Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.121 visninger
74 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

1012lmp

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv da!  

Men tusind tak og i lige måde! Al held og lykke til dig  Håber du en dag kommer tilbage

Anmeld

17. januar 2012

Fru.Mäes <3

Tak og i lige måde Louise 

Held og lykke i fremtiden..

Krams Rikke 

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

jeg er lidt nysgerrig, så må man spørger hvad det er du er blevet skuffet over ved siden?

- men også alt held og lykke til dig fremover!

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

k skriver:

jeg er lidt nysgerrig, så må man spørger hvad det er du er blevet skuffet over ved siden?

- men også alt held og lykke til dig fremover!

Det må du gerne ja, de ting jeg har skrevet herinde er kommet frem på en del andre sider. Og troede bare man havde den respekt overfor hinanden, men åbenbart ikke!

Så til en af de højere vil jeg gerne anmode om at alle de indlæg jeg har skrevet vil blive slettet fra siden hvis dette er muligt.

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

1012lmp skriver:

Det må du gerne ja, de ting jeg har skrevet herinde er kommet frem på en del andre sider. Og troede bare man havde den respekt overfor hinanden, men åbenbart ikke!

Så til en af de højere vil jeg gerne anmode om at alle de indlæg jeg har skrevet vil blive slettet fra siden hvis dette er muligt.

okay, ja det lyder jo som en ret uheldig situation nu kender jeg jo selvfølgelig ikke de præcise omstændigheder, men det skal jeg slet heller ikke blande mig i

Anmeld

17. januar 2012

Mutti2B

1012lmp skriver:

Det er jo en åben side, så alle kan gå ind og læse dine tråde

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

k skriver:

okay, ja det lyder jo som en ret uheldig situation nu kender jeg jo selvfølgelig ikke de præcise omstændigheder, men det skal jeg slet heller ikke blande mig i

Det er ikke nogen speciel situation, bare alt jeg har skrevet herinde spørgsmål og hjælp mm. Det er alt sammen blevet kopieret til andet steds.

Også i går fik jeg en masse rygter smidt i hovedet, som folk selv har brygget sammen af de ting de har læst herinde og det blev jeg super sur og skuffet over.

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

1012lmp skriver:

er ked af du ikke kan blive herinde, men har desværre set hvordan du bliver behandlet på andre sider, og håber virkelig at du en dag kommer tilbage..

Måske under et andet navn, jeg har altid nydt at læse dine svar til folk, for synes du har været god til at holde dig sober i debatterne..

angående det at få slettet ting, så skal du skrive direkte til en fra staff, måske zafir kan hjælpe dig..

Anmeld

17. januar 2012

1012lmp

Mutti2B skriver:

Det er jo en åben side, så alle kan gå ind og læse dine tråde

Det er jeg klar over, men alligevel var jeg naiv at tro det var en seriøs side med seriøse brugere og man viste hinanden bare en smule respekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.