Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

SussieThyssen

jydeinden skriver:

hvis der er noget man ikke ønsker at dele med hr og fru danmark, eller sm bestemte personer kan misbruge, ja så lader man være med at skrive det, det er et forum det her, og der er nogen derude som vil bruge sladder til ondt, og kan man ikke leve med eet, ja så skal man ikke befinde sig på nettet. 

Jeg er fuldstændigt enig...det er med nettet som at tale og skrive i al almindelighed..man skal ikke sige eller skrive hvad man ikke kan tåle at få tilbage...så enkelt er det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

l.kjoeller

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

håber at se dig igen en anden gang og også held og lykke til dig

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

dpb skriver:

øv, altså.... Du er en af dem jeg lagde mærke til i "starten" da jeg begyndte at bruge denne side og bla. dine svar var en af grundene til at jeg blev hængende. At du som en anden har været med i et tv program er så en nyhed for mig, men kan da godt se at du så måske er mere interessant at sprede rygter om for nogen

Syntes virkelig det ærgeligt at du føler dig nødsaget til at forlade siden, men vil da også lige ønske dig alt held og lykke fremover

Håber du kommer tilbage på et tidspunkt.

Qnuz

Mange tak skal du have det var super sødt sagt af dig ville ønske andre havde det på samme måde.

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

SussieThyssen skriver:

Jeg er fuldstændigt enig...det er med nettet som at tale og skrive i al almindelighed..man skal ikke sige eller skrive hvad man ikke kan tåle at få tilbage...så enkelt er det.

Hvis du havde læst mine svar ville du også se at jeg SAGTENS kan tåle at få det tilbage men gider absolut ikke der bliver lavet alverdens løse rygter ud af det jeg siger.

Og sådan er det bare, synes ikke det er fedt jeg skriver noget og der så bliver brygget en hel masse lort ud af det.

Anmeld

17. januar 2012

wamse

1012lmp skriver:

Hvis du havde læst mine svar ville du også se at jeg SAGTENS kan tåle at få det tilbage men gider absolut ikke der bliver lavet alverdens løse rygter ud af det jeg siger.

Og sådan er det bare, synes ikke det er fedt jeg skriver noget og der så bliver brygget en hel masse lort ud af det.

Jeg kan sagtens følge dig, og tvivler på, at nogen som helst her inde ville tage det helt roligt, hvis indlæg vi havde lavet, blev brugt til at sprede rygter med mere

Anmeld

17. januar 2012

MaleneJensen

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Tak og I lige måde

Held og lykke fremover

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

1012lmp skriver:

Problemet er vel begge steder formoder jeg!

Og det er ikke privat som sådan så havde jeg skrevet anonym. Men alle mine svar og inlæg lagt sammen har givet de grimmeste rygter.

Må man spørge hvad det er for nogle rygter? Du må også gerne svare i en pb hvis du vil, eller helt undlade...

Men er da ked af at der sker sådan noget. Men synes nu stadig det vil være ærgeligt at du forlader siden på den baggrund.

Hvad med at skide højt og helligt på de rygter og så lade folk spilde deres eget liv på at komme med dem?

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

wamse skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, og tvivler på, at nogen som helst her inde ville tage det helt roligt, hvis indlæg vi havde lavet, blev brugt til at sprede rygter med mere

Tak for opbakningen

Men nej tror bestemt heller ikke andre ville synes det var særlig sjovt hvis det var dem.

Men det er så nemt at sige når det ikke er en selv det går ud over.

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

FrkT skriver:

Okay.. jeg har ikke læst indlægget, men går ud fra det er ret privat, når du reagerer som du gør.... men jeg tænker lidt; ligger problemet ikke i de ANDRE steder i stedet for her?

Det tænker jeg også, så er det da personerne på den anden side der er galt på den Hvis det er noget der er skrevet helt ikke-anonymt her, hvorfor må det så ikke komme på den anden side.. Bare mine tanker

Til TS: Sagt på den pæneste måde så synes jeg er lidt naivt at tro at tingene ikke kan komme videre fra en offentlig side, men held og lykke fremover

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Laulund87 skriver:

Det tænker jeg også, så er det da personerne på den anden side der er galt på den Hvis det er noget der er skrevet helt ikke-anonymt her, hvorfor må det så ikke komme på den anden side.. Bare mine tanker

Til TS: Sagt på den pæneste måde så synes jeg er lidt naivt at tro at tingene ikke kan komme videre fra en offentlig side, men held og lykke fremover

Hvis du havde læst hele tråden ville du vide hvorfor det er et problem.

Det er ikke et problem tingene kommer videre det er et problem at folk skaber rygter ud fra det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.