Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Troldemommi

Du fortyder ikke at du er din kæreste utro, hmm ja nu skal jeg passe på mit sprog. Men du får min mening alligevel.

Det mindste du kan gøre er at fortælle din kæreste hvad du har gjort og dermed give ham mulighed for at droppe dig, ellers må du jo selv gøre det, for det du har gang er er total uacceptabelt :-(

Så fortæl ham det eller drop ham, for selvom du ikke har de samme følelser for ham mere, så har han ikke fortjent det du har gang i.

Ville du måske ikke gerne have det at vide hvis det var ham der havde været dig utro ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvordan ville du have det hvis det var HAM der var DIG utro? Ikke skide fedt. Fortæl ham sandheden, og gå fra ham. Andet kan jeg ikke se vil være en mulighed  Medmindre i bliver enige om at arbejde på det der er galt.

Anmeld

10. januar 2012

Father

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste igennem 5 år og har to børn med ham , men jeg har bare mistet så meget for ham siden jeg fødte min datter for 2½ år siden ..

Jeg har lige så længe snakket med en ven (nok mere end en ven nu) altså 5 år ..

Jeg mødtes med ham i weekenden sammen med en veninde og hendes fyr .. hvor vi halv ligger i sofaen og han fletter finger med mig .. Jeg stopper ham ikke for han giver mig sommerfugle i maven og jeg føler mig godt tilpas .. min veninde og hendes fyr tager sofaen eftersom deres luftmadras var fald - hvilket betød at jeg pludselig skulle sove i hans seng , og derefter skete der bare ting og sager ..

Kunne bare mærke at det var rart da jeg vågnede op med hans arm omkring mig .. en følelse jeg ikke har haft for min kæreste længe

Jeg har det skidt med det overfor min kæreste , men samtidig fortryder jeg det ikke ..

Aner ikke hva jeg skal gøre nu !?

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Anmeld

10. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

babyboy2012 skriver:

Altså det kan godt være jeg er gammeldags, men utroskab er bare ikke i orden ! det er noget af det mest respektløse man kan gøre og jeg synes virkelig du burde skamme dig. 

Når det så er sagt, så synes jeg du skal sige det til din kæreste som det er! du skal under ingen omstændigheder holde det hemmeligt ! 

Jeg synes du skal tage en dag eller to hvor du virkelig går i tænkebox, og finder ud af med dig selv hvorfor du gjorde det, hvorfor du ikke føler skyld osv. Så du kan give ham er fulstændig ærligt svar når han spørger dig hvordan du kunne finde på det ! for det skylder du ham.

Jeg håber at du gør det rigtige og at i begge kommer godt videre ligemeget hvordan det ender. 

Godt skrevet..

Synes helt klart det med og gå i tænkebox er det rigtige så du kan svare på alle de spørgsmål der kan komme, for hvis jeg var den der fik afvide at min kæreste havde været utro så ville jeg have flere svar end ¨jeg ved det ikke, og undskyld¨

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Father skriver:

Tillykke!! Med en selvisk handling har du formået at sætte dine behov før, dem der burde være dig kærest, dine børn og din kæreste- du burde være stolt!!!

Hvordan vil du nogensinde, men ren samvittighed, lære dine børn om morale og etik, rigtigt og forkert, når du ikke selv har styr på det?

Du burde skamme dig noget så grusomt- fy for satan.

Det var da et dejligt positivt indlæg du smed op der!!

Gør det ondt at læse, at der er en kvinde som har været utro??

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

At du lod det gå så langt (i sengen også) forstår jeg ikke man kan, af respekt overfor en anden.. Sex er meget intimt.

Men ja nok om det - jeg synes du skal tænke MEGET hurtigt over hvad du vil nu.. og når du så ved det, skal du fortælle kæresten hvad der er sket.. og så enten gå fra ham, eller bede om tilgivelse.
Hvis han vælger og gå selvom du ønsker i stadig er sammen, ja så er det den konsekvens du må tage. Det skylder du ham trods alt.

Held og lykke !

Anmeld

10. januar 2012

Kofoed.

Ja, tænk over hvad du vil fremadrettet (meget hurtigt - som i en til to dage) og så sætte dig med din kæreste og fortæl hvad der er sket og hvad du har tænkt dig, om du ønsker at arbejde på jeres forhold eller bare give op og "starte på ny". Synes dog han fortjener at få det sidste ord, for hvis han virkelig vil dig og gøre alt for, at i kan få det til at fungere igen, så fortjener han vel også at du prøver for hans skyld, selvom du måske tænkte det nok bare skulle være det (hvilket jeg ikke tror du gør, eftersom du stadig er sammen med ham).

Håber det gav menig.

Anmeld

10. januar 2012

Fenja09

Vil gøre det meget kort - jeg synes du skal finde ud af om du har lyst til at være sammen med din nuværende kæreste og så gøre noget ved forholdet eller også skal du lægge kortene på bordet og se hvad det fører til.

Uanset hvad du gør, så skal du finde ud af hvad du vil. Utroskab fører ingen veje - selvom det måske i nogle tilfælde redder forhold, men det er en helt anden sag

/Fenja

Anmeld

10. januar 2012

Father

Darling<3 skriver:

Det var da et dejligt positivt indlæg du smed op der!!

Gør det ondt at læse, at der er en kvinde som har været utro??

Jeg tvivler på at det er en kvinde, en lille pige måske, men ikke en kvinde.

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Father skriver:

Jeg tvivler på at det er en kvinde, en lille pige måske, men ikke en kvinde.

En lille pige som har 2 børn?? Det tænker jeg ikke er særlig logisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.