Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Hov retter lige, når han har været dig utro, så er det i orden du giver ham igen

tak , selvom jeg stadigvæk har det dårligt med det ... men jeg fortryder det dog ikke ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Og fordi han har været dig utro,så er det iorden du også er???

Nu mente jeg ikke hvad du ville fortælle dine børn idag,men hvis de en dag som teenager/voksen,kommer og fortæller deres partner har været dem utro,eller de selv har været,hvad ville du så råde dem til??

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

Sorry blandede to forskellige debatter sammen... 

Anmeld

11. januar 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Ved ikke helt hva jeg skal svare dig , men jeg ved det er så forkert af mig .. og jeg havde nok ikke brug for at blive slået ned i jorden !

Vil gerne lige sige, at mit svar er udelukkende ud fra det du skriver i dit oplæg ! Jeg vidste ikke at han også havde været dig utro og at han var voldelig ! 

Det gør det selvfølgelig ikke ok, men jeg synes du skal tage afsted, forlade ham, for sådan en mand er ikke til at leve sammen med

STORT kram 

og undskyld hvis jeg trådte dig lidt for hårdt over tæerne 

Anmeld

11. januar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Tak for dit svar ..

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete .. Jeg ved slet ikke hvem jeg egentligt er længere for jeg troede ikke jeg havde det i mig , men følelserne var der bare og de var så stærke ..

Jeg har tidligere haft kærester som var mig utro som jeg hader så meget idag da det sårede mig , men jeg tænker så meget på min nuværende kæreste om han vil blive sur og slår mig igen ..

Jeg er så ked af det og jeg vil gerne glemme mig så jeg ikke sårer nogle !

Du viser her at folk har være riiiigtig hurtige til at dømme dig, vil jeg nok sige! 

Hvis du helt ærligt frygter for at din kæreste vil slå dig, så ville jeg nok undlade at fortælle ham det - det vil måske endda skabe unødige konflikter, hvis dit grundlag er at gøre det forbi mellem jer. For jeg er ked af det, men for mig lyder det som om der ikke er så meget at komme efter  

forestil dig hvor godt du ville kunne få det, og hvor lettet du vil være ude i fremtiden når du er dit eget selvstændige menneske uden ham - måske endda med en anden og jeres forhold er det du har drømt om! 

Al held og lykke.

Anmeld

11. januar 2012

Anette&Sophia

Father skriver:

Der er mange små piger der har to børn

Undskyld, men hvad mener du lige med det?
er du sådan en af dem der mener at man skal være 40 før man er egnet til at få børn? og at unge mennesker ikke kan tage vare på et barn?

fair nok at du synes at det er noget værre noget at hun har været sin kæreste utro, men mænd og kvinder er lige på dette punkt. Begge køn må godt vende sig om efter det modsatte køn, - eller når nej, det er kun mænd der må vende sig om efter en lækker storbarmet blondine, for hvis vi tøser vender os om efter en lækkerbisken på gaden, så er vi bare nogle billige kællinger!

Nogle er utro fordi de bare ikke kan få nok = de er bare noget rumper, men i visse tilfælde kan der faktisk være en psykisk følelsesmæssig årsag til det. Ligesom TS her beskriver..
hun burde nok have gjort sit forhold forbi først, men nu er situationen ikke sådan.. fx. hvis ens kæreste ikke kan opfylde den ønskede opmærksomhed, og der så kommer en anden af modsatte køn og siger "hvor ser du godt ud idag", så bliver man da automatisk "tiltrukket" af den søde rare person der lige løftede ens selvtillid et lille hak.
man vil da også hellere servere mad til en der siger tak, end en der bare propper maden i sig, bøvser og ligger sig ind på sofaen..

Vi piger/kvinder vil sgu gerne vide at vi ser godt ud, så kunne det måske værre vi havde lidt mere lyst til at hoppe i et frækt sæt undertøj og sexlysten + gnisten kunne fortsætte. Men hvis vi ikke får noget igen, så gider vi ikke blive ved med at give.. - selvom i mænd vil forføres i hoved og røv og have ting serveret på et sølvfad + komme hjem til et udstillings hus fra et boligmagasin, hver dag.
- I kunne starte med at være mor, og skulle nå alle de ting på en gang!

Døm aldrig nogen, før du har kigget dig selv i spejlet!

Anmeld

11. januar 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Tak for dit svar ..

Han har været mig utro op til flere gange , selvom det ikke gør mig bedre at jeg er ham utro , men det var slet ikke i mit hovede da det skete .. Jeg ved slet ikke hvem jeg egentligt er længere for jeg troede ikke jeg havde det i mig , men følelserne var der bare og de var så stærke ..

Jeg har tidligere haft kærester som var mig utro som jeg hader så meget idag da det sårede mig , men jeg tænker så meget på min nuværende kæreste om han vil blive sur og slår mig igen ..

Jeg er så ked af det og jeg vil gerne glemme mig så jeg ikke sårer nogle !

Hvis han er sådan en voldelig spasser, så burde du se at komme væk med det samme!
Jeg ville satme heller ikke turde fortælle en voldelig kæreste, at jeg havde været ham utro, hvis det var tilfældet. jeg ville i det hele taget ikke turde at fortælle ham noget der kunne gøre ham det mindste sur, skuffet eller ked af det!
puuuuha

Anmeld

11. januar 2012

Mille83

Anonym skriver:

Men kan det være fordi du mangler spænding i dit parforhold?

Jeg mangler så mange ting i vores forhold , men han vil ikke ændre noget for han mener det er fint det vi har ..

Fungerer jeres sexliv derhjemme?

Vi har ikke rigtig noget sexliv .. For mig skal det bare overstået efter fødslen af vores sidste barn i august 2010 ..

Har i problemer i parforholdet?

Han er meget voldig , han vil gerne bestemme det hele , laver ikke en skid - altså med at hjælpe til hernede .. Jeg er kommer 370 km fra hvor vi bor nu , så hvergang jeg har brug for hjælp så er der ingen hjælp at hente fra ham og hanss familie , så jeg må få hjælp af min far eller søskende som bor 370 km herfra ..

Der kan jo være mange grunde til du har gjort det, og tænker du stadig på ham fyren nu?

Jeg tænker stadigvæk på ham , kan ikke rigtig få ham ud af mit hovede .. Når han skriver til mig får jeg helt sommerfugle i maven ..

Pyhhh det var en længere smøre, du må gerne skrive en PB til mig hvis du har lyst...

Anmeld

11. januar 2012

ekebiv

Father skriver:

At en debat på et internetforum skulle gøre ondt på mig, har jeg vitterligt ingen kommentarer til, eller jo måske et stille- Haha.

At dine indlæg udstiller dig, og din mentale kapacitet vil jeg derimod gerne kommentere:

Hvordan er det sejt at mænd er utro? Hvor har du dog fåetr den idè fra? Sladderen på din lokale folkeskole? Hjælpeklassen?

Jeg møder utrolig mange unge mødre i mit arbejde, og det er mere reglen end undtagelsen, at de vægter deres egne behov højere end alle andre, inklusiv deres børn.

Jeg stiller mig bare uforstående overfor hvor, ansvarsløs og respektløs man kan behandle andre mennesker, specielt når man, som mor, skal være omsorgsgiver og et forebillede for sine børn, men dette vil du sikkert ikke have den fjerneste idè om? Vel?

Nå ja for du er da fuld af respekt i dine indlæg. Flot kammerat

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde at det er meget pga trygheden jeg er her og har tilgivet hans mange sidespring ..

Hvis han også har været utro flere gange, synes jeg faktisk, det er en ren parodi, I stadig er sammen. Har du tænkt på, at I måske vil have det bedst, hvis I var hver for sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.