Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

Hva der er bedst ved jeg ikke . jeg er bange for at gå fra ham men jeg vil jo heller ikke han skal finde ud af det ligesom jeg gjorde det med ham .. han er meget voldig - fx brækkede han hans hånd fordi jeg bukkede mig ned og han ramte dørkarmen ...

Når du skriver han er voldelig er utroskab det jeg mindst bekymrer mig om, så ville jeg da pakke mine ting og smutte. Ved godt det er lettere sagt end gjort, men det dur da ikke at du ikke tør sige det fordi han er voldelig.

Nu er jeg ikke af den mening at sandheden altid er vejen frem i hvert fald ikke, hvis den kun kommer frem pga egen dårlig samvittighed. Det er i mine øjne egoistisk. Man skal fortælle om f.eks utroskab fordi man respektere ens partner og ønsker at der er klare linier.

Og hvis han har været dig utro, så tror jeg ikke at der er meget at komme efter i det forhold ( skrives kun ud fra hvad jeg har læst og min mening). Så bedrager i begge hinanden uanset om det er planlagt eller ej.

Du skal nok gøre op med dig selv om det forhold er et du vil blive i.

Tænker også om i måske kunne leve i et åbent forhold, hvis i begge er sammen med andre.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

twinboys

Synes I skal gå fra hinanden... Hvad er et forhold værd, hvis I begge hopper i kanen med andre???

Majbritt

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Touché skriver:

Til TS: Jeg vil ikke dømme eller moralisere over din handling. Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er et svært sted lige nu. Selvom du ikke føler skyld, så må det være svært, at skulle bryde ikke bare et parforhold men en familie op. Jeg håber, at du, din kæreste og dine børn kommer bedst muligt igennem det her.

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete .. Men tusinden tak for dit svar

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

PRÆCIS...

Ville du selv synes det ville være fair hvis han gjorde det overfor dig??

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Hvad du skal gøre??

Ja jeg kan da slet ikke forstå du spørg,da det i min verden er åbenlyst.

Du tager hjem og fortæller din kærste du har været ham utro,og at jeres forhold er slut.

Han har fortjent bedre..

Også er jeg altså enig i at TS kun er en pige,rigtige kvinder og mænd er ikke utro,de forstår at respektere andre mennekser og sig selv.

En gang imellem skal man tænke lidt længere end sin næsetip,og huske at spørger sig selv,hvordan man selv ville have det,hvis det var modparten der gjord det samme.

Eller hvis dine børn kom ud for det samme,hvad vilel du svare dem??

Ville du råde dine egne børn,til at svigte et andet menneskes tidlid,og gøre dem ondt?

Nej det ville du formentlig ikke,så hvorfor er det i orden at du gør det???

Jeg vil selvfølgelig ikke sige noget til mine børn - men sker det for dem vil jeg da hjælpe dem så godt jeg kan ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

vi alle ved jo og er enige om at hun skulle have forladt kæresten først - men nu er tilfældet et andet.

hmm synes du sku snakke med din partner og få det afsluttet .. men husk der er altid en grund til at man søger et andet sted hen..

et parforhold bliver ikke ved med at være lyserødt uden man selv knokler lidt for det.. (forstår du)

Vores forhold har ikke været lyserødt siden jeg fandt ud af jeg ventede vores første barn i 2009 ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Hej

Hvor jeg dog kan forstå dig! For mange år siden va jeg også i et forhold, hvor jeg efterhånden havde mistet lysten til alt med min daværende kæreste. Gik hen og blev smålun på en anden - og havde det forfærdeligt, da jeg jo godt nok ikke elskede ham længere, men heller ikke ønskede at gøre ham ondt. Vi havde bare været sammen så længe, at jeg på en måde ikke kunne se mit liv uden ham. Men jeg gjorde det forbi! Det sårede ham forfærdeligt, men efter et stykke tid kunne han godt se at vi ikke var lykkelige. Og det var en fed følelse, da jeg så kunne gå efter de lækre fyre jeg havde lyst til

Så mit råd er, at du må hjem og fortælle, at jeres forhold ikke skal vare længere. Om du skal fortælle at du har været utro, må være op til dig,men du må og skal fortælle ham at du ikke er så vild med ham længere. Alt andet er ikke fair overfor ham...

Hels og lykke med det...

Tusinden tak for dit svar

Jeg har lidt ligesom du skriver det ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg har også været utro for nogle år siden, og det er sku aldrig iorden!

Men nu skriver du at du også har en voldig kæreste - synes det er bedst hvis du pakker dine ting og smutter fra ham, det kan desværre ende grimt

Da jeg var utro, valgte min "bedste veninde" at fortælle min kæreste det, det endte med at jeg blev indlagt på sygehuset, i livsfare - så kom hellere væk, mens du stadig kan!!

Du er velkommen til at skrive til mig privat, vil ikke sidde her og uddybe mere end jeg lige har gjort Holder dig selvfølgelig hemmelig!!!

Tusinden tak for dit svar ,, vil gerne skrive til dig privat når jeg følger mig klar til at stå frem  er rigtig glad for at høre jeg må skrive til dig ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg er nødt til lige at give dig en  på vejen selvom jeg bestemt ikke synes det er i orden at være utro!! .. det er der jo self ingen der gør! .. Men man kan da læse ud fra dig indlæg du er oprigtigt ked af det.. men som happiness skriver: ingen fortjener at leve i et forhold med utroskab! .. Det er din kæreste/mand slet ikke tjent med.

Hvad du synes er bedst, skal du self selv afgøre. Men jeg kan personligt skrive under på at det ikke er fedt at leve i forhold med utroskab, da min tidligere kæreste desværre var mig utro. Det skærer i hjertet! Og hvis du "alligevel ikke" føler noget rigtigt mere for din nuværende, så er der vidst kun én udvej! Det bliver han formentlig også glad for med tiden.

Håber ik jeg skriver alt for rodet.. har en kæreste der går rundt og ævler i baggrunden

Jeg har haft flere kærester som har været mig utro , derfor det kommer som et chok at jeg selv kan finde på det

Og jeg kender allt for godt med kæresten som går i baggrunden og vil vide mere og mere

Anmeld

11. januar 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg har haft flere kærester som har været mig utro , derfor det kommer som et chok at jeg selv kan finde på det

Og jeg kender allt for godt med kæresten som går i baggrunden og vil vide mere og mere

Ej, har han det?! Så er der kun en udvej du! Det er jo ikke rart, så får du det jo aldrig godt igen, når det går begge veje!

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.