Kontanthjælp, er målløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Frk. Himmelblå

Tin skriver:

FÅR MAN SÅÅÅÅÅ MEGET PÅ KH??????

Jeg er målløs!!!!

Det er knap hvad jeg får før skat! Og jeg har 5 børn at forsørge! Det er totalt til grin og jeg føler virkelig at jeg har spildt mit liv!

Jeg er uddannet og blev det tidligt. Har haft fast job i over 10 år, har fået børn, hvoraf 2 er handiccappet og som har krævet meget af min fulde tid får at de ikke skal blive en byrde for samfundet. Jeg valgte på baggrund af det at opsige mit job og tage mig 100% af mine børn, med min mand som eneforsørger!

Mine børn er nu velbehandlet og jeg atter på arbejdsmarkedet....dog ikke i eget erhverv da min uddannelse er blevet for gammel og da jeg pga børnene ikke kan ofre mig 37 timer på arbejdsmarkedet får jeg tabt arbejdsfortjeneste 15 timer ugentligt fra kommunen (hvilket svarer til ca 6500 kr før skat om mdr) Ved siden af arbejder jeg 15 timer med rengøring (det var hvad jeg kunne få!!!) Og her tjener jeg ca 6000kr før skat om mdr........

Så ja jeg er deleme harm!!!!! Jeg knokler min røv i laser mens der sidder nogle og suger penge ud af kommunen og laver absolut intet!!!!! De får mere end jeg og jeg skal være med til at forsørge dem????? Det kan delem ikke være rigtigt!

Føj siger jeg bare!

Den tabte arb.fortjenste er heldigvis netop blevet sat op!  Nu er max. beløb for en fuldtidsstilling 27.000 kr/mdr. Før var det 19.600, mener jeg... Så mon ikke også, du kan forvente at stige lidt i indkomst? Det håber jeg da for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

lucas<3

Jeg har lige været på kontanthjælp oh der fik jeg 13000 før skat.,

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

Gigl skriver: