Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

1012lmp

SussieThyssen skriver:

Det har du da helt ret i, men..igen, er man ude i offentligheden, så er det hvad man kan risikere, og det er altså IKKE baby.dk's skyld.

Er man en hel- eller halvoffentlig person, så må man også forvente at det er den slags, der sker, at ting man siger eller gør bliver brugt imod en, og du vil møde det igen og igen.
Og indtil du forstår det, så kan du løbe fra site til site og blog til blog, uden at finde fred med at acceptere at enten så lever man med tingene eller også så skriver man aldrig noget, der kan vendes mod en eller misbruges
Der er ikke meget man kan gøre andet end at vende ryggen til det og vide at dine sande venner og du selv ved, at det ikke er sandt.

Du ønskes alt det bedste, jeg håber du får fred med tingene med tiden.

Men det er så ikke nu jeg skal sige at det er første gang jeg har oplevet noget jeg har skrevet på nettet er blevet til et rygte!

Har aldrig oplevet det på andre sider! Så om det er baby's skyld eller brugerne eller vis skyld det er så er det det første og sidste sted jeg nogensinde kommer til at opleve det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

1012lmp

Fru Hansen skriver:

Jeg vil give dig ret i at det er plat at nogle kan finde på at misbruge andres indlæg.
Og jeg kan også godt umiddelbart forstå din tanke omkring ikke at være anonym. Men jeg tror desværre at man/du vil risikere at rende ind i det samme problem uanset hvilken side man befinder sig på.
Der er jo tosser nok i denne verden, der kan få meget ud af lidt

I øvrigt ved jeg ikke hvilket tvprogram du har været med i, så jeg ved heller ikke hvilken betydning det har for dig at blive nævnt på en anden hjemmeside, men jeg villle da også blive irriteret hvis det var mig selv.

Jeg har tit syntes om dine indlæg i debatterne og ønsker dig god vind fremover

Mange tak skal du have.

Men som jeg har skrevet før så har jeg ALDRIG oplevet det på andre sider på nettet. At det jeg har sagt er kommet ud.

Og jeg er jo ikke den eneste der har oplevet det efter at have været medlem af denne side.

Ved ikke om de ter siden eller brugerenes skyld og er ikke ude på at give nogen skylden ved bare at jeg ikke har oplevet det andet steds end her, derfor min beslutning.

Anmeld

19. januar 2012

HeidiØ

1012lmp skriver:

Hej alle herinde

Jeg skriver bare for at ønske jer alle herinde fra held og lykke i fremtiden.

Alle der ønsker sig et barn, håber inderligt i får jeres ønske opfyldt. Til alle jer der er gravide held og lykke med den forestående fødsel, og til jer der har børn eller ikke har børn held og lykke fremover.

Jeg har nyt at følge jer alle sammen.

Jeg smutter fra siden, måske for en tid måske for altid, det vides ikke men er skuffet over denne side da jeg troede den var seriøs men er blevet skuffet, det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer alle sammen....

Så ALT mulig hed og lykke herfra

Det var da træls det sku ende sådan!! .. ved du hvad, nu kommer jeg med et råddent spørgsmål - har læst tråden og i din profil står der "Ja, det er mig.." .. men hvad har du da været med i?

Håber du ender med at dukke op igen!

Anmeld

19. januar 2012

maria_wlt

HeidiØ skriver:

Det var da træls det sku ende sådan!! .. ved du hvad, nu kommer jeg med et råddent spørgsmål - har læst tråden og i din profil står der "Ja, det er mig.." .. men hvad har du da været med i?

Håber du ender med at dukke op igen!

Hun er fra De unge mødre

Anmeld

19. januar 2012

HeidiØ

maria_wt skriver:

Hun er fra De unge mødre

Tænk det var da skørt jeg ikke kan huske det hehe! Men har heller ikke set det hele ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.