Anonym skriver:
Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..
Hva der er bedst ved jeg ikke . jeg er bange for at gå fra ham men jeg vil jo heller ikke han skal finde ud af det ligesom jeg gjorde det med ham .. han er meget voldig - fx brækkede han hans hånd fordi jeg bukkede mig ned og han ramte dørkarmen ...
Du skal ud af det forhold nu, og det kan kun gå for langsomt. Det ender med at han skader dig, og dine børn fortjener en mor der er hel både indeni og udenpå. Og vigtigst af alt....du fortjener bedre. Du skal ikke lade dig nøjes med....du fortjener en mand der elsker dig, og ikke en der er så magtsyg og voldelig, som det lyder til at din mand er.
Det lyder meget farligt og usundt i mine øjne. Hvis du endelig skal fortælle din mand hvad du har gjort, så skal du ikke være alene med ham mens du fortæller ham det.
Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig på en eller anden måde...men mit bedste råd må være at undersøge hvor der er et krisecenter, og så kontakte dem, så du og dine børn kan komme væk hurtigst muligt.

Anmeld