Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

1012lmp

FrkT skriver:

Okay.. jeg har ikke læst indlægget, men går ud fra det er ret privat, når du reagerer som du gør.... men jeg tænker lidt; ligger problemet ikke i de ANDRE steder i stedet for her?

Problemet er vel begge steder formoder jeg!

Og det er ikke privat som sådan så havde jeg skrevet anonym. Men alle mine svar og inlæg lagt sammen har givet de grimmeste rygter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

1012lmp

jydeinden skriver:

hvis der er noget man ikke ønsker at dele med hr og fru danmark, eller sm bestemte personer kan misbruge, ja så lader man være med at skrive det, det er et forum det her, og der er nogen derude som vil bruge sladder til ondt, og kan man ikke leve med eet, ja så skal man ikke befinde sig på nettet. 

Det er jo ikke fordi jeg har skrevet noget jeg ikke vil have ud eller noget jeg skammer mig over eller noget som helst MEN når alle indlæg og svar bliver blandet sammen og der bliver lavet et grimt rygte ja så er det jeg står af.

Anmeld

17. januar 2012

mariamiss6

1012lmp skriver:

Problemet er vel begge steder formoder jeg!

Og det er ikke privat som sådan så havde jeg skrevet anonym. Men alle mine svar og inlæg lagt sammen har givet de grimmeste rygter.

Jeg skulle lige til at sige, at hvis du havde lyst til at oprette en debat kunne du altid bare skrive som anonym jo. På den måde ved ingen at det er dig, men du vil få de samme svar, og oven i købet nogle svar der måske e rmere objektive end de ellers ville have været når du havde navn og billede på... 

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

1012lmp skriver:

Det er jo ikke fordi jeg har skrevet noget jeg ikke vil have ud eller noget jeg skammer mig over eller noget som helst MEN når alle indlæg og svar bliver blandet sammen og der bliver lavet et grimt rygte ja så er det jeg står af.

folk som vil starte et rygte gør det nok uanset hvor du befinder dig, og hvis jeg var dig ville jeg nok have valgt at ignorer det, hvis ikke det er nogetpineligt, eller andet i den dur, ja så er det blot feje mennesker, og dem kan man møde over alt :-) 

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

jydeinden skriver:

folk som vil starte et rygte gør det nok uanset hvor du befinder dig, og hvis jeg var dig ville jeg nok have valgt at ignorer det, hvis ikke det er nogetpineligt, eller andet i den dur, ja så er det blot feje mennesker, og dem kan man møde over alt :-) 

Det ved jeg godt jeg burde men kan ikke ignorere sådanne rygter.

Og ville jo aldrig føle mig tryg ved at skrive noger her igen og vil ikke skrive anonymt hver eneste gang der sker noget i mit liv i frygt for at det ellers havner på nettet og skaber en masse rygter.

Anmeld

17. januar 2012

Rosengreen

Øv øv!  Desværre er der nogle mennesker der ikke har nok i sig selv!!

Håber du finder en ny side du finder mere tryg  Og held og lykke fremover til dig og familien!  

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Øv, hvor træls. Hvad synes du er knap så godt herinde?

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

1012lmp skriver:

Det er ikke nogen speciel situation, bare alt jeg har skrevet herinde spørgsmål og hjælp mm. Det er alt sammen blevet kopieret til andet steds.

Også i går fik jeg en masse rygter smidt i hovedet, som folk selv har brygget sammen af de ting de har læst herinde og det blev jeg super sur og skuffet over.

det bare rigtig ærgeligt at der er nogen mennesker der skal ødelægge det for andre, selvom det er åbne fora osv så burde man bare stadig respektere hinanden ville jeg mene?!

Anmeld

17. januar 2012

dpb

øv, altså.... Du er en af dem jeg lagde mærke til i "starten" da jeg begyndte at bruge denne side og bla. dine svar var en af grundene til at jeg blev hængende. At du som en anden har været med i et tv program er så en nyhed for mig, men kan da godt se at du så måske er mere interessant at sprede rygter om for nogen

Syntes virkelig det ærgeligt at du føler dig nødsaget til at forlade siden, men vil da også lige ønske dig alt held og lykke fremover

Håber du kommer tilbage på et tidspunkt.

Qnuz

Anmeld

17. januar 2012

SussieThyssen

Becks skriver:

Hav det godt

Det har jo ikke noget og gøre med, at siden er useriøs.. På alle offentlige forums er der nogen som laver rav i den for andre, at du så har været med i et tv program, gør jo dig mere udsat end f.eks. mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.