Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

betski

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste igennem 5 år og har to børn med ham , men jeg har bare mistet så meget for ham siden jeg fødte min datter for 2½ år siden ..

Jeg har lige så længe snakket med en ven (nok mere end en ven nu) altså 5 år ..

Jeg mødtes med ham i weekenden sammen med en veninde og hendes fyr .. hvor vi halv ligger i sofaen og han fletter finger med mig .. Jeg stopper ham ikke for han giver mig sommerfugle i maven og jeg føler mig godt tilpas .. min veninde og hendes fyr tager sofaen eftersom deres luftmadras var fald - hvilket betød at jeg pludselig skulle sove i hans seng , og derefter skete der bare ting og sager ..

Kunne bare mærke at det var rart da jeg vågnede op med hans arm omkring mig .. en følelse jeg ikke har haft for min kæreste længe

Jeg har det skidt med det overfor min kæreste , men samtidig fortryder jeg det ikke ..

Aner ikke hva jeg skal gøre nu !?

Jeg synes ikke du skal sige til ham du har været utro. Hvad vil du opnå med det? At han bliver ked og sur. At fortælle at man har gjort noget SÅ forkert, er kun for at lette sit eget hjerter der er fyldt af dårlig samvittighed. Jeg synes du bør mærke efter dybt inde i dig selv, om du virkelig ønsker at blive sammen med din kæreste, hvilket jeg har en fornemmelse af, at du ikke vil - især fordi du skriver at du ikke har fortrudt dine handlinger (hvilket jeg i øvrigt tager dyb afstand fra, men nu er det ikke vores mening om utroskab du søger)

Synes du skylder dig selv, dine børn og i sidste ende også din mand (uanset hvad han har gjort i fortiden) at du tager en beslutning om du vil kæmpe for jeres forhold, eller om der rent faktisk ikke er noget at kæmpe for.

Du får naturligvis et kram med på vejen, for det må på ingen måde være nemt at stå i den situation du står i. Kun du selv, ved hvad der er det korrekte/rigtige at gøre. Så forsøg at finde roen i dig selv og mærk efter, hvad DU vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Shoppingmor

Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Jeg er fuldstændig enig!!

Synes det er umodent, useriøst, egoistisk, respektløst og alt muligt  andet der lyder grimmere, at være sin partner utro!!!

Prøv at vende situationen om - ville DU synes det var fedt at HAN lå og duskede en som han i al hemmelighed har haft kontakt med i 5 år??? Nej vel???

Du bør i første omgang mande dig op, gå til bekendelse, og dernæst være villig til at gøre ALT hvad du og han overhovedet kan for at få jeres forhold op at køre igen, så I kan være der for hinanden, og for jeres børn - det skylder du/I dem saftsusme!

Der er INGEN børn, som har bedt om at vokse op med en enlig forælder, bare fordi moar ikke kunne finde ud af løse proplemerne i sit parforhold, men istedet valgte at være den godtroende far utro!!!

Ja, undskyld den hårde tone, men din uselviske handling tricker mig fuldstændigt - en slags hører slet, slet ikke hjemme, når man burde opførew sig voksen, ansvarligt og være et forbillede for sine børn - du er mor til 2 små børn for søren da!!!

Anmeld

13. januar 2012

Shoppingmor

Læser nu at han også har været dig utro - flere gange - samt at han er voldelig. Æv.

Kom ud af det 'forhold' NU, tag børnene med dig, og smut inden det går galt.

Du skal vær mor for dine børn, og intet andet lige nu. Ham skal du vist ikke forvente som far til dine børn i fremtiden.

Utroskab er noget skidt, ligegyldigt, om det er som hævn eller ej. Du burde være smuttet for længst. 5 år er ALT for længe at gå og bare holde ud...

Anmeld

13. januar 2012

CRS

Father skriver:

Puha, føler mig lidt som Don Quixote, det er dog ikke vindmøller denne gang, men absolut dumhed.

Hvad ville det "voksne" svar være??

Tænker lidt at du ikke har den fjerneste idè om hvad der er voksent, men come on- surprise me!?

Troll?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.