Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

maria_wlt

Happiness skriver:

Hvis du har det sådan, skal du da gå fra ham. Han fortjener ikke at du er utro - det fortjener ingen.

PRÆCIS...

Ville du selv synes det ville være fair hvis han gjorde det overfor dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvad du skal gøre??

Ja jeg kan da slet ikke forstå du spørg,da det i min verden er åbenlyst.

Du tager hjem og fortæller din kærste du har været ham utro,og at jeres forhold er slut.

Han har fortjent bedre..

Også er jeg altså enig i at TS kun er en pige,rigtige kvinder og mænd er ikke utro,de forstår at respektere andre mennekser og sig selv.

En gang imellem skal man tænke lidt længere end sin næsetip,og huske at spørger sig selv,hvordan man selv ville have det,hvis det var modparten der gjord det samme.

Eller hvis dine børn kom ud for det samme,hvad vilel du svare dem??

Ville du råde dine egne børn,til at svigte et andet menneskes tidlid,og gøre dem ondt?

Nej det ville du formentlig ikke,så hvorfor er det i orden at du gør det???

Anmeld

11. januar 2012

Maise

Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Det er muligt at give et konstruktivt svar og holde en sober tone.

at svine et andet meneske til gør hverken dig eller sagen bedre eller værre.

Anmeld

11. januar 2012

Moar2011

vi alle ved jo og er enige om at hun skulle have forladt kæresten først - men nu er tilfældet et andet.

hmm synes du sku snakke med din partner og få det afsluttet .. men husk der er altid en grund til at man søger et andet sted hen..

et parforhold bliver ikke ved med at være lyserødt uden man selv knokler lidt for det.. (forstår du)

Anmeld

11. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Det er ikke i orden at skrive på den måde til folk. Det er i orden at have en mening, men der findes bedre måder at formulere det på. Du har flere steder igennem hele tråden ikke formået at skrive ordentligt til folk, og vi forventer at det bliver lagt på hylden nu.

På vegne af staff

Anmeld

11. januar 2012

klmf

Hej

Hvor jeg dog kan forstå dig! For mange år siden va jeg også i et forhold, hvor jeg efterhånden havde mistet lysten til alt med min daværende kæreste. Gik hen og blev smålun på en anden - og havde det forfærdeligt, da jeg jo godt nok ikke elskede ham længere, men heller ikke ønskede at gøre ham ondt. Vi havde bare været sammen så længe, at jeg på en måde ikke kunne se mit liv uden ham. Men jeg gjorde det forbi! Det sårede ham forfærdeligt, men efter et stykke tid kunne han godt se at vi ikke var lykkelige. Og det var en fed følelse, da jeg så kunne gå efter de lækre fyre jeg havde lyst til

Så mit råd er, at du må hjem og fortælle, at jeres forhold ikke skal vare længere. Om du skal fortælle at du har været utro, må være op til dig,men du må og skal fortælle ham at du ikke er så vild med ham længere. Alt andet er ikke fair overfor ham...

Hels og lykke med det...

Anmeld

11. januar 2012

M.O.A.R.

babyboy2012 skriver:

Jeg vil nu holde med Father på denne her ! Man er meget umoden og respektløs overfor andre mennesker når man er utro. Måden det blev skrevet på var måske lidt spicy men jeg har virkelig ikke meget til overs for folk der ikke kan finde ud af at gøre den eneste rigtige ting, nemlig at slå op med sin kæreste før man bare smutter under dynen med en ny !! 

Og NEJ jeg er ikke blevet svigtet, har aldrig haft en utro kæreste eller selv været utro 

Enig!

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det du skulle have gjort, før du var sammen med din ven. Aflsut forholdet til din kæreste!!

Det er ikke slemt at afslutte et forhold til et menneske, man ikke har mogen følelser tilbage for. Heller ikke selvom man har børn med ham. Men det er tarveligt at være ham utro, hvis han stadig elsker dig. Mere fair, at give ham klar besked, og så derefter nyde din nye romance!!

Husk den sobre tone, de damer!!

Jeg ved at det er så forkert af mig , men synes bare det har været så svært at slå op med ham fordi han er som han er  Han er meget voldig og vil gerne bestemme ..

Det skal dog lige siges at han har været mig utro en masse gange , selvom jeg stadigvæk godt ved at det ikke gør min utroskab bedre ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Hvis du har det sådan, skal du da gå fra ham. Han fortjener ikke at du er utro - det fortjener ingen.

Jeg ved at det er så forkert af mig , men synes bare det har været så svært at slå op med ham fordi han er som han er Han er meget voldig og vil gerne bestemme ..

Det skal dog lige siges at han har været mig utro en masse gange , selvom jeg stadigvæk godt ved at det ikke gør min utroskab bedre ..

Anmeld

11. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg ved at det er så forkert af mig , men synes bare det har været så svært at slå op med ham fordi han er som han er Han er meget voldig og vil gerne bestemme ..

Jeg har også været utro for nogle år siden, og det er sku aldrig iorden!

Men nu skriver du at du også har en voldig kæreste - synes det er bedst hvis du pakker dine ting og smutter fra ham, det kan desværre ende grimt

Da jeg var utro, valgte min "bedste veninde" at fortælle min kæreste det, det endte med at jeg blev indlagt på sygehuset, i livsfare - så kom hellere væk, mens du stadig kan!!

Du er velkommen til at skrive til mig privat, vil ikke sidde her og uddybe mere end jeg lige har gjort Holder dig selvfølgelig hemmelig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.