Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg er helt enig. Personligt blev jeg selv i mit forhold til min eks af tryghed og fordi, jeg ikke vidste, hvordan pokker jeg skulle afslutte det. Det endte rigtig grimt, så jeg synes også, du skal afslutte forholdet, da det virker til, at I begge er bedst tjent med det - held og lykke

Jeg har det på samme måde at det er meget pga trygheden jeg er her og har tilgivet hans mange sidespring ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Du fortyder ikke at du er din kæreste utro, hmm ja nu skal jeg passe på mit sprog. Men du får min mening alligevel.

Det mindste du kan gøre er at fortælle din kæreste hvad du har gjort og dermed give ham mulighed for at droppe dig, ellers må du jo selv gøre det, for det du har gang er er total uacceptabelt :-(

Så fortæl ham det eller drop ham, for selvom du ikke har de samme følelser for ham mere, så har han ikke fortjent det du har gang i.

Ville du måske ikke gerne have det at vide hvis det var ham der havde været dig utro ???

Nu har han været mig utro mange gange , så jeg ved hvordan det er ..

Det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvordan ville du have det hvis det var HAM der var DIG utro? Ikke skide fedt. Fortæl ham sandheden, og gå fra ham. Andet kan jeg ikke se vil være en mulighed  Medmindre i bliver enige om at arbejde på det der er galt.

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

-jeg ved ikke rigtig hvordan jeg gerne vil have det ender ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Tusinden tak for dit svar . Lige det jeg havde brug for !

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

At du lod det gå så langt (i sengen også) forstår jeg ikke man kan, af respekt overfor en anden.. Sex er meget intimt.

Men ja nok om det - jeg synes du skal tænke MEGET hurtigt over hvad du vil nu.. og når du så ved det, skal du fortælle kæresten hvad der er sket.. og så enten gå fra ham, eller bede om tilgivelse.
Hvis han vælger og gå selvom du ønsker i stadig er sammen, ja så er det den konsekvens du må tage. Det skylder du ham trods alt.

Held og lykke !

Tak ..

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete ..

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ja, tænk over hvad du vil fremadrettet (meget hurtigt - som i en til to dage) og så sætte dig med din kæreste og fortæl hvad der er sket og hvad du har tænkt dig, om du ønsker at arbejde på jeres forhold eller bare give op og "starte på ny". Synes dog han fortjener at få det sidste ord, for hvis han virkelig vil dig og gøre alt for, at i kan få det til at fungere igen, så fortjener han vel også at du prøver for hans skyld, selvom du måske tænkte det nok bare skulle være det (hvilket jeg ikke tror du gør, eftersom du stadig er sammen med ham).

Håber det gav menig.

Det gav fuld mening for mig ..

Jeg ved ikke helt om jeg ønsker det ene eller det andet  

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Vil gøre det meget kort - jeg synes du skal finde ud af om du har lyst til at være sammen med din nuværende kæreste og så gøre noget ved forholdet eller også skal du lægge kortene på bordet og se hvad det fører til.

Uanset hvad du gør, så skal du finde ud af hvad du vil. Utroskab fører ingen veje - selvom det måske i nogle tilfælde redder forhold, men det er en helt anden sag

/Fenja

Hva der er bedst ved jeg ikke . jeg er bange for at gå fra ham men jeg vil jo heller ikke han skal finde ud af det ligesom jeg gjorde det med ham .. han er meget voldig - fx brækkede han hans hånd fordi jeg bukkede mig ned og han ramte dørkarmen ...

Anmeld

11. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jeg ved det faktisk ikke , jeg ved faktisk ikke rigtig hvem jeg selv er mere ... troede ikke jeg kunne gøre det , som er sket ...

Ved han fortjener bedre , men han elsker mig og vil ikke slippe mig med god villige , men om det er fordi han har dårlig samvittighed som jeg har nu over han har været mig utro mange gange ved jeg ikke ..

Han er så voldig og vil bestemme og vil ikke have det skal gå udover mine børn , som det nok kommer til hvis jeg flytter fra ham da han sikkert bare vil tage fat i mig ..

Jeg synes slet ikke du skal fortælle ham om at du har været utro. Jeg synes heller ikke du skal sige at du vil gå fra ham. Som du selv siger er du bange for hans reaktion. Og den vil ikke være god, når nu du er sammen med én som ikke kan styre sine aggressioner.

Men kontakt et krisecenter eller hvis du har et godt netværk så kan de måske hjælpe dig. Du må pakke de vigtigste ting mens han ikke er hjemme og bare gå. Du vil ikke komme til at fortryde det.

Nej generelt fortjener ingen utroskab. Men har intet tilovers for voldelige mænd som selv er utro. Så lige med ham er jeg lidt ligeglad.

Har selv været i sådan et forhold fra jeg var 16 til 22. Du vil elske at du er kommet væk fra ham. Den frihed du lige pludselig får og du vil finde ud af hvem DU er. Jeg er sikker på at du med tiden også vil finde en dejlig mand som værdsætter dig.

Anmeld

11. januar 2012

Carina1977

Anonym skriver:

Hva der er bedst ved jeg ikke . jeg er bange for at gå fra ham men jeg vil jo heller ikke han skal finde ud af det ligesom jeg gjorde det med ham .. han er meget voldig - fx brækkede han hans hånd fordi jeg bukkede mig ned og han ramte dørkarmen ...

Du skal ud af det forhold nu, og det kan kun gå for langsomt. Det ender med at han skader dig, og dine børn fortjener en mor der er hel både indeni og udenpå. Og vigtigst af alt....du fortjener bedre. Du skal ikke lade dig nøjes med....du fortjener en mand der elsker dig, og ikke en der er så magtsyg og voldelig, som det lyder til at din mand er.

Det lyder meget farligt og usundt i mine øjne. Hvis du endelig skal fortælle din mand hvad du har gjort, så skal du ikke være alene med ham mens du fortæller ham det. 

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig på en eller anden måde...men mit bedste råd må være at undersøge hvor der er et krisecenter, og så kontakte dem, så du og dine børn kan komme væk hurtigst muligt.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Kære du, jeg er ked af at du er drevet derud lige nu, hvor du har været så fristet at du bare ikke kunne modstå. Nogen gange er vi ikke herre over egne følelser og hvor de fører os hen. De lader os gøre dumme ting - det kender vi vist alle sammen i mere eller mindre grad. Og du kender vist godt selv svaret på hvor det går hen ad nu, siden du ikke som sådan føler skyld men måske endda lettelse? Det føles måske et eller andet sted som om du allerede ER ude af forholdet? Men vær ydmyg overfor din mand og sig, at du undskylder, men at det var som det var.. og du er ked af at det vil såre ham. Landet ligger som det ligger nu, og i må nok hver jeres veje. Det lyder til du har nogle ting at udforske - måske Held og lykke fremover.

Tak for dit svar ..

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete .. Jeg ved slet ikke hvem jeg egentligt er længere for jeg troede ikke jeg havde det i mig , men følelserne var der bare og de var så stærke ..

Jeg har tidligere haft kærester som var mig utro som jeg hader så meget idag da det sårede mig , men jeg tænker så meget på min nuværende kæreste om han vil blive sur og slår mig igen ..

Jeg er så ked af det og jeg vil gerne glemme mig så jeg ikke sårer nogle !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.