Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Ville ikke gå uden og kommentere..

Men kan det være fordi du mangler spænding i dit parforhold? 

Fungerer jeres sexliv derhjemme? 

Har i problemer i parforholdet? 

Der kan jo være mange grunde til du har gjort det, og tænker du stadig på ham fyren nu? 

Jeg mangler så mange ting i vores forhold , men han vil ikke ændre noget for han mener det er fint det vi har ..

Vi har ikke rigtig noget sexliv .. For mig skal det bare overstået efter fødslen af vores sidste barn i august 2010 ..

Han er meget voldig , han vil gerne bestemme det hele , laver ikke en skid - altså med at hjælpe til hernede .. Jeg er kommer 370 km fra hvor vi bor nu , så hvergang jeg har brug for hjælp så er der ingen hjælp at hente fra ham og hanss familie , så jeg må få hjælp af min far eller søskende som bor 370 km herfra ..

Der kan jo være mange grunde til du har gjort det, og tænker du stadig på ham fyren nu?

Jeg tænker stadigvæk på ham , kan ikke rigtig få ham ud af mit hovede .. Når han skriver til mig får jeg helt sommerfugle i maven ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste igennem 5 år og har to børn med ham , men jeg har bare mistet så meget for ham siden jeg fødte min datter for 2½ år siden ..

Jeg har lige så længe snakket med en ven (nok mere end en ven nu) altså 5 år ..

Jeg mødtes med ham i weekenden sammen med en veninde og hendes fyr .. hvor vi halv ligger i sofaen og han fletter finger med mig .. Jeg stopper ham ikke for han giver mig sommerfugle i maven og jeg føler mig godt tilpas .. min veninde og hendes fyr tager sofaen eftersom deres luftmadras var fald - hvilket betød at jeg pludselig skulle sove i hans seng , og derefter skete der bare ting og sager ..

Kunne bare mærke at det var rart da jeg vågnede op med hans arm omkring mig .. en følelse jeg ikke har haft for min kæreste længe

Jeg har det skidt med det overfor min kæreste , men samtidig fortryder jeg det ikke ..

Aner ikke hva jeg skal gøre nu !?

Jeg er nødt til lige at give dig en  på vejen selvom jeg bestemt ikke synes det er i orden at være utro!! .. det er der jo self ingen der gør! .. Men man kan da læse ud fra dig indlæg du er oprigtigt ked af det.. men som happiness skriver: ingen fortjener at leve i et forhold med utroskab! .. Det er din kæreste/mand slet ikke tjent med.

Hvad du synes er bedst, skal du self selv afgøre. Men jeg kan personligt skrive under på at det ikke er fedt at leve i forhold med utroskab, da min tidligere kæreste desværre var mig utro. Det skærer i hjertet! Og hvis du "alligevel ikke" føler noget rigtigt mere for din nuværende, så er der vidst kun én udvej! Det bliver han formentlig også glad for med tiden.

Håber ik jeg skriver alt for rodet.. har en kæreste der går rundt og ævler i baggrunden

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

-avs den var svær!!!!

Ved ikke hvad du skal gøre, men håber du finder en løsning der er rigtig for dig!

Tak

Anmeld

11. januar 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg mangler så mange ting i vores forhold , men han vil ikke ændre noget for han mener det er fint det vi har ..

Vi har ikke rigtig noget sexliv .. For mig skal det bare overstået efter fødslen af vores sidste barn i august 2010 ..

Han er meget voldig , han vil gerne bestemme det hele , laver ikke en skid - altså med at hjælpe til hernede .. Jeg er kommer 370 km fra hvor vi bor nu , så hvergang jeg har brug for hjælp så er der ingen hjælp at hente fra ham og hanss familie , så jeg må få hjælp af min far eller søskende som bor 370 km herfra ..

Jeg tænker stadigvæk på ham , kan ikke rigtig få ham ud af mit hovede .. Når han skriver til mig får jeg helt sommerfugle i maven ..

Tror faktisk svarerne på de der spørgsmål løser problemet for dig

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Altså det kan godt være jeg er gammeldags, men utroskab er bare ikke i orden ! det er noget af det mest respektløse man kan gøre og jeg synes virkelig du burde skamme dig. 

Når det så er sagt, så synes jeg du skal sige det til din kæreste som det er! du skal under ingen omstændigheder holde det hemmeligt ! 

Jeg synes du skal tage en dag eller to hvor du virkelig går i tænkebox, og finder ud af med dig selv hvorfor du gjorde det, hvorfor du ikke føler skyld osv. Så du kan give ham er fulstændig ærligt svar når han spørger dig hvordan du kunne finde på det ! for det skylder du ham.

Jeg håber at du gør det rigtige og at i begge kommer godt videre ligemeget hvordan det ender. 

Ved ikke helt hva jeg skal svare dig , men jeg ved det er så forkert af mig .. og jeg havde nok ikke brug for at blive slået ned i jorden !

Anmeld

11. januar 2012

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste igennem 5 år og har to børn med ham , men jeg har bare mistet så meget for ham siden jeg fødte min datter for 2½ år siden ..

Jeg har lige så længe snakket med en ven (nok mere end en ven nu) altså 5 år ..

Jeg mødtes med ham i weekenden sammen med en veninde og hendes fyr .. hvor vi halv ligger i sofaen og han fletter finger med mig .. Jeg stopper ham ikke for han giver mig sommerfugle i maven og jeg føler mig godt tilpas .. min veninde og hendes fyr tager sofaen eftersom deres luftmadras var fald - hvilket betød at jeg pludselig skulle sove i hans seng , og derefter skete der bare ting og sager ..

Kunne bare mærke at det var rart da jeg vågnede op med hans arm omkring mig .. en følelse jeg ikke har haft for min kæreste længe

Jeg har det skidt med det overfor min kæreste , men samtidig fortryder jeg det ikke ..

Aner ikke hva jeg skal gøre nu !?

hvis du har det sådan , skal du slutte forholdet .

( men hver nu helt sikker på du ikke fortryder det )

Anmeld

11. januar 2012

Happiness

Anonym skriver:

Jeg ved at det er så forkert af mig , men synes bare det har været så svært at slå op med ham fordi han er som han er Han er meget voldig og vil gerne bestemme ..

Det skal dog lige siges at han har været mig utro en masse gange , selvom jeg stadigvæk godt ved at det ikke gør min utroskab bedre ..

Så synes jeg du skal hive fat i et kvindehjem eller andet krisecenter. Og så hjælper de dig med at gå fra ham, og beskytter dig i noget tid. Kender en der blev nød til det samme.

Nej det hjælper ikke på utroskab  at han også gør det. Men det er måske et meget godt tegn på at I 2 ikke skal være sammen.

Håber du kommer igennem det. 

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Uha jeg synes den er svær..

Selvfølgelig er det IKKE ok at være sin kæreste utro..... Men som jeg ser det er der forskellige muligheder nu.

1) du fortæller IKKE din kæreste noget, du dropper kontakten med din "ven", og du forsøger at genetablere kærligheden/sexlivet med din nuværende mand. Se det som et forkert med tiltrængt knald

2) Fortæl din mand sandheden, og så må i tage den derfra... Vil han kunne tilgive? er du interesseret i han vil tilgive dig?

Tak for dit svar , jeg ved faktisk ikke hva jeg vil vælge for har det skidt med det , men alligevel fortryder jeg det ikke ..

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

Jeg er bare bange for hvordan han reagere, ved endten jeg gør det forbi eller siger sandheden til ham ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hvorfor være sammen med ham , hvis du kan få dig selv til at være sammen med andre ??
Du holder ham for nar hvis du bliver hos ham , og det syns jeg ærligt ingen fortjener ..
Jeg har været igennem det samme , og havde så dårlig samvittighed fordi jeg ikke fortalte ham det , og bare gik .. Han fik det saå afvide efterfølgende ..

Jeg syns ikke det er okay , og jeg syns han fortjener bedre

jeg ved det faktisk ikke , jeg ved faktisk ikke rigtig hvem jeg selv er mere ... troede ikke jeg kunne gøre det , som er sket ...

Ved han fortjener bedre , men han elsker mig og vil ikke slippe mig med god villige , men om det er fordi han har dårlig samvittighed som jeg har nu over han har været mig utro mange gange ved jeg ikke ..

Han er så voldig og vil bestemme og vil ikke have det skal gå udover mine børn , som det nok kommer til hvis jeg flytter fra ham da han sikkert bare vil tage fat i mig ..

Anmeld

11. januar 2012

Levi&LilysMor

Hov retter lige, når han har været dig utro, så er det i orden du giver ham igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.