Anonym skriver:
Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..
Hva der er bedst ved jeg ikke . jeg er bange for at gå fra ham men jeg vil jo heller ikke han skal finde ud af det ligesom jeg gjorde det med ham .. han er meget voldig - fx brækkede han hans hånd fordi jeg bukkede mig ned og han ramte dørkarmen ...
Når du skriver han er voldelig er utroskab det jeg mindst bekymrer mig om, så ville jeg da pakke mine ting og smutte. Ved godt det er lettere sagt end gjort, men det dur da ikke at du ikke tør sige det fordi han er voldelig.
Nu er jeg ikke af den mening at sandheden altid er vejen frem i hvert fald ikke, hvis den kun kommer frem pga egen dårlig samvittighed. Det er i mine øjne egoistisk. Man skal fortælle om f.eks utroskab fordi man respektere ens partner og ønsker at der er klare linier.
Og hvis han har været dig utro, så tror jeg ikke at der er meget at komme efter i det forhold ( skrives kun ud fra hvad jeg har læst og min mening). Så bedrager i begge hinanden uanset om det er planlagt eller ej.
Du skal nok gøre op med dig selv om det forhold er et du vil blive i.
Tænker også om i måske kunne leve i et åbent forhold, hvis i begge er sammen med andre.
/Fenja 
Anmeld