Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Smukkert

Så skete det. På 13. dagen kom der en svag nr. 2 streg. Jeg er gravid!
Faren er en idiot omkring det, så skal nok opfostre det alene, men hellere det end at dele oplevelsen med en, som hverken har interesse eller er moden nok til opgaven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Becks

Smukkert skriver:

Faren er en idiot omkring det, så skal nok opfostre det alene, men hellere det end at dele oplevelsen med en, som hverken har interesse eller er moden nok til opgaven.

Tillykke

Du skal nok klare det til UG

Knus

Anmeld

15. marts 2009

LineD

Jamen så er et tillkke da på sin plads
Er sikker på du nok skal klare det flot!
Men mon ikke farmand bare lige skal have lidt tid til tanken? Den luksis har vi kvinder jo ikke

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

Smukkert skriver:

Tillykke ... Håber du klare det alene... Mon ikke, det er der mange andre kvinder der har klaret før dig...

Tillykke med den lille i maven....

Knus Pia.

Anmeld

16. marts 2009

Smukkert

Tak allesammen.

Var til læge idag. Han påstod jeg ikke var gravid. Han sagde testen var negativ og viste mig den, jeg sagde så at jeg da godt kunne se en meget svag nr. 2 streg. Han sagde så, tja - det må jeg ondt indrømme, men tror du ikke bare du skal slappe lidt af og så kan du komme tilbage om 2 ugers tid og få en ny test. Det er ikke så sandsynligt, at du er gravid og hvis det er - så er det noget du LIGE er blevet.. BULLSHIT, tænker jeg. Er gået 16 dage over tiden, så ifølge baby.dk's "graviditetskalender", så er jeg på vej ind i uge 7.

Lægen sagde også om man ikke skulle planlægge sådan noget.. Men jeg sagde, hør: hvis jeg har liv inde i maven i mig LIGE NU, så kunne jeg aldrig drømme om at slå det ihjel.

Da jeg kom hjem fra lægen tog jeg en hjemmetest, og der var streg nr. 2 tydeligere. Så jeg tror blankt på at jeg ER gravid, men det er da frustrende at lægen tysser på mig, som om jeg bare er hysterisk. Samt at hvis skal søge en 3 værelses bolig i Haderslev, skal jeg fremvise min journal. Er liiiige flyttet til Århus for at studere, men når jeg har valgt at få børn, vil jeg tilbage til sønderjylland, hvor jeg har min familie omkring mig.

Faren er en smule sødere nu. Han er stadig meget umoden, men jeg tror og håber på, at han vokser med opgaven i takt med at min mave vokser.

Jeg glæder mig til jeg er så langt henne, at jeg skal scannes, så jeg kan se min lille baby har alle arme og ben og har det godt... Er utålmodig!!

Anmeld

16. marts 2009

Mormilla

Smukkert skriver:

Tak allesammen.

Var til læge idag. Han påstod jeg ikke var gravid. Han sagde testen var negativ og viste mig den, jeg sagde så at jeg da godt kunne se en meget svag nr. 2 streg. Han sagde så, tja - det må jeg ondt indrømme, men tror du ikke bare du skal slappe lidt af og så kan du komme tilbage om 2 ugers tid og få en ny test. Det er ikke så sandsynligt, at du er gravid og hvis det er - så er det noget du LIGE er blevet.. BULLSHIT, tænker jeg. Er gået 16 dage over tiden, så ifølge baby.dk's "graviditetskalender", så er jeg på vej ind i uge 7.

Lægen sagde også om man ikke skulle planlægge sådan noget.. Men jeg sagde, hør: hvis jeg har liv inde i maven i mig LIGE NU, så kunne jeg aldrig drømme om at slå det ihjel.

Da jeg kom hjem fra lægen tog jeg en hjemmetest, og der var streg nr. 2 tydeligere. Så jeg tror blankt på at jeg ER gravid, men det er da frustrende at lægen tysser på mig, som om jeg bare er hysterisk. Samt at hvis skal søge en 3 værelses bolig i Haderslev, skal jeg fremvise min journal. Er liiiige flyttet til Århus for at studere, men når jeg har valgt at få børn, vil jeg tilbage til sønderjylland, hvor jeg har min familie omkring mig.

Faren er en smule sødere nu. Han er stadig meget umoden, men jeg tror og håber på, at han vokser med opgaven i takt med at min mave vokser.

Jeg glæder mig til jeg er så langt henne, at jeg skal scannes, så jeg kan se min lille baby har alle arme og ben og har det godt... Er utålmodig!!

Jeg havde en test hvor den ene streg var svag og det var den os hos lægen. Som lægen sagde en streg er en streg. Fik taget en blod prøve og den sagde at jeg var gravid Så sig til din læge at du vil ha taget en blod prøve!!! Det kan han ikke sige nej til...

Men mange gange tillykke her fra!!!

Anmeld

16. marts 2009

Smukkert

Mormilla skriver:

Jeg havde en test hvor den ene streg var svag og det var den os hos lægen. Som lægen sagde en streg er en streg. Fik taget en blod prøve og den sagde at jeg var gravid Så sig til din læge at du vil ha taget en blod prøve!!! Det kan han ikke sige nej til...

Men mange gange tillykke her fra!!!

Jeg sagde til ham, at jeg vidste man også ville kunne se det hvis man tog en blodprøve, men så svarede han bare, at der ikke var ret megen forskel fra at tage en graviditetstest.

Så jeg er tuvnget til at være i venteposition igen, indtil lægen er overbevist.

- og takker

Anmeld

16. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort tillykke

Håber at I finder ud af det sammen, ellers lyder det i hvertfald til, at du har tænkt nok over det og at du vil blive en dejlig mor!

Held og lykke!

KRAM

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Smukkert skriver:

Jeg sagde til ham, at jeg vidste man også ville kunne se det hvis man tog en blodprøve, men så svarede han bare, at der ikke var ret megen forskel fra at tage en graviditetstest.

Så jeg er tuvnget til at være i venteposition igen, indtil lægen er overbevist.

- og takker

okay det er en dårlig læge du har!!!! Jeg ville ringe og sige at jeg vil ha taget den blod prøve!!!
men held og lykke

Anmeld

10. juli 2009

N1

Hej!
Jeg ved godt det er længe siden debatten er oprettet, men jeg har det præcis på samme måde som dig! Jeg er "kun" gået 3 dage over tid (negative test), men har alle symtomerne til graviditet. Så det varmer at læse dit (og de andres) indlæg

Nathasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.