Udebleven menstruation - negative graviditetstest, men symptomer på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Drømmer84

Hej

Jeg vil også bare sige tak til opretteren af denne blog...

Jeg er gået 5 dage over nu (dvs jeg er på dag 42 fra første menses dag) og jeg har ikke fået det endnu, men har taget 2 teste som begge er negative... Jeg er i den situation at jeg håber at være bleven gravid, men som en tidelig blogger skrev, hvis jeg ikke er gravid vil jeg gerne snart have min menses kommer, så jeg kan se min krop er iorden:-P hvis I forstår:-)

Jeg stoppede med p piller i januar, (10mdr siden) så min menses skulle gerne være regelmessig nu,,,

Men nu må vi se, jeg kan læse at flere he rinde har haft negativ resultat helt op til de først par uger, og så er der kommet et positivt, eller en menses. Så jeg venter stadig spændt.

Tak for indlæggets starter. Og stort tillykke til aller jer som fik de 2 streger at se

Mvh Czoega

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Minmio

Jeg testede negativt i 14 dage efter min mens var udeblevet, til sidst gik jeg til lægen som bekræftede mig i at jeg var gravid. Derefter fødte jeg vores datter.

Anmeld

30. september 2010

Minmio

Skal lige sige at jeg INGEN symptomer havde til jeg var 10 uger henne, derfor tog jeg til lægen fordi at jeg troede at der var noget "galt" med mig.

Den her gang viste testen dog postiv allerede på første dag efter min mens udeblev jeg er nu 5+5 og har stadig ingen symptomer

Anmeld

4. januar 2011

Camillamus92

Hej.. 

og undskyld jeg bruger din debat til at skrive, men jeg har haft mange symptomer på at være gravid, har dog fået lidt pletblødning nu her hvor jeg skulle have mens men ikke som det plejer at være rigtig mens, syntes også jeg kan føle der er noget.. 

men en test imorges viste negativ, men kan der stadig være håb for mig? .. og burde jeg gå til lægen istedet. 

Anmeld

9. januar 2011

cam90

Camillamus92 skriver:

Hej.. 

og undskyld jeg bruger din debat til at skrive, men jeg har haft mange symptomer på at være gravid, har dog fået lidt pletblødning nu her hvor jeg skulle have mens men ikke som det plejer at være rigtig mens, syntes også jeg kan føle der er noget.. 

men en test imorges viste negativ, men kan der stadig være håb for mig? .. og burde jeg gå til lægen istedet. 

Hej.

Jeg har det på præcis samme måde. Jeg pletblødte en smule, torsdag, fredag og lørdag. men KUN 1-2 gange om dagen hvor jeg var på toilet. Og kun på papiret. Og meget meget klart, nærmest lyserødt uklart blød. Og det var minimalt. 

Jeg er nu gået ca. 3 dage over, og tog en test idag. Den viste os klart negativ?? 

Jeg forstår det ikke, for har ømme tunge bryster, lettere kvalme og trykken/"trækken" i underlivet. 

Anmeld

16. februar 2011

caobao

Jer, der skrev om pletblødninger sidst, har garanteret fået vished om graviditet eller ej... 

Ligegyldig hvad er det vist en god ide at tage til lægen... Pletblødninger kan være tegn på flere forskellige ting, deriblandt en spontan abort... 

Sidder selv med udebleven mens på 3. dagen og tre negative test... Er nomalt til at stille et ur efter... 

Jeg oplevede næsten det samme i oktobermåned - masser af negative test og først efter halvanden uge over tid blev en test svagt positiv. 

I starten af december havde jeg to minimale pletblødninger, som dem i har beskrevet... Det var desværre de første tegn på at graviditetn var gået til grunde... 

Var til scanning og blev selvfølgelig vildt skuffet, da der ingen hjerteblink kom frem på skærmen 

Det var allerede gået i stå, da jeg testede positiv, men min krop havde ikke registreret det og blev ved med at holde på det og producere hcg... 

Nu sidder jeg jo så her og kan næsten ikke overskue hvis jeg er gravid igen (selvom jeg ønsker det vildt)... for selv med positive test, kan man ikke vide om man egentlig ER gravid...

Anmeld

4. marts 2011

Sabrinah

Hej, undskyld jeg nu får liv i tråden igen, men bliver simpelthen nødt til at få nogle svar :/

- Jeg har sådan set alle symptomerne, hyppig vandladning, kvalme, træt, ondt i både ryg og livmoder, simpelthen alle, udover ømme bryster .. Plus jeg skulle have haft min menstruation d. 21. feb og det er nu d. 4. marts og jeg har stadig ikke fået den .. Har taget et hav af tests, både hjemme og en enkelt hos lægen, men alle viste negativt .. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre fordi jeg er så bange for at der er noget galt .. Selvom min læge siger at alt er iorden og det bare sikkert er pga. stress ..

Grunden til min frygt er nemlig at jeg havde en veninde der var gravid, uden at vide det pga negative tests, og fandt så ud af at hun virkelig var gravid, EFTER at barnet døde i hende 

Vil bare ikke have det samme skal ske for mig .

Burde jeg var nervøs eller tage en slapper ? Føler mig virkelig gravid og ønsker det inderligt .

Anmeld

4. marts 2011

mjevsine

Hej Missisipi, hvis du stadig læser med på denne gamle tråd?? Jeg er super nysgerrig for om det viste sig at du var gravid da du skrev dit indlæg i denne tråd? Jeg er i 100 % samme situation, også hvor jeg testede positivt 1 dag over tid med mine to første børn, og nu er gået over tid, har symtomer, men tester negativt...

Anmeld

4. marts 2011

mjevsine

Hej Missisipi, hvis du stadig læser med på denne gamle tråd?? Jeg er super nysgerrig for om det viste sig at du var gravid da du skrev dit indlæg i denne tråd? Jeg er i 100 % samme situation, også hvor jeg testede positivt 1 dag over tid med mine to første børn, og nu er gået over tid, har symtomer, men tester negativt...

Anmeld

9. marts 2011

miau

Hi, 

Hvor er jeg glad for at jeg har fundet denne tråd.

Jeg er i nogenlunde samme situation som mange herinde og så alligevel ikke.

Jeg glemte at tage den første p-pille (måske to... jeg kan ikke huske det, jeg er normal god til at tage dem...) i pakken, havde samleje med min mand omkring det tidspunkt hvor jeg ville have haft ægløsning, og har nu i lidt over en uge haft kvalme, været svimmel og træt samt en underligt tung fornemmelse ogtrykken i underlivet (mild mens krampe) og tunge ømme bryster... jeg skulle have haft min mens igår, men den er fortsat udeblevet, selvom den altid er kommet nærmest på minuttet! 

Har også haft enkelte pletblødninger (kun på papiret) i weekenden (4 dage siden).

Min test, Clear Blue, var negativ. 

Skal jeg vente eller gå til lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.