Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

KThomsen

EnSødMor skriver:

Hej, jeg skulle have haft min mens den 3 december, men har stadig ikke fået det, har taget en test for 4 dage siden der var negativ, så ved ikke hvad jeg skal tro, kom gerne med Update efter dit lægebesøg  

Min læger mener ikke at jeg er gravid da de test man kan købe idag er så følsomme at de registre det mindste, jeg tror ikke på hende. Hun kunne ikke lave test der var bedre end dem man købte, så jeg skulle bare blive ved at tage test indtil at den enten viste positiv ellers min mens kom. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

misscgn

Hej alle

Jeg er helt ny herinde, og har tilmeldt mig da I alle er gode til at komme med svar på folks spørgsmål, om ting I eventuelt selv har oplevet (kan jo læse indlæggende på selvom man ikke har været logget ind)

Jeg har et spørgsmål, for er dybt frustreret.

Jeg har normal cyklus på 32 dage, med et par dage i +/-. Jeg kan som regel godt gå 3 dage over tid også få min mens. Denne gang er jeg gået 10 dage over tid, har taget to test som begge viste negativ, den ene da jeg var 4 dage over tid, den anden da jeg var 8 dage over tid og har i dag været oppe og få taget en blodprøve, som også viste negativ. Jeg har ingen tegn på mens skal til at komme, har haft mens smerter som jeg plejer at få, den dag det skal komme, men er jo som sagt ikke kommet.

Mit spørgsmål er så, har jeg bare hoppet en periode over eller kan chancen for graviditet stadig godt være der?

Har ikke rigtig nogle tegn på graviditet udover at mine bryster er en smule ømme, men ikke meget.

Mange tak for svar.

Anmeld

5. august 2014

Tildemor

Okay det er sikkert en trykfejl men du har ikk haft mens siden år 2009?

Anmeld

5. august 2014

Leonora

Tildemor skriver:

Okay det er sikkert en trykfejl men du har ikk haft mens siden år 2009?

Tråden er flere år gammel

Anmeld

5. august 2014

modesty

misscgn skriver:

Hej alle

Jeg er helt ny herinde, og har tilmeldt mig da I alle er gode til at komme med svar på folks spørgsmål, om ting I eventuelt selv har oplevet (kan jo læse indlæggende på selvom man ikke har været logget ind)

Jeg har et spørgsmål, for er dybt frustreret.

Jeg har normal cyklus på 32 dage, med et par dage i +/-. Jeg kan som regel godt gå 3 dage over tid også få min mens. Denne gang er jeg gået 10 dage over tid, har taget to test som begge viste negativ, den ene da jeg var 4 dage over tid, den anden da jeg var 8 dage over tid og har i dag været oppe og få taget en blodprøve, som også viste negativ. Jeg har ingen tegn på mens skal til at komme, har haft mens smerter som jeg plejer at få, den dag det skal komme, men er jo som sagt ikke kommet.

Mit spørgsmål er så, har jeg bare hoppet en periode over eller kan chancen for graviditet stadig godt være der?

Har ikke rigtig nogle tegn på graviditet udover at mine bryster er en smule ømme, men ikke meget.

Mange tak for svar.

Hvis du har fået taget en blodprøve, er jeg ret sikker på at der ikke er nogen chance.

Jeg sprang også en cyklus over mens vi var i gang med PB - uden at der var noget.

Anmeld

6. august 2014

Tildemor

Leonora skriver:

Tråden er flere år gammel

Haha Så kan jeg bedre forstå

Anmeld

9. august 2014

misscgn

modesty skriver:

Hvis du har fået taget en blodprøve, er jeg ret sikker på at der ikke er nogen chance.

Jeg sprang også en cyklus over mens vi var i gang med PB - uden at der var noget.

Ja, det må man konstatere jeg ikke er. Har efter 14 dage over tid taget en test mere, og stadig negativ. Jeg må afvente og se hvad der sker. Men tak for svar. er altid dejlig at høre man ikke er alene om situationen.

Anmeld

10. september 2014

Bambi87

Jeg har det på samme måde.. min menstration er udeblevet 2 dage (ved godt det ikk er meget, og ved heller ikke endnu om den er helt som den skal være, da det kun er ca. 2 mdr, siden jeg har fået fjernet min spiral). Men har også en masse symptomer. Blandt andet, oppustet efter indtagelsen af mad, hyppig vandladning, større brystvortere og hårdere bryster, træthed, humørsvingninger, haft lidt kvalme men ikke det helt vilde. testet igår negativt.. 

Anmeld

19. september 2014

Lillesif

Jeg er gået 5 dage over tid, og har stadig kun negative test... Kom nu altså. 

Vi har prøvet i 8 måneder... Og min cyklus er 30-31 dage. Har ikke været gået over tid en eneste gang... Før nu.

jeg håber så meget at den er der i denne måned

Anmeld

25. januar 2015

PigenFraFyn

Åh, jeg ved godt det er en virkelig gammel tråd, men er præcis i denne situation.

jeg stoppede på p-piller i juli 2014 - derefter gik der 3 måneder før jeg fik mens. Har efterfølgende haft to lige længe cykluser på 35 dage. Men nu er har jeg ikke fået mens, og er gået 10 dage over. Jeg har taget 3 negative test, hvor den sidste var i dag.  Jeg har for et par dage siden haft lidt brunligt udflåd i 2 dage, andre der har prøvet dette?  Har kunne læse mig frem til, det kan være et tegn på graviditet, hvis det ikke er i forbindelse med mens?

Har nu også fået en tid ved lægen om 2 dage, er spændt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.