Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

UnderCover37

1012lmp skriver:

Det må du gerne ja, de ting jeg har skrevet herinde er kommet frem på en del andre sider. Og troede bare man havde den respekt overfor hinanden, men åbenbart ikke!

Så til en af de højere vil jeg gerne anmode om at alle de indlæg jeg har skrevet vil blive slettet fra siden hvis dette er muligt.

Det er da træls for dig, men vel også risikoen når man vælger at skrive på en åben debatside, med sit billede på...

Vi skriver jo ikke under på tavshedspligt herinde og man kan ikke forvente af andre mennesker, man reelt ikke kender at holde ens oplysninger for sig selv?

Vi har jo een gang lagt vores liv, mere eller mindre til skue for offentligheden ved at vælge at skrive på nettet om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

1012lmp

An&Jo skriver:

er ked af du ikke kan blive herinde, men har desværre set hvordan du bliver behandlet på andre sider, og håber virkelig at du en dag kommer tilbage..

Måske under et andet navn, jeg har altid nydt at læse dine svar til folk, for synes du har været god til at holde dig sober i debatterne..

angående det at få slettet ting, så skal du skrive direkte til en fra staff, måske zafir kan hjælpe dig..

Mange tak skal du have, det var pænt sagt.

Men jeg prøver at skrive til hende.

Anmeld

17. januar 2012

Carl-Emil's mor

1012lmp skriver:

Det må du gerne ja, de ting jeg har skrevet herinde er kommet frem på en del andre sider. Og troede bare man havde den respekt overfor hinanden, men åbenbart ikke!

Så til en af de højere vil jeg gerne anmode om at alle de indlæg jeg har skrevet vil blive slettet fra siden hvis dette er muligt.

Har du kontaktet staff vedrørende dine problemer?? Jeg har haft præcis sammeProblem så nu er jeg ikke med billed og navn herinde længere for folk ude fra stikker snotten langt frem

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

UnderCover34 skriver:

Det er da træls for dig, men vel også risikoen når man vælger at skrive på en åben debatside, med sit billede på...

Vi skriver jo ikke under på tavshedspligt herinde og man kan ikke forvente af andre mennesker, man reelt ikke kender at holde ens oplysninger for sig selv?

Vi har jo een gang lagt vores liv, mere eller mindre til skue for offentligheden ved at vælge at skrive på nettet om det...

Det ved jeg jo også godt, men troede bare man ligesom havde respekt for hinanden.

Hvad andre folk skriver smider jeg jo heller ikke til debat på bl.a. facebook fordi jeg synes de er latterlige i deres valg eller andet.

Troede bare man respekterede hinanden så meget at det der blev skrevet her blev her!

Anmeld

17. januar 2012

Becks

Hav det godt

Det har jo ikke noget og gøre med, at siden er useriøs.. På alle offentlige forums er der nogen som laver rav i den for andre, at du så har været med i et tv program, gør jo dig mere udsat end f.eks. mig!

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

UnderCover34 skriver:

der er forskel på hvordan man deler ting videre, og desværre ved jeg at Louise ikke bliver snakket pænt om på andre sider på grund af nogle ting, og det burde helt ærligt ikke være meningen at man tager noget info herindefra for at sidde og svine et andet menneske et andet sted..

og det er altså uanset hvor "offentlig" en person man er..

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Höör skriver:

Har du kontaktet staff vedrørende dine problemer?? Jeg har haft præcis sammeProblem så nu er jeg ikke med billed og navn herinde længere for folk ude fra stikker snotten langt frem

Jamen jeg gider vitterligt ikke bøvle med det, for det kan ikke være rigtigt at man ikke kan skrive noget nogen steder uden det bliver smidt på halvdelen af alle sider på nettet altså.

Man kan i det mindste vise sine medmennesker den respekt altså, at det der sker her bliver her. Men ved jo ikke hvem der lægger og er også ligeglad jeg gider bare ikke bidrage til deres nysgerrige næser.

Anmeld

17. januar 2012

Carl-Emil's mor

1012lmp skriver:

Jamen jeg gider vitterligt ikke bøvle med det, for det kan ikke være rigtigt at man ikke kan skrive noget nogen steder uden det bliver smidt på halvdelen af alle sider på nettet altså.

Man kan i det mindste vise sine medmennesker den respekt altså, at det der sker her bliver her. Men ved jo ikke hvem der lægger og er også ligeglad jeg gider bare ikke bidrage til deres nysgerrige næser.

Nu var det sådan set kun for at vise dig at admin herinde er super søde og dygtige og gode til at hjælpe i sådan situationen beklager meget jeg håbede det kunne gøre det muligt for dig at blive herinde...

Anmeld

17. januar 2012

UnderCover37

1012lmp skriver:

Det ved jeg jo også godt, men troede bare man ligesom havde respekt for hinanden.

Hvad andre folk skriver smider jeg jo heller ikke til debat på bl.a. facebook fordi jeg synes de er latterlige i deres valg eller andet.

Troede bare man respekterede hinanden så meget at det der blev skrevet her blev her!

Skide surt ja! - og træls at en ellers dejlig side for dig, er blevet ødelagt af nogle rådne mennesker i dit liv!

Jeg håber du får det bedre og mere ro omkring dig ved ikke længere at debatere så... held og lykke! 

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Höör skriver:

Nu var det sådan set kun for at vise dig at admin herinde er super søde og dygtige og gode til at hjælpe i sådan situationen beklager meget jeg håbede det kunne gøre det muligt for dig at blive herinde...

Det er også helt ok, og tak for tanken.

Men så længe der er nogen der synes det er sjovt at lægge til andre sider kan jeg desværre ikke se pointen.

Og har ikke lyst til at vare "fake" ikke at kunne sige for meget i frygt for at blive opdaget i debatter osv. så vil jeg hellere bare lade være hvis du forstår

Men tak fordi du skrev det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.