Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Father

Darling<3 skriver:

En lille pige som har 2 børn?? Det tænker jeg ikke er særlig logisk!

Der er mange små piger der har to børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

lisesp83

Darling<3 skriver:

En lille pige som har 2 børn?? Det tænker jeg ikke er særlig logisk!

Enig . Hvad siger man så om "mændene" der er utro??

Går nu ikke ind for utroskab, men sikke en holdning father har!!

Anmeld

10. januar 2012

lisesp83

Father skriver:

Hvad siger man så om utro "mænd"??  

At det er drenge, og at utroskab kun hører til hos børn?? Nahh vel?

Anmeld

10. januar 2012

Father

Father skriver:

Er det logisk at være utro?

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Father skriver:

Okay, hvor i alverden møder du disse piger henne??

Tænker lidt at dette emne gør ondt på dig, ellers ville du ikke tage det så "flot" som du gør

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

lisesp83 skriver:

Enig . Hvad siger man så om "mændene" der er utro??

Går nu ikke ind for utroskab, men sikke en holdning father har!!

Mænd er ikke utro søde, de er bare seje fordi de kan knalde flere tøser

Jeg tror sku han er blevet svigtet, ellers ville han ikke reagere sådan over en fremmeds indlæg, men det er blot noget jeg tror og ikke ved

Anmeld

10. januar 2012

Father

lisesp83 skriver:

Hvad siger man så om utro "mænd"??  

At det er drenge, og at utroskab kun hører til hos børn?? Nahh vel?

Jeg ved ikke hvad man siger om utro mænd, men det er vel reelt også sagen uvedkommende, da trådstarter er hunkøn, og hun tydeligvis ikke er særlig gammel.

Anmeld

10. januar 2012

lisesp83

Father skriver:

Jeg ved ikke hvad man siger om utro mænd, men det er vel reelt også sagen uvedkommende, da trådstarter er hunkøn, og hun tydeligvis ikke er særlig gammel.

Du er tydeligvis heller ikke ret gammel, for så havde du svaret lidt mere voksent i denne tråd.

Godnat

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Father skriver:

Hvordan ved du at hun ikke er særlig gammel??

Kan du se noget vi andre ikke kan??

Nej det er ikke "logisk" at være utro, og sådan kan man heller ikke sætte ordene sammen, men pyt nu med det..

Gu er det forkert at være utro, men skaden er sket og TS ved ikke helt hvad hun skal stille op, men at du så forstæller at hun blot er en lille pige og bruger bandeord overfor hende, synes jeg ikke gør dig til et meget bedre menneske, end dem der er utro.. Blot min mening.

Anmeld

10. januar 2012

Father

Darling<3 skriver:

Okay, hvor i alverden møder du disse piger henne??

Tænker lidt at dette emne gør ondt på dig, ellers ville du ikke tage det så "flot" som du gør

At en debat på et internetforum skulle gøre ondt på mig, har jeg vitterligt ingen kommentarer til, eller jo måske et stille- Haha.

At dine indlæg udstiller dig, og din mentale kapacitet vil jeg derimod gerne kommentere:

Hvordan er det sejt at mænd er utro? Hvor har du dog fåetr den idè fra? Sladderen på din lokale folkeskole? Hjælpeklassen?

Jeg møder utrolig mange unge mødre i mit arbejde, og det er mere reglen end undtagelsen, at de vægter deres egne behov højere end alle andre, inklusiv deres børn.

Jeg stiller mig bare uforstående overfor hvor, ansvarsløs og respektløs man kan behandle andre mennesker, specielt når man, som mor, skal være omsorgsgiver og et forebillede for sine børn, men dette vil du sikkert ikke have den fjerneste idè om? Vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.