Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Kullermiller

Hej Missml og BettyBoo

Kan se det er nogle uger siden i var inde og skrive, jeg befinder mig som mange andre har gjort herinde, i samme situation, er gået min. 10 dage over tid nu -/+ udsving i cyklus, som ellers normalt er ret stabil på 5 uger) - og har taget et par teste, den seneste i dag, som viser negativ... Jeg er kunne godt tænke mig at høre hvad jeres resultater har været siden hen? Jeg håber selvfølgelig på jeres vegne på gode nyheder

Jeg har ikke planlagt at blive gravid, men hvis det er tilfældet er det selvfølgeligt meget ønsket - jeg har inden for de seneste par dage bemærket at jeg har døjet med kvalme, uoplagthed, spiser de mærkeligste ting jeg normalt ik spiser, har prikken/stikken i underlivet, men er først noget jeg har bidt mærke nu - den første test jeg tog var fordi jeg undrede mig over forsinkelsen, så villet tjekke, men gik derefter udfra at menstruationen var li på trapperne, da det stadig ikke er kommet tog jeg som sagt en test igen idag, netop fordi jeg henover weekenden er begyndt at undre mig en del mere... Fordi min cyklus normalt er stabil, så begyndte jeg at google svar, fordi jeg selvfølgelig blev bekymret når testen stadig er negativ og mens. ikke er kommet - så rigtig dejligt at læse herinde at der er stadig kan vente rare nyheder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

norg

Hej 

Jeg går og er lidt frustreret.. Jeg har prøvet på at blive gravid de sidste 3 mdr. Min mens. var ret regelmæssig (fik det altid hver 4. tirsdag) Men denne gang er den ikke kommet endnu (nu er det lørdag) Jeg føler min krop er forandret. Jeg har enormt ømme bryster, tydelige blodåre på dem, føler de er blevet større, jeg har ondt i maven (lige under venusbjerget) det føles lidt som mens smerte (i en svagere udgave) Sådan har jeg haft det i to uger cirka. Føler også jeg har kvamle engang imellem - men frygter at det er min krop, der spiller mig et pus! Jeg har nemlig taget 2 test - en da jeg var gået 2 dage over tid og tog en test i morges. Begge negative 

- Er der nogen der har prøvet det samme og var gravide? Trods negativ test?

Hilsen Nanna

Anmeld

19. maj 2012

Karoline27

N1 skriver:

Hej!
Jeg ved godt det er længe siden debatten er oprettet, men jeg har det præcis på samme måde som dig! Jeg er "kun" gået 3 dage over tid (negative test), men har alle symtomerne til graviditet. Så det varmer at læse dit (og de andres) indlæg

Nathasja

Jeg har det også sådan, men jeg har haft svag menstruation. Jeg tester negativ stadig.. Mon der er noget trods alle symptomerne?

Anmeld

19. juni 2012

Mette H.

Kære Alle,

Hvor er det beroligende at se der er andre som har det som mig!!!

Jeg stoppede med mine p-piller i april og har siden kun haft en mens. som kun varede 4 dage og var meget svar. Det er nu en "normal" cyklus tid sigen og jeg burde have fået min mens nu. Men men men den er ikke kommet (er nu 2 dage over  - ved god det ikke er meget taget i betragtning at jeg ikke er reglmæssig endnu) men har den sidste uge haft som om den var på vej i maven, har hovedpine, er træt og sover som en sten om natten, har lettere ondt i mine brystvorter samt kvalme og er utilpas hver dag.  For ca. 14 dage siden havde jeg også lidt plet blødning (kun i en dag). Jeg har nu taget tre test alle negative! ( tog en "før tid" så den tæller nok ikke og så på dag 1 og i dag da noget i mig siger at den er der).  Har ikke haft nogen "bivirkninger" af p-pillestoppet frem til nu så det kan det næsten ikke være.

Håber meget at der er liv i min mavse men jeg må vente og se

Anmeld

11. juli 2012

MiaMus23

Hej

Hvor er det rart at læse denne tråd, da jeg selv er i samme situation.

Forventede mens fredag, så er nu gået 5 dage over tid men tester stadig negativ, men har alle de beskrevne symptomer: trykken i underlivet, træt, MEGET oppustet og og en smule kvalme.

Så der er håb forude

Anmeld

18. september 2012

fru.frisk

Hej allesammen

Jeg gad ikke lige oprette en ny tråd, så bruger denne her!

Jeg er nu 8 dage over tid og mærker absolut ingen tegn på at mensen er lige om hjørnet. Jeg har vildt ømme bryster, men de har ikke ændret sig mhs. størrelse eller udseende. For 2 uger siden havde jeg kvalme og kastede op hver eneste morgen i en uge og mine brystvorter var ekstremt ømme og jeg følte mig meget træt. Et par dage inden forventet mens fik jeg svage menstruationslignende smerter, men der komme ingen mens. På dagen hvor menstruationen skulle komme forsvandt ømheden i brysterne og vendte først tilbage for et par dage siden (altså 6 dage over tid). Jeg testede negativt i sidste uge.
Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Håber at høre fra jer!

Fru.frisk

Anmeld

19. september 2012

sandrahadberg

hej til alle jer.

kan se det er noget tid siden debatten er blevet oprettet men ville lige skrive på trods af det. 

jeg stoppede med mine p-piller i juli og har ikke blødt siden, jeg syntes nu jeg har de klassiske symptomer men har for 14 dage siden lavet 2 test den ene var negativ og den anden var ugyldig. jeg overvejer klart at gå til lægen men syntes absolut også det er frustrerend at sidde der når de siger til en at den er negativ og det kan man så rolig regne med er rigtig for i de første 2 graviditeter havde jeg også først meget sent et positivt resultat. er der nogen af her der kender det eller har oplevet noget lignende??

Anmeld

14. december 2012

Smukkert

Hejsa,
jeg er tråd"starteren". Lidt sjovt, jeg søgte "udebleven mens - negativ test" på google og så dukkede denne tråd op, min egen tråd.
Jeg er nu på dag 40 uden mens med negative tests, hvor jeg sidste gang var på dag 41 før jeg kunne teste meget svagt positivt, hvor jeg var gravid. Min dreng er 3 år i dag, så det er vildt at denne tråd er holdt i live så længe, men også dejligt for andre, at vi er er nogle i samme båd, som er længe om at få den positive test.

Jeg ved ikke, om jeg er gravid igen, jeg har en fornemmelse om, at jeg er det, men skal nok skrive i tråden, hvis jeg er og på hvilken dag, jeg står med en positiv test.

Kærige Hilsener
Maiken

Anmeld

14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Smukkert skriver:

Hejsa,
jeg er tråd"starteren". Lidt sjovt, jeg søgte "udebleven mens - negativ test" på google og så dukkede denne tråd op, min egen tråd.
Jeg er nu på dag 40 uden mens med negative tests, hvor jeg sidste gang var på dag 41 før jeg kunne teste meget svagt positivt, hvor jeg var gravid. Min dreng er 3 år i dag, så det er vildt at denne tråd er holdt i live så længe, men også dejligt for andre, at vi er er nogle i samme båd, som er længe om at få den positive test.

Jeg ved ikke, om jeg er gravid igen, jeg har en fornemmelse om, at jeg er det, men skal nok skrive i tråden, hvis jeg er og på hvilken dag, jeg står med en positiv test.

Kærige Hilsener
Maiken

Ja det var da lidt pudsigt! Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

23. december 2012

pinilli

Hej Piger

Dejligt at se der er andre i samme båd..

Jeg er nu gået 4-5 dage over tiden og plejer også at være meget præsis. Men kun negative tests.

Desværre kan jeg ik rigtig sammenligne min graviditet med min søn da jeg overhovedet ik bemærkede jeg var gravid dengang før i uge 6 og det var kun fordi jeg har skidt tilpas og sov hele tiden at jeg kom til at tænke på at jeg egentlig ik havde mens. Og da jeg tog en test dengang var den helt positiv men lægen troede jeg var meget længere henne da jeg ik holdt styr på mens dengang,( vi havde lige købt vores gård og var i fuld gang derude.)

Jeg har så været gravid en gang siden da min søn var 8 md gammel men denne døde desværre i uge 8 og kan desværre ik huske hvor længe jeg gik over tiden der da vi havde et bryllup at planlægge.

Denne gang (måske) har vi lige overtaget vores gård igen efter at have haft den lejet ud.. Så har haft andre ting at tænke på hver gang

Men har murren i underlivet, lidt ømme bryster, lidt træt ( er dog temmelig forkælet)

Men ja ved sgu ikke.. Må vel bare tage en ny test hver dag

Men tænker lidt om nogle test er bedre end andre? Har brugt dem fra Lidl..

Håber at høre fra jer og følger meget med i jeres situationer også..

/Pernille

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.