Har været utro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Koen.

celkt skriver:

det du skulle have gjort, før du var sammen med din ven. Aflsut forholdet til din kæreste!!

Det er ikke slemt at afslutte et forhold til et menneske, man ikke har mogen følelser tilbage for. Heller ikke selvom man har børn med ham. Men det er tarveligt at være ham utro, hvis han stadig elsker dig. Mere fair, at give ham klar besked, og så derefter nyde din nye romance!!

Husk den sobre tone, de damer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Bassemor<3

Altså det kan godt være jeg er gammeldags, men utroskab er bare ikke i orden ! det er noget af det mest respektløse man kan gøre og jeg synes virkelig du burde skamme dig. 

Når det så er sagt, så synes jeg du skal sige det til din kæreste som det er! du skal under ingen omstændigheder holde det hemmeligt ! 

Jeg synes du skal tage en dag eller to hvor du virkelig går i tænkebox, og finder ud af med dig selv hvorfor du gjorde det, hvorfor du ikke føler skyld osv. Så du kan give ham er fulstændig ærligt svar når han spørger dig hvordan du kunne finde på det ! for det skylder du ham.

Jeg håber at du gør det rigtige og at i begge kommer godt videre ligemeget hvordan det ender. 

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

Det du skylder ham er at være ærlig...!
Og når du ikk har følelserne med omkring ham så fortjener han bar bedre end at du tier.

Anmeld

10. januar 2012

Bassemor<3

sarahb skriver:

Det du skylder ham er at være ærlig...!
Og når du ikk har følelserne med omkring ham så fortjener han bar bedre end at du tier.

Anmeld

10. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

en ting gå fra ham har haft en oplevelse præcis sådan bare ikke med børn også længe men når man overhoved ikke fortryder er der jo ikke mere og hente der.  

du holder jo bare ham for nar så vil jeg så og sige. 

Anmeld

10. januar 2012

MinNoah

Uha jeg synes den er svær..

Selvfølgelig er det IKKE ok at være sin kæreste utro..... Men som jeg ser det er der forskellige muligheder nu.

1) du fortæller IKKE din kæreste noget, du dropper kontakten med din "ven", og du forsøger at genetablere kærligheden/sexlivet med din nuværende mand. Se det som et forkert med tiltrængt knald

2) Fortæl din mand sandheden, og så må i tage den derfra... Vil han kunne tilgive? er du interesseret i han vil tilgive dig?

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Hvorfor være sammen med ham , hvis du kan få dig selv til at være sammen med andre ??
Du holder ham for nar hvis du bliver hos ham , og det syns jeg ærligt ingen fortjener ..
Jeg har været igennem det samme , og havde så dårlig samvittighed fordi jeg ikke fortalte ham det , og bare gik .. Han fik det saå afvide efterfølgende ..

Jeg syns ikke det er okay , og jeg syns han fortjener bedre

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

celkt skriver:

det du skulle have gjort, før du var sammen med din ven. Aflsut forholdet til din kæreste!!

Det er ikke slemt at afslutte et forhold til et menneske, man ikke har mogen følelser tilbage for. Heller ikke selvom man har børn med ham. Men det er tarveligt at være ham utro, hvis han stadig elsker dig. Mere fair, at give ham klar besked, og så derefter nyde din nye romance!!

Husk den sobre tone, de damer!!

Jeg er helt enig. Personligt blev jeg selv i mit forhold til min eks af tryghed og fordi, jeg ikke vidste, hvordan pokker jeg skulle afslutte det. Det endte rigtig grimt, så jeg synes også, du skal afslutte forholdet, da det virker til, at I begge er bedst tjent med det - held og lykke

Anmeld

10. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste igennem 5 år og har to børn med ham , men jeg har bare mistet så meget for ham siden jeg fødte min datter for 2½ år siden ..

Jeg har lige så længe snakket med en ven (nok mere end en ven nu) altså 5 år ..

Jeg mødtes med ham i weekenden sammen med en veninde og hendes fyr .. hvor vi halv ligger i sofaen og han fletter finger med mig .. Jeg stopper ham ikke for han giver mig sommerfugle i maven og jeg føler mig godt tilpas .. min veninde og hendes fyr tager sofaen eftersom deres luftmadras var fald - hvilket betød at jeg pludselig skulle sove i hans seng , og derefter skete der bare ting og sager ..

Kunne bare mærke at det var rart da jeg vågnede op med hans arm omkring mig .. en følelse jeg ikke har haft for min kæreste længe

Jeg har det skidt med det overfor min kæreste , men samtidig fortryder jeg det ikke ..

Aner ikke hva jeg skal gøre nu !?

Ved det er hårdt sagt.

Men du skal jo klart forlade din nuværende kæreste. Hvis man har lyst til en anden, og endda også er sammen med en anden- så er der bare ikk mere i det nuværende forhold. Min mening i hvert fald..

Det jo ikk døden, eller pinligt pludselig og skal være alene mor!

Anmeld

10. januar 2012

Ditte-3

syntes det er tavlig over for din kærste at du er ham tro så heller gøre det forbi først hvordan ville man ik selv havde det med det jeg ved jeg heller ville ha min kærste gjore det forbi end at han er utro.

og at være alene mor er nemmer end at gå med en mand man ikke har følser for og samtidi skal gå og ha dorligsamvidihed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.