Loa skriver:
Det er jo langt fra alle dem som betegnes som rige, som bare lige går bruger flere 1000 på tøj hver måned, eller prada solbriller.
Men den højere løn hænger jo som regel sammen med lang uddannelse, flere arbejdstimer, og det kræver jo også sit offer.
Så jeg syntes nu det er ganske fair. Det står jo alle frit for at tage en lang uddannelse eller lign.
Men du svarede ikke på det med frivilligt deltid eller hjemmegående, skal de have børnecheck?

Hvordan skal jeg eller staten kunne se om du vælger at arbejde deltid, eller om det er det du er blevet ansat på?
Men jeg tænker lidt at hvis man virkelig er så emsig at man vælger at gå hjemme for at få 4000,- hver trejde måned istedet for at have sine dejlige ting og friheden til at beholde bil og mulighden for at tage ud og spise på en lækker restaurent en gang imellem, så har den lange uddannelse da været lidt spildt, for så er man da egentlig ikke blevet klogere... Man skal da være glad for det man har og man burde lade være med at stikke næsen i hvad, dem der ikke har ligeså meget at gøre godt med, får af tilskud...
Som sagt, jeg ville elske hvis kunne sige at jeg var rig... 
Og nu vil jeg lige sige til alle, at jeg absolut ikke peger fingre af nogle, hverken rige eller fattige... Eller dem midt imellem... Jeg debatterer og dette er ikke personlige angreb på NOGLE! 
Kan nemlig godt se at dette kan udvikle sig til at folk tror jeg angriber og det gør jeg ikke 
Anmeld