Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Fru Hansen

Det ved jeg også godt.

Men jeg har da ikke lyst til at gemme mig og skjule hvem jeg er for at undgå de ting jeg skriver bliver lavet til grimme rygter..

Synes virkelig det er lavt at nogen kan finde på det, kan forstå hvis jeg havde skrevet noget som var spændene og det så var blevet spredt, men at jeg skriver noget og det så bliver omformuleret til noget andet kan jeg vitterligt ikke sætte mig ind i og synes det er dybt plat.

Jeg vil give dig ret i at det er plat at nogle kan finde på at misbruge andres indlæg.
Og jeg kan også godt umiddelbart forstå din tanke omkring ikke at være anonym. Men jeg tror desværre at man/du vil risikere at rende ind i det samme problem uanset hvilken side man befinder sig på.
Der er jo tosser nok i denne verden, der kan få meget ud af lidt

I øvrigt ved jeg ikke hvilket tvprogram du har været med i, så jeg ved heller ikke hvilken betydning det har for dig at blive nævnt på en anden hjemmeside, men jeg villle da også blive irriteret hvis det var mig selv.

Jeg har tit syntes om dine indlæg i debatterne og ønsker dig god vind fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

SussieThyssen

1012lmp skriver:

Hvis du havde læst mine svar ville du også se at jeg SAGTENS kan tåle at få det tilbage men gider absolut ikke der bliver lavet alverdens løse rygter ud af det jeg siger.

Og sådan er det bare, synes ikke det er fedt jeg skriver noget og der så bliver brygget en hel masse lort ud af det.

Det har du da helt ret i, men..igen, er man ude i offentligheden, så er det hvad man kan risikere, og det er altså IKKE baby.dk's skyld.

Er man en hel- eller halvoffentlig person, så må man også forvente at det er den slags, der sker, at ting man siger eller gør bliver brugt imod en, og du vil møde det igen og igen.
Og indtil du forstår det, så kan du løbe fra site til site og blog til blog, uden at finde fred med at acceptere at enten så lever man med tingene eller også så skriver man aldrig noget, der kan vendes mod en eller misbruges
Der er ikke meget man kan gøre andet end at vende ryggen til det og vide at dine sande venner og du selv ved, at det ikke er sandt.

Du ønskes alt det bedste, jeg håber du får fred med tingene med tiden.

Anmeld

17. januar 2012

SussieThyssen

1012lmp skriver:

Hvis du havde læst mine svar ville du også se at jeg SAGTENS kan tåle at få det tilbage men gider absolut ikke der bliver lavet alverdens løse rygter ud af det jeg siger.

Og sådan er det bare, synes ikke det er fedt jeg skriver noget og der så bliver brygget en hel masse lort ud af det.

Læs lige mit næste indlæg

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

1012lmp skriver:

Så jeg skal simpelthen forvente det jeg skriver herinde kommer til at ligge på resten af nettet, helt anderledes end jeg har lagt det ud her?

Skal jeg forvente at jeg ikke kan stille et spørgsmål herinde uden det bliver lavet til et rygte... ARG nu synes jeg lige da...

Jeg har i hvert fald hele tiden i baghovedet at jeg skriver på en offentlig side og at det, desværre, er hvad der kan ske. Jeg synes det er ret logisk at tænke sådan..

Anmeld

17. januar 2012

132319

Laulund87 skriver:

Jeg har i hvert fald hele tiden i baghovedet at jeg skriver på en offentlig side og at det, desværre, er hvad der kan ske. Jeg synes det er ret logisk at tænke sådan..

Enig 

Jeg kan slet ikke forstå at siden skal kaldes "useriøs" Det er vel de personer der løber med sladder, der er useriøse og det kan lige såvel være en person der slet ikke har en bruger herinde da alt er åbent og tilgængeligt.

At man ikke bryder sig om at siden er åben, er jo en helt anden ting.

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

132319 skriver:

Enig 

Jeg kan slet ikke forstå at siden skal kaldes "useriøs" Det er vel de personer der løber med sladder, der er useriøse og det kan lige såvel være en person der slet ikke har en bruger herinde da alt er åbent og tilgængeligt.

At man ikke bryder sig om at siden er åben, er jo en helt anden ting.

Så er alle debatsider jo useriøse i hvert fald

Nogle ville måske kalde det paranoidt, men jeg tænker hele tiden på om der er familie og venner der læser hvad jeg skriver.. Så er jeg sikker på jeg ikke får skrevet noget der ikke skal ud

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Så er alle debatsider jo useriøse i hvert fald

Nogle ville måske kalde det paranoidt, men jeg tænker hele tiden på om der er familie og venner der læser hvad jeg skriver.. Så er jeg sikker på jeg ikke får skrevet noget der ikke skal ud

Det er du ikke den eneste der tænker over... Mange gange sidder jeg og tænker over, om jeg måske også har en kollega herinde uden at vide det 

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Det er du ikke den eneste der tænker over... Mange gange sidder jeg og tænker over, om jeg måske også har en kollega herinde uden at vide det 

Hehe Det er godt nok, så ender man aldrig i knibe

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Hehe Det er godt nok, så ender man aldrig i knibe

Nemlig, det skal man lige have i baghovedet 

Anmeld

17. januar 2012

Kløver

Jeg håber du finder hvad du søger et andet sted. dog vil også sige at jeg ikke synes det er forummets skyld, at nogle har misbrugt informationerne du selv har givet ud. Jeg har læst lidt i tråden, og må indrømme jeg altså ikke ved hvem du er. men uanset hvem man er, så er det jo offentligt, og man står jo også selv til ansvar hvor offentlig man ønsker at være, og hvad man vil dele. man behøver ikke være medlem for at se trådene, og mig bekendt findes der ikke rigtig nogle forummer som ikke er åbne.

Jeg håber du finder hvad du søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.