Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

1012lmp

UnderCover34 skriver:

Skide surt ja! - og træls at en ellers dejlig side for dig, er blevet ødelagt af nogle rådne mennesker i dit liv!

Jeg håber du får det bedre og mere ro omkring dig ved ikke længere at debatere så... held og lykke! 

Skal nu nok debattere videre men det bliver på lukkede sider Sider hvor man kan stole på folk

Og det er absolut ikke nogle folk i mit liv der gør det, det er folk udefra der åbenbart synes mit liv er så spændene at det skal spredes på hele nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

FrkT

1012lmp skriver:

Det må du gerne ja, de ting jeg har skrevet herinde er kommet frem på en del andre sider. Og troede bare man havde den respekt overfor hinanden, men åbenbart ikke!

Så til en af de højere vil jeg gerne anmode om at alle de indlæg jeg har skrevet vil blive slettet fra siden hvis dette er muligt.

Nu er jeg lidt nysgerrig.

Hvilke andre steder er det der er kommet ting frem på?

Og hvordan VED du at der reelt er nogen der har kopieret ting derover til herfra? Kan det ikke bare være nogen fra den side der selv har været inde og læse det? Alle debatterne herinde er jo åbne fra folk udefra...

Nu ved jeg ikke hvad der er for grimme ting der er skrevet om dig på andre forums, så jeg kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i det. Men hvad gør det så anderledes her? Altså hvad gør at du pludselig vil forlade denne side?

Anmeld

17. januar 2012

UnderCover37

An&Jo skriver:

der er forskel på hvordan man deler ting videre, og desværre ved jeg at Louise ikke bliver snakket pænt om på andre sider på grund af nogle ting, og det burde helt ærligt ikke være meningen at man tager noget info herindefra for at sidde og svine et andet menneske et andet sted..

og det er altså uanset hvor "offentlig" en person man er..

Helt enig - men man kender bare ikke de mennesker man deler sit liv med på nettet særligt godt, desværre!

Og der er MANGE der synes det er herligt at sladre, fordreje og ellers bruge masser af tid på at snage i andres ting og sager, igen DESVÆRRE!

Offentlig eller ej, vi har ingen rettigheder når vi selv lægger oplysninger ud til offentligt skue...

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

UnderCover34 skriver:

Helt enig - men man kender bare ikke de mennesker man deler sit liv med på nettet særligt godt, desværre!

Og der er MANGE der synes det er herligt at sladre, fordreje og ellers bruge masser af tid på at snage i andres ting og sager, igen DESVÆRRE!

Offentlig eller ej, vi har ingen rettigheder når vi selv lægger oplysninger ud til offentligt skue...

ved godt der ingen rettigheder er..

Men man burde have respekt nok overfor andre mennesker til at holde snuden for sig selv..

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

FrkT skriver:

Nu er jeg lidt nysgerrig.

Hvilke andre steder er det der er kommet ting frem på?

Og hvordan VED du at der reelt er nogen der har kopieret ting derover til herfra? Kan det ikke bare være nogen fra den side der selv har været inde og læse det? Alle debatterne herinde er jo åbne fra folk udefra...

Nu ved jeg ikke hvad der er for grimme ting der er skrevet om dig på andre forums, så jeg kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i det. Men hvad gør det så anderledes her? Altså hvad gør at du pludselig vil forlade denne side?

Jamen fik smidt mit eget indlæg i hovedet i går, ordret kopieret herfra!

Og forlader siden da jeg ikke føler jeg kan skrive noget herinde uden det ryger andetsteds.

Og det er bange forskelliges sider det er røget ind på.

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

1012lmp skriver:

Jamen fik smidt mit eget indlæg i hovedet i går, ordret kopieret herfra!

Og forlader siden da jeg ikke føler jeg kan skrive noget herinde uden det ryger andetsteds.

Og det er bange forskelliges sider det er røget ind på.

Okay.. jeg har ikke læst indlægget, men går ud fra det er ret privat, når du reagerer som du gør.... men jeg tænker lidt; ligger problemet ikke i de ANDRE steder i stedet for her?

Anmeld

17. januar 2012

UnderCover37

An&Jo skriver:

ved godt der ingen rettigheder er..

Men man burde have respekt nok overfor andre mennesker til at holde snuden for sig selv..

Burde, ja! Og igen, jeg er enig!

Men forvent hellere det modsatte, da sådan er mange mennesker desværre...

Anmeld

17. januar 2012

Saram

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Øv, Louise, det er jeg ked af at høre! Du har været en fantastisk person at have herinde - god til at komme med søde ord, gode råd osv.

Stort knus til dig og alt held og lykke til dig og dine børn !

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

hvis der er noget man ikke ønsker at dele med hr og fru danmark, eller sm bestemte personer kan misbruge, ja så lader man være med at skrive det, det er et forum det her, og der er nogen derude som vil bruge sladder til ondt, og kan man ikke leve med eet, ja så skal man ikke befinde sig på nettet. 

Anmeld

17. januar 2012

UnderCover37

1012lmp skriver:

Skal nu nok debattere videre men det bliver på lukkede sider Sider hvor man kan stole på folk

Og det er absolut ikke nogle folk i mit liv der gør det, det er folk udefra der åbenbart synes mit liv er så spændene at det skal spredes på hele nettet.

Godt du har steder du føler dig mere tryg så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.