Jer, der skrev om pletblødninger sidst, har garanteret fået vished om graviditet eller ej...
Ligegyldig hvad er det vist en god ide at tage til lægen... Pletblødninger kan være tegn på flere forskellige ting, deriblandt en spontan abort...
Sidder selv med udebleven mens på 3. dagen og tre negative test... Er nomalt til at stille et ur efter...
Jeg oplevede næsten det samme i oktobermåned - masser af negative test og først efter halvanden uge over tid blev en test svagt positiv.
I starten af december havde jeg to minimale pletblødninger, som dem i har beskrevet... Det var desværre de første tegn på at graviditetn var gået til grunde...
Var til scanning og blev selvfølgelig vildt skuffet, da der ingen hjerteblink kom frem på skærmen 
Det var allerede gået i stå, da jeg testede positiv, men min krop havde ikke registreret det og blev ved med at holde på det og producere hcg...
Nu sidder jeg jo så her og kan næsten ikke overskue hvis jeg er gravid igen (selvom jeg ønsker det vildt)... for selv med positive test, kan man ikke vide om man egentlig ER gravid...
Anmeld