Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Laulund87

1012lmp skriver:

Hvis du havde læst hele tråden ville du vide hvorfor det er et problem.

Det er ikke et problem tingene kommer videre det er et problem at folk skaber rygter ud fra det.

Jeg har læst hele tråden, men jeg forstår stadig ikke at det kan overraske dig.. Det kan man vel næsten "forvente" når det er offentligt. Men det var nu heller ikke for at diskutere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Dianaaa

øv træls med rygter, men det er jo et eller andet sted bare folk der har ondt i røven og ikke har andet at give sig til ! kan sku godt forstå du syntes det er træls !

Anmeld

17. januar 2012

Fru Hansen

Det er bestemt ærgerligt at du føler dig gået for nært.
Men jeg vil da lige sige at den rygtedannelse du oplver jo ikke behøver direkte at være en bruger på siden her. Hvem som helst kan jo læse på siden og videregive det læste.
Og brugere underskirver jo heller ikke en tavshedspligt

Se bare på hvordan journalister citerer fra denne og andre sider i deres mere eller mindre lødige artikler. Her tænker jeg bl.a. på Peter Lundins kone, der lige pludselig var genstand for en masse skriveri på ekstra bladet.dk pga et par indlæg herinde.

Det er jo også muligt at være semi-anonym og ikke fortælle ting som bopæl, alder, nærmere data. Men samtidig fortælle alt muligt andet og være vældigt personlig i sine svar.

Anmeld

17. januar 2012

tabra

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Farvel! Og tusinde tak

Du, dine børn og din kæreste ønskes den dejligste tid og må I få en masse lykkelige og positive oplevelser i jeres liv fremover

Pas på dig selv

Mange varme

Anmeld

17. januar 2012

Muffinmus

farvel og håber du finder dig til rette i den virkelige verden så

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Laulund87 skriver:

Jeg har læst hele tråden, men jeg forstår stadig ikke at det kan overraske dig.. Det kan man vel næsten "forvente" når det er offentligt. Men det var nu heller ikke for at diskutere det

Så jeg skal simpelthen forvente det jeg skriver herinde kommer til at ligge på resten af nettet, helt anderledes end jeg har lagt det ud her?

Skal jeg forvente at jeg ikke kan stille et spørgsmål herinde uden det bliver lavet til et rygte... ARG nu synes jeg lige da...

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Fru Hansen skriver:

Det er bestemt ærgerligt at du føler dig gået for nært.
Men jeg vil da lige sige at den rygtedannelse du oplver jo ikke behøver direkte at være en bruger på siden her. Hvem som helst kan jo læse på siden og videregive det læste.
Og brugere underskirver jo heller ikke en tavshedspligt

Se bare på hvordan journalister citerer fra denne og andre sider i deres mere eller mindre lødige artikler. Her tænker jeg bl.a. på Peter Lundins kone, der lige pludselig var genstand for en masse skriveri på ekstra bladet.dk pga et par indlæg herinde.

Det er jo også muligt at være semi-anonym og ikke fortælle ting som bopæl, alder, nærmere data. Men samtidig fortælle alt muligt andet og være vældigt personlig i sine svar.

Det ved jeg også godt.

Men jeg har da ikke lyst til at gemme mig og skjule hvem jeg er for at undgå de ting jeg skriver bliver lavet til grimme rygter..

Synes virkelig det er lavt at nogen kan finde på det, kan forstå hvis jeg havde skrevet noget som var spændene og det så var blevet spredt, men at jeg skriver noget og det så bliver omformuleret til noget andet kan jeg vitterligt ikke sætte mig ind i og synes det er dybt plat.

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Dianaaa skriver:

øv træls med rygter, men det er jo et eller andet sted bare folk der har ondt i røven og ikke har andet at give sig til ! kan sku godt forstå du syntes det er træls !

tak

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

tabra skriver:

Farvel! Og tusinde tak

Du, dine børn og din kæreste ønskes den dejligste tid og må I få en masse lykkelige og positive oplevelser i jeres liv fremover

Pas på dig selv

Mange varme

Tusinde gange tak skal du have

Anmeld

17. januar 2012

Frk.Nissen

jydeinden skriver:

hvis der er noget man ikke ønsker at dele med hr og fru danmark, eller sm bestemte personer kan misbruge, ja så lader man være med at skrive det, det er et forum det her, og der er nogen derude som vil bruge sladder til ondt, og kan man ikke leve med eet, ja så skal man ikke befinde sig på nettet. 

Synes du ikke at du skulle prøve på, at skrive lidt mere sødere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.