Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

DitteFisk

Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Ej ej, hvad sker der? 

Kvinden kommer her i desperation - hun ved hun har gjort noget forkert, og så spørger hun efter råd. 

Nej det er ikke særlig pænt at gå sådan bag ryggen på den hun lader som om hun elsker, men for filan, hun ved det jo godt! Så behøver vi jo ikke komme her og trampe hende fuldstændig ned.

Det er godt nok ikke særligt konstruktive svar hun får sig - no wonder hun ikke svarer. 

Der var også en der skrev at 'det er ikke svært at gå fra en, som man ikke har følelser for' eller sådan noget - og JO det er det da!? Jeg var desværre også død for følelser i mit tidligere lange forhold men for filan hvor var det dog et svært brud! Følelsesmæssigt. Selvom jeg ikke elskede ham, så havde jeg nogle ting jeg skulle arbejde med, med mig selv og så gjorde det jo ondt at se ham såret. Osv. Så jeg vil ikke mene at det nogensinde er LET at gå fra nogen.

----

Kære du, jeg er ked af at du er drevet derud lige nu, hvor du har været så fristet at du bare ikke kunne modstå. Nogen gange er vi ikke herre over egne følelser og hvor de fører os hen. De lader os gøre dumme ting - det kender vi vist alle sammen i mere eller mindre grad. Og du kender vist godt selv svaret på hvor det går hen ad nu, siden du ikke som sådan føler skyld men måske endda lettelse? Det føles måske et eller andet sted som om du allerede ER ude af forholdet? Men vær ydmyg overfor din mand og sig, at du undskylder, men at det var som det var.. og du er ked af at det vil såre ham. Landet ligger som det ligger nu, og i må nok hver jeres veje. Det lyder til du har nogle ting at udforske - måske Held og lykke fremover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Father

lisesp83 skriver:

Du er tydeligvis heller ikke ret gammel, for så havde du svaret lidt mere voksent i denne tråd.

Godnat

Puha, føler mig lidt som Don Quixote, det er dog ikke vindmøller denne gang, men absolut dumhed.

Hvad ville det "voksne" svar være??

Tænker lidt at du ikke har den fjerneste idè om hvad der er voksent, men come on- surprise me!?

Anmeld

10. januar 2012

lisesp83

Father skriver:

Puha, føler mig lidt som Don Quixote, det er dog ikke vindmøller denne gang, men absolut dumhed.

Hvad ville det "voksne" svar være??

Tænker lidt at du ikke har den fjerneste idè om hvad der er voksent, men come on- surprise me!?

Haha , du er simpelthen for morsom.

Håber du hygger dig trods alt.

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Father skriver:

At en debat på et internetforum skulle gøre ondt på mig, har jeg vitterligt ingen kommentarer til, eller jo måske et stille- Haha.

At dine indlæg udstiller dig, og din mentale kapacitet vil jeg derimod gerne kommentere:

Hvordan er det sejt at mænd er utro? Hvor har du dog fåetr den idè fra? Sladderen på din lokale folkeskole? Hjælpeklassen?

Jeg møder utrolig mange unge mødre i mit arbejde, og det er mere reglen end undtagelsen, at de vægter deres egne behov højere end alle andre, inklusiv deres børn.

Jeg stiller mig bare uforstående overfor hvor, ansvarsløs og respektløs man kan behandle andre mennesker, specielt når man, som mor, skal være omsorgsgiver og et forebillede for sine børn, men dette vil du sikkert ikke have den fjerneste idè om? Vel?

Hahaha, hvor er du dog smålig at hører på menneske!!

Min lokale folkeskole?? Hvem helved går i folkeskole som 23årig?? Gør/gjorde du??

Nej jeg ved ikke en skid om omsorg og forbilleder, der ramte du mig godt nok, man skulle tro du kender mig

Du er et af de få mennesker jeg godt gad sætte på plads, og ikke bare på et internetforum!

Du kan få denne, da man desværre ikke er kommet op med en smiliey af en fuckfinger -

SKRIV IKKE TILBAGE PÅ DENNE BESKED!!

Anmeld

10. januar 2012

DitteFisk

Father skriver:

At en debat på et internetforum skulle gøre ondt på mig, har jeg vitterligt ingen kommentarer til, eller jo måske et stille- Haha.

At dine indlæg udstiller dig, og din mentale kapacitet vil jeg derimod gerne kommentere:

Hvordan er det sejt at mænd er utro? Hvor har du dog fåetr den idè fra? Sladderen på din lokale folkeskole? Hjælpeklassen?

Jeg møder utrolig mange unge mødre i mit arbejde, og det er mere reglen end undtagelsen, at de vægter deres egne behov højere end alle andre, inklusiv deres børn.

Jeg stiller mig bare uforstående overfor hvor, ansvarsløs og respektløs man kan behandle andre mennesker, specielt når man, som mor, skal være omsorgsgiver og et forebillede for sine børn, men dette vil du sikkert ikke have den fjerneste idè om? Vel?

Jeg synes det er MEGET fejt at drage hendes børn med ind i det her emne. Hvorfor skulle de dog lide under det? - måske når de går fra hinanden, men det havde det jo nok gjort uanset hvis forholdet var dødt.

Ej skal vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet. Du snakker om kvinden som om hun var et eller andet socialt tilfælde af utilpassede unge. 

Har læst at mellem 25 - 40 % af alle kvinder er utro på et eller andet tidspunkt. 

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

----

Kære du, jeg er ked af at du er drevet derud lige nu, hvor du har været så fristet at du bare ikke kunne modstå. Nogen gange er vi ikke herre over egne følelser og hvor de fører os hen. De lader os gøre dumme ting - det kender vi vist alle sammen i mere eller mindre grad. Og du kender vist godt selv svaret på hvor det går hen ad nu, siden du ikke som sådan føler skyld men måske endda lettelse? Det føles måske et eller andet sted som om du allerede ER ude af forholdet? Men vær ydmyg overfor din mand og sig, at du undskylder, men at det var som det var.. og du er ked af at det vil såre ham. Landet ligger som det ligger nu, og i må nok hver jeres veje. Det lyder til du har nogle ting at udforske - måske Held og lykke fremover.

Anmeld

10. januar 2012

Bare mig..

Father skriver:

Du er hermed anmeldt til staff.. Dine grove udtalelser omkring ts er bare slet ikke iorden. Med dine små sidespor til andre emner får du stødt andre end ts...

Husker jeg rigtig er det ikke første gang du sarboterer et indlæg, så håber sgu du får slettet din bruger af staff...! Du er godt nok meget grov!!!

Ts: håber du finder frem til den bedste løsning. :-) selv om den er rigtig svær 

Anmeld

10. januar 2012

DitteFisk

MGN~NGM<3 skriver:

Du er hermed anmeldt til staff.. Dine grove udtalelser omkring ts er bare slet ikke iorden. Med dine små sidespor til andre emner får du stødt andre end ts...

Husker jeg rigtig er det ikke første gang du sarboterer et indlæg, så håber sgu du får slettet din bruger af staff...! Du er godt nok meget grov!!!

Anmeld

10. januar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
MGN~NGM<3 skriver:

Har også anmeldt. Er chokeret over, at en såkaldt "voksen" udtaler sig på så nedladende og generaliserende måde. Lidt konstruktiv tilgang til tingene kunne være klædeligt!

Til TS: Jeg vil ikke dømme eller moralisere over din handling. Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er et svært sted lige nu. Selvom du ikke føler skyld, så må det være svært, at skulle bryde ikke bare et parforhold men en familie op. Jeg håber, at du, din kæreste og dine børn kommer bedst muligt igennem det her.

Anmeld

11. januar 2012

Bassemor<3

Jeg vil nu holde med Father på denne her ! Man er meget umoden og respektløs overfor andre mennesker når man er utro. Måden det blev skrevet på var måske lidt spicy men jeg har virkelig ikke meget til overs for folk der ikke kan finde ud af at gøre den eneste rigtige ting, nemlig at slå op med sin kæreste før man bare smutter under dynen med en ny !! 

Og NEJ jeg er ikke blevet svigtet, har aldrig haft en utro kæreste eller selv været utro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.