej ind i uge 7.
Lægen sagde også om man ikke skulle planlægge sådan noget.. Men jeg sagde, hør: hvis jeg har liv inde i maven i mig LIGE NU, så kunne jeg aldrig drømme om at slå det ihjel.
Da jeg kom hjem fra lægen tog jeg en hjemmetest, og der var streg nr. 2 tydeligere. Så jeg tror blankt på at jeg ER gravid, men det er da frustrende at lægen tysser på mig, som om jeg bare er hysterisk. Samt at hvis skal søge en 3 værelses bolig i Haderslev, skal jeg fremvise min journal. Er liiiige flyttet til Århus for at studere, men når jeg har valgt at få børn, vil jeg tilbage til sønderjylland, hvor jeg har min familie omkring mig.
Faren er en smule sødere nu. Han er stadig meget umoden, men jeg tror og håber på, at han vokser med opgaven i takt med at min mave vokser.
Jeg glæder mig til jeg er så langt henne, at jeg skal scannes, så jeg kan se min lille baby har alle arme og ben og har det godt... Er utålmodig!!
Anmeld